Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Tällä aikaleimalla jäsenstatukset ajan tasalla.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  2. #32
    Jäsenstatukset päivitetty
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #33
    Statukset kaupassa päivitetty jälleen.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  4. #34
    Jäsenstatukset kaupassa ajan tasalla.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  5. #35
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Taidan olla jotenki tyhmä, kun loin tunnarin kauppaan ja yritin ostaa Tallinnan safkaa, niin sepä sanoi, että kirjaudu sisään. Sittn ei kelvannut salasana, eikä mun sähköpostilla oltu kaupan mukaan rekisteröity, joten salasanan palautustakaan ei saanut käytettyä.

    Voin kyllä maksaa luonnossakin.

    EDIT: Tietty, ehkä kauppa on sitä mieltä että mun on parempi olla syömättä. HAH! Eipä ehtinyt Herra Heinäkuu viisasteleen.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  6. #36
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Taidan olla jotenki tyhmä, kun loin tunnarin kauppaan ja yritin ostaa Tallinnan safkaa, niin sepä sanoi, että kirjaudu sisään. Sittn ei kelvannut salasana, eikä mun sähköpostilla oltu kaupan mukaan rekisteröity, joten salasanan palautustakaan ei saanut käytettyä.

    Voin kyllä maksaa luonnossakin.

    EDIT: Tietty, ehkä kauppa on sitä mieltä että mun on parempi olla syömättä. HAH! Eipä ehtinyt Herra Heinäkuu viisasteleen.
    Ei löytynyt sinun nimellä tunnuksia. Tuonne pitää luoda omat tunnukset ja samalla sähköpostilla kuin foorumi.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  7. #37
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    No mitä vittua. Nyt näytti pelittävän. Mikähän siinä ekalla kerralla oli olevinaan vikana?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  8. #38
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    No mitä vittua. Nyt näytti pelittävän. Mikähän siinä ekalla kerralla oli olevinaan vikana?
    Ja jäsenstatus kauppaan päivitetty
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  9.  
  10. #39
    Taitaa toimiva linkki olla nykyään

    https://motorg.omaverkkokauppa.fi/

    Näkyykö kaupan sivuilla missään listaa voimassa olevista maksutavoista?
    En itse nopealla selauksella heti löytänyt.
    Vai tuleeko ne esiin vasta kun maksaa ostoksen?
    Nuo olisi hyvä varmaan listata jossain kohtaa kaupan sivuilla ennen maksamista, esim toimitusehdoissa?

    Jotain, jossain, silloin tällöin!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12