Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Moikka!

    Onko täälä ketään Tuusula tai Kerava alueelta, joka haluaisi pitää ajoseuraa neidille? Olisi kiva lähteä yhdessä välillä ilta-ajelulle. On mahtavaa jos löytyy enemänkin ihmisiä

    Itse on vasta aloittanut tämän harrastukset, siksi olen varmaan aika hidasta ajoseuraa... Jos se ei haittaa, niin tänne vaan ilmoittautumaan tai YV:n
  2. #2
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Aika pienet kuviot jos pitää olla Tuusula-Kerava. Laajenna pk seutuun niin johan on seuraa.
    Mä en ole tänään menossa minnekkään, mutta Haltialassa on Keskiviikkoisin reilu parisataa motoristia.
    Laamannintie 17 Helsinki. Ajele sinne
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  3. #3
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Aika pienet kuviot jos pitää olla Tuusula-Kerava. Laajenna pk seutuun niin johan on seuraa.
    Mä en ole tänään menossa minnekkään, mutta Haltialassa on Keskiviikkoisin reilu parisataa motoristia.
    Laamannintie 17 Helsinki. Ajele sinne
    Siis ajaa voi sit vaikka minne  Ajattelin jos on porukkaa, joka asuu lähistöllä
  4. #4
    Voisin kurvailla siihen Tuusulan shellille. Ja siitä sitten lähteä Haltialaan pyörähtämään. Puhelin on tällähetkellä poissa peleistä, mutta josko siinä 17,15 ois huudeilla?
    Speed Triple MK-1
  5. #5
    Lainaa Juike kirjoitti Katso viesti
    Voisin kurvailla siihen Tuusulan shellille. Ja siitä sitten lähteä Haltialaan pyörähtämään. Puhelin on tällähetkellä poissa peleistä, mutta josko siinä 17,15 ois huudeilla?

    Voi vitsi meni täysin ohi sun viesti miten olis joku toinen päivä?
  6. #6
    Lainaa Bestiolinka kirjoitti Katso viesti
    Voi vitsi meni täysin ohi sun viesti miten olis joku toinen päivä?
    Poikkeeppa kuule Kehäkessalle kaffeelle ensi maanantaina seiskan maissa ehtoolla. Siellä on muitakin. Samalla voit hiukan keskustella missä kukakin ajelee ja koska.

    Lisää aiheesta tuossa => http://www.moottoripyora.org/keskust...antaisin-19-00
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  7. #7
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bestiolinka kirjoitti Katso viesti
    Moikka!

    Onko täälä ketään Tuusula tai Kerava alueelta, joka haluaisi pitää ajoseuraa neidille? Olisi kiva lähteä yhdessä välillä ilta-ajelulle. On mahtavaa jos löytyy enemänkin ihmisiä

    Itse on vasta aloittanut tämän harrastukset, siksi olen varmaan aika hidasta ajoseuraa... Jos se ei haittaa, niin tänne vaan ilmoittautumaan tai YV:n
    En juuri sieltä suunnalta, mutta millaisia matkoja iltaisin ajattelit ajella? Mulla on meinaan perjantaina vapaapäivä, vaimo ja pojat mökillä, niin voisin kyllä pienen lenkin käydä sun kanssa heittämässä. Eipä ois eka kerta, kun käyn juuri aloittaneen kanssa ajelemassa.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  8. #8
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    En juuri sieltä suunnalta, mutta millaisia matkoja iltaisin ajattelit ajella? Mulla on meinaan perjantaina vapaapäivä, vaimo ja pojat mökillä, niin voisin kyllä pienen lenkin käydä sun kanssa heittämässä. Eipä ois eka kerta, kun käyn juuri aloittaneen kanssa ajelemassa.


    No siis en ole kilometrimääräisesti ajatellut, en toki mitään super pitkiä itse olen perjantaina ilta vuorossa klo 14 eteenpäin, mut vois käydä päivällä ennen sitä?
  9. #9
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Katotaan millaista keliä se lupailee. Voisin jonkin reitin tullakin kurvailemaan. Palaan asiaan yv:llä

    Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  10. #10
    Laitoin yv:tä.
    "I am the King of Rome and above grammar"

    Alla Kawasaki Z800
  11. #11
    Tällänen viesti on vallan mennyt ohitte.

    Kaipaatko vielä ajoseuraa? Mä asun itse Tuusulan perämetsässä (Järvenpäähän 15min, Hyrylään 25min) , joten minusta saa ajoseuraa lyhyemmillekkin matkoille jos sää ajon puolesta sallii.
    Kawasaki ER-6n (-07)
  12. #12
    Lainaa Kamu kirjoitti Katso viesti
    Tällänen viesti on vallan mennyt ohitte.

    Kaipaatko vielä ajoseuraa? Mä asun itse Tuusulan perämetsässä (Järvenpäähän 15min, Hyrylään 25min) , joten minusta saa ajoseuraa lyhyemmillekkin matkoille jos sää ajon puolesta sallii.
    Kyllä ilomielin lähden ajelemaan, toistaiseksi pyörä parkissa odottaa uuden jalkatapinrungon ruuvausta... Heti kun saan sen kuntoon mennään ajelemaan.
    Whatever, lets ride...

    Honda CB500
  13.  
  14. #13
    Hei ihan loistavaa! Ilmoita kun saat pyörän kuntoon niin mennään!
    Kawasaki ER-6n (-07)