Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 153:sta
  1. #61
    Näköjään säiden puolesta umpisurkea ajokausi korreloi myös vuoden sakkokertymään
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
  2. #62
    Ninjalla reilu 12 000 km tähän mennessä, talvella Kotarilla muutama satanen. Vielä meinaan tonnin pari ajaa. Huonosti ollut aikaa, pojan talotyömaalla menny melko paljon hyviä ajopäiviä. Kohta se on valmis mutta vieläkö on kelejä?
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  3. #63
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Koko kesänä alle 50km.
    Onko tuossa jo rata-ajokin mukana?
    Pekka
  4. #64
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kadulla alle tonni. radalla enemmän ja enduro/crossiradalla jonkun verran.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  5. #65
    Kaksi katupyörää, joista toinen _ehkä_ pääsee kuluttamaan katuja vielä syksyn aikana. 0 km siis näillä.
    Enskalla ~900 km ja kaksi ratapäivää rr-kilpureilla ~250 km. Solifer Exportilla ~5 km.

    No, onhan tossa jo
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 07.09.2017 klo 17:35.
    Braaaaap
  6. #66
    Vuoden 2017 ajosuoritteet tähän mennessä:

    - toukokuu 4 ajokertaa
    - kesäkuu 0 ajokertaa
    - heinäkuu 1 ajokerta (noin 40 km)
    - elokuu 1 ajokerta (noin 40 km)
    - syyskuu 2 ajokertaa (lauantaina talvitallista kotitalliin 8 km ja maanantaina vuosihuollossa käynti Tuupakassa)

    Moottoripyöräily on lystiä hommaa mutta kun on niin paljon kaikenlaista muutakin nastaa tekemistä niin ei samoja juttuja jaksa aina vuodesta toiseen. No, katsotaan jos ensi vuonna tulisi taas ajeltua. Tai seuraavana.
  7. #67
    Tänä vuonna n. 16000kilsaa ja ehkä tonni-pari tulee lisää keleistä riippuen. Kun kattelin viime vuosien ajosuoritteitä niin kilsojen määrä on pudonnut joka vuosi parilla tonnilla. Mulla taas muut hommat kotona häiritsee ajamista.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  8. #68
    2000km... Liian vähän, mutta säätyypä renkaat.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  9. #69
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Onko tuossa jo rata-ajokin mukana?
    En kai mä nyt kadullakaan ajele, kun se on kuolettavan tylsää puuhaa. Tuossa on kaikki tän vuoden ajot. Taitaa 45km olla lähempänä oikeeta kuin tuo 50km.
    Superbike #7
  10. #70
    Kawalla ehkä n.1tkm. Kotarilla tähän mennessä n.7tkm.
    Suurinpiirtein kerran viikossa käyn n.3-400km. lenkin ajamassa jos kerkee.
    Karkeesti vuosien saatossa ehkä puolella tippunu ajelut, mutta en haluu väkisin kerätä kilsoja, mennään silloin kun huvittaa
    1290SDR
  11. #71
    Sellaiset 3300km tuli tälle kaudelle. Lopetin sen kolme viikkoa sitten, kun pääsin olkapään supraspinatus-leikkaukseen. Kesä on ollut poikkeuksellisen sateinen ja se on varmaan suurin syy vähiin ajoihin. Normaalisti nautiskelen kaudessa 5000-7000km
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  12. #72
    Väkisin en aja metriäkään.

    Trumpalla sellainen n. 5000km ja Suitsalla n. 600km tänä suvena.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  13. #73
    Kesäkuun alkupuolella tankkasin ja taas pitäs tankata! Tosin kelit näyttää siltä, että pyörä seisomaan taas toviksi eli tankkaus siirtyy.

    Polvileikkaus ja siihen perään perheenlisäys ja huonot kesäkelit...toisaalta huono kesä tuli sopivaan vuoteen kun muutenkin oli hässäkkää tiedossa!
    Honda CBR 954RR -02
  14. #74
    Tämän kesän kilometrit on jääneet melko vähäisiksi. Ilta- tai viikonloppulenkkejä on rajoittanut tämän kesän heikot säät. On minulla varusteet näihinkin keleihin, siinä ei ongelmaa mutta väkisin en aja metriäkään. Pyörät eivät ole minulle kulkuvälineitä vaan harrastuslaitteita. Viime kesän vastaavaan aikaan verrattuna olen ajanut noin 7000 km vähemmän tänä vuonna.
    .
  15. #75
    Syksyn 2015 öljynvaihdon jälkeen suorastaan surulliset vajaa 6000 km kahteen kesään. Juuri pesin pyörän, lykkäsin tallin perälle ja Trafille ilmoitus tilapäisestä liikennekäytöstä poistosta kun näyttää koko kesän jatkuneet surkeat kelit vain jatkuvan.

    Osittain tuo kilometrien vähäisyys johtuu varmaan siitä kun nämä pari viimeistä kesää on taas pyörän rinnalla ollut kesäauto. Kait se on myytävä pois ja jos keskityttyisi sitten ensi kesänä vain pyöräilyyn...
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  16. #76
    Kesän saldo Dukella reilu 5000km ja Kingillä vajaa 1000km.

    Sateessa ajoin ehkä 50km, joten ei kelit nyt ihan surkeat olleet.
    ADV890R
  17. #77
    Lainaa Deeptone kirjoitti Katso viesti
    Jännä juttu vaan, että 2-3v vanhoissa yleensä mittarissa 20-40tkm. Ja samat kilometrit mittarissa myös 10v päästä
    Mittarilukemaan kannattaa luottaa kuin kallioon
    monissa veikkaan, että pitää paikkansa, johtuu siitä, että moni joka ostaa uuden on jossain 'aktiivivaiheessa' harrastusta, eihän hän muuten hankkisi tuollaista uutta ja kallista pyörää. Hän ajaa sitten sillä tuossa innossaan paljon, muutaman vuoden jälkeen sen ostaa joku joka ajaa vielä vähän lisää, mutta siellä 30t pinnassa sen hinta on alle 5 tonnia ja sitten sen ostaa joku joka ajelee silloin tällöin, ja kilometrejä ei kerry enää paljoa, Itsellä parissa pyörässä havainnut tuon jo itsellä, ekoina vuosina ajoi enemmän, sitten kilometrit oli jotain 37, nyt on varmaan mennyt 5 vuotta ja ei taida olla 45 enempää. välillä on ollut toisia pyöriä ja kilometrit menneet niihin, silti tuota pitänyt. ja kun tuo on aika nähny, niin en usko, että yhtä-äkkiä innostuisi uudelleen ja suhaisin siihen taas 6-10kiloa vuodessa. moni pyörä voi olla tuollaisessa pikkukäytössä 20 vuotta, jolloin ei ole mikään ihme, että löytyy pyöriä joilla ei ole ajettu 25vuoden iässä kuin 50-60. moni ei myöskään lähde enää pitkille matkoille vanhoilla pyörillä, lähinnä vetreyttää muistoja ja joskus vähän kokeilee kauniilla kelillä. Lisäksi kun pyörän hinta on muutaman tonnin, niin ajamattomuuskaan ei haittaa ainakaan mua, joten pyöriä pitää useampiakin, vaikka ei tule kilometrejä. kun ei se ole mistään pois.

    yksi hyvä keino pilata harrastusta on alkaa rakentaa kesämökkiä. siinä menee sitten useampia vuosia ja ei tule ajettua, kun ei ole aikaa. ja sitten jos on, niin ei vaan jaksa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  18. #78
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    En kai mä nyt kadullakaan ajele, kun se on kuolettavan tylsää puuhaa. Tuossa on kaikki tän vuoden ajot. Taitaa 45km olla lähempänä oikeeta kuin tuo 50km.
    Höpöhöpö, ite kyllä ainakin ennemminkin kyllästyisin siihen sekuntien hieromiseen radalla. Samaa pätkää joka kierros. Maisemat ei vaihdu ja harrastuksessa alkaa kiinnostamaan ainoastaan sekuntit ja ajotekniikka.
    Kadulla ja soralla on paljon vaihtelevampaa ajaa, kun millään radalla. Toki sekin on sitten ihan omassa päässä
  19. #79
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Höpöhöpö, ite kyllä ainakin ennemminkin kyllästyisin siihen sekuntien hieromiseen radalla. Samaa pätkää joka kierros. Maisemat ei vaihdu ja harrastuksessa alkaa kiinnostamaan ainoastaan sekuntit ja ajotekniikka.
    Kadulla ja soralla on paljon vaihtelevampaa ajaa, kun millään radalla. Toki sekin on sitten ihan omassa päässä
    Mä harrastan noita kaikkea ja on muuten tosi kivaa. Radalla opetellaan ajamaan, kadulla sitten nautiskellaan ja soralla leikitään ja mettässä kuntoillaan. Mut ei ole tänävuonna oikein ehtinyt. Onkohan 15 tonniakaan tullut täyteen.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  20. #80
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Höpöhöpö, ite kyllä ainakin ennemminkin kyllästyisin siihen sekuntien hieromiseen radalla. Samaa pätkää joka kierros. Maisemat ei vaihdu ja harrastuksessa alkaa kiinnostamaan ainoastaan sekuntit ja ajotekniikka.
    Kadulla ja soralla on paljon vaihtelevampaa ajaa, kun millään radalla. Toki sekin on sitten ihan omassa päässä
    On tota katuajeluakin tullu harrastettua sekä kestopäällysteellä, että sen ulkopuolella toistakymmentä vuotta. Ongelma mulle on lähinnä siinä, että kaikki mikä kadulla on kivaa, on lähtökohtaisesti "törkeää liikenteen vaarantamista", eikä mulla ole varaa maksaa nelinumeroista summaa hetken viihteestä. Toinen puoli tuossa on se, että itsesuojeluvaisto ei enää anna periksi laskea mutkapätkillä niin kovaa, että se olisi hauskaa. Mulle tässä harrastuksessa maisemien sijasta adrenaliini on aina ollut se juttu, ja adrenaliini taasen vaatii vauhtia. Radalla voi testata itseään ja pyöräänsä ihan eri tavalla, ja jos alkaa tuntua tylsältä, nostaa pikkaisen vauhtia niin ei varmasti ole enää tylsää. Eli mulla toi katupuoli harrastuksesta on taputeltu, mutta onneksi moni muu vielä pystyy nauttimaan siitä. Ehkä mäkin siirryn takaisin katuajeluun siinä vaiheessa kun golf, kuviokellunta tahi postimerkkien keräily alkaa kiinnostaa.
    Superbike #7
  21. #81
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    On tota katuajeluakin tullu harrastettua sekä kestopäällysteellä, että sen ulkopuolella toistakymmentä vuotta. Ongelma mulle on lähinnä siinä, että kaikki mikä kadulla on kivaa, on lähtökohtaisesti "törkeää liikenteen vaarantamista", eikä mulla ole varaa maksaa nelinumeroista summaa hetken viihteestä. Toinen puoli tuossa on se, että itsesuojeluvaisto ei enää anna periksi laskea mutkapätkillä niin kovaa, että se olisi hauskaa. Mulle tässä harrastuksessa maisemien sijasta adrenaliini on aina ollut se juttu, ja adrenaliini taasen vaatii vauhtia. Radalla voi testata itseään ja pyöräänsä ihan eri tavalla, ja jos alkaa tuntua tylsältä, nostaa pikkaisen vauhtia niin ei varmasti ole enää tylsää. Eli mulla toi katupuoli harrastuksesta on taputeltu, mutta onneksi moni muu vielä pystyy nauttimaan siitä. Ehkä mäkin siirryn takaisin katuajeluun siinä vaiheessa kun golf, kuviokellunta tahi postimerkkien keräily alkaa kiinnostaa.
    Tuossa lainauksessa lihavoidussa osassahan se "koira on haudattuna".

    Asiaa kierrellään ja kaarrellaan monissa yhteyksissä (eli nyt ei puhuta vain mopoilusta) ja
    sitä koitetaan "selitellä" kovin niin itselle kuin muillekin.

    Homma pysyy yleensä jotenkin hanskassa ja ilman katastrofeja, jos ei samaan kuulaan ole siunaantunut
    jatkuvasti pahenevan adrenaliiniriippuvuuden lisäksi hallitsemattoman impulsiivista käyttäytymistä.
    Jos repussa pötköttää vielä edellisten lisäksi ylikorostunut kilpailuvietti, pommi on viritetty.

    Adrenaliinin kanssa tahtoo olla ihan sama ongelma "kohtuukäytön" suhteen kuin muillakin "humehilla".

    Se onnistuu vain todella.... todella harvoilla jos on kerran päässyt kunnolla makuun ja sietokyky kohonnut.

    Toisaalta.... Ei postimerkkeily ja homopallo ole ratkaisu asiaan.... vaikka nuo usein vedetäänkin
    framille ja jonkinlaisina väistämättömina vaihtoehtoina.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #82
    Kesän alussa oli tallissa 3 pyörää. 2 pyörää laitoin myyntiin, ja toista tuli joku koeajamaan, niin laitoin sen vakuutukseen. Kävin sitten itsekkin n. 60km lenkin ajelemassa. Myin ko. pyörän parin päivän kuluttua, ja siinäpä ne kilsat sitten olikin tälle kesälle....
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
  23. #83
    eipä ihan kauheesti tänä kesänä tullu kilsoja

    no ,tulipa uus ennätys vesisateessa ajamisessa ,kun koko matkan satoi lapista kotiin, 1150km

    Maxiin tänä kesänä kokonaiset 5000km ja Gixulla melkein 100km, huskyllä kävin kerran hakemassa postin laatikosta

    silti oon koko syksyn katellu vaihtoehtoja uudelle pyörälle ja superduke GT on nyt vahvimmilla.
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  24. #84
    Ei voi kehua tämän kesän ajokilometreillä, vajaa 100km. tuli Bandiittiin kilometriä ajeltua!
    Eilen vein pyörän jo talvisäilöön tutun lämpimään talliin, jospa ens kesänä kerkeis ajelemaan vähän enempi ...
    Uus työpaikka ja oman talon laitto vieny hyvin tehokkaasti ajankäytön tältä vuodelta, jos vaan konehommat jatkuu loppuvuoden ja ensivuodelle ni saattas jopa vähän kesälomaakin tulla jolla kerkeis ajella pyörälläkin...
    GSF 1250 Bandit -08
  25. #85
    no paikkakunnan muuton vuoksi ja pari työtapaturmaa niin ei oo ajettu ku vähä reilu 4tkm.radallakäyty 2 kertaa.aikasemmin reilu km10t kun oli pitkät työmatkat,eikä se sade ole haitannu ennenkään.
  26. #86
    Kotarilla n.600 km. josta radalla n.400 km. Poistettu tieliikennekäytöstä Elokuun alussa. Maastofillarilla n 500 km ja harrasteautolla 2500 km. Mallorcalla vuokra skootterilla n.200 km.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  27. #87
    Oikeastaan niistä kilometreistä niin väliä, jos henkilö on itse mielestään ajanut sen verran kuin on halunnut ajaa. Vaikka sitten se nolla, jos ei ole tällä kaudella hotsittanut ajaa. Huonompi on sitten, jos olisi halunnut ajaa enemmän, mutta ei ole voinut. Minä olen tällä kaudella ajanut näillä vanhoilla pyörilläni suunnilleen 40 000 km ja vaikka kausi vielä jatkuu jossain määrin, niin en ole ollenkaan tyytyväinen. Maailman paras sydänlääke, mutta ei riitä aika eivätkä rahat, eikä tämä vuosi jää kelien puolesta muistoihin minään ikimuistoisen hyvänä. Myöhäinen kevät, kesässä ei kehumista ja syksyssä ollut pari hassua valopilkkua.

    Jokainen kilometri on kumminkin tuhat ilometriä.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  28. #88
    Pari kertaa töihin eli oisko 400km. Viime vuonna vieläkin vähemmän muistaakseni, jotain 200km...
    Hornet 600 -99
    Myydään vieläkin NSR125 -03
  29. #89
    2014. 13.000km
    2015. 10.000km
    2016. 1200km
    2017. 1300km

    Vuosia sitten maksettu peli ja tunnearvoa enemmän kun rahallista, niin samapa tuo.
  30.  
  31. #90
    Elokuun ensimmäisen päivän jälkeen tähän päivään saakka kertynyt 5200km. On työmatka-ajoa ja ihan vaan hupiajelua. Tosin työmatkatkin ovat hupiajelua meikäläiselle. Tai ei oikeastaan hupiajelua. Eihän tätä huvikseen missään tapauksessa kukaan hullu tekisi. Meikäläiselle tämä on terapiaa. Määräsin itse itselleni ja hyvin on terapia toiminut. Aivot heräävät horroksesta heti, kun istun mopon selkään.

    Ja terapia-kausi sen kuin jatkuu, koska kelit ovat niin hyvät! Lämpö plussan puolella . Sadekaan ei haittaa, kun kaiken muun päälle vetää sadehaalarin - tosin vältän sateella ajamista.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen