Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 46:sta
  1. #1
    Lähtö Otalammen eli Vihti Siippoon Neste klo 11.00
    Mukaan jos lähtee niin katupyörällä voi tulla vaikeuksia, mieluiten vähintään adventure tai enduro tyyppinen pyörä jossa hieman karkeammat renkaat. Ajetaan n. 190km
    Lopetus Espooseen 17-18 aikaan.

    Pieni sade ei välttämättä haittaa, mutta seuraillaan ennusteita.
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 21.07.2016 klo 11:52.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  3. #3
    N. 2/3 osaa ajoin eilen reitistä ja sen verran kuivaa on että ehkä niillä katurenkaillakin pärjää -ainakin vähän taitavampi kuski. Mutta jos sitä sadetta huomenna tulee niin monet paikat muuttuvat hetkessä superliukkaiksi (jopa mun renkaille!)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #4
    Hieno juttu että näitä järjestät, harmillisesti huominen on jo mennyttä. Seuraavalla kerralla toivottavasti natsaa
    Triumph tiger 800 Xcx - 15
  5. #5
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    N. 2/3 osaa ajoin eilen reitistä ja sen verran kuivaa on että ehkä niillä katurenkaillakin pärjää -ainakin vähän taitavampi kuski. Mutta jos sitä sadetta huomenna tulee niin monet paikat muuttuvat hetkessä superliukkaiksi (jopa mun renkaille!)
    Enempi asennekysymys... näin 50-luvulla

    Ensimmäiset Scramble ajot järjestettiin 22.10.1952. Rata oli sekoitus motocrossia ja enduroa. Pyörät olivat pääosin tavallisia moottoripyöriä, eli luettelokoneita.

    http://www.hamsmk.net/historiikki/hi...luku.htm#taso1
    T7
  6. #6
    Jahas, onko tämä gou? Ketään tulossa?
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  7. #7
    Lainaa mopedman kirjoitti Katso viesti
    Jahas, onko tämä gou? Ketään tulossa?
    kattelen huomenna vielä tuota sade-ennustetta aamulla, mutta aika hyvältä näyttää.
    Osallistujamäärä taas näyttää aika huonolta, Facen puolelta heikko ehkä kahdelta lähtijältä ja täältä foorumilta yhdeltä (+ minä).
    Mä nyt varmaan lähden joka tapauksessa!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #8
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    kattelen huomenna vielä tuota sade-ennustetta aamulla, mutta aika hyvältä näyttää.
    Osallistujamäärä taas näyttää aika huonolta, Facen puolelta heikko ehkä kahdelta lähtijältä ja täältä foorumilta yhdeltä (+ minä).
    Mä nyt varmaan lähden joka tapauksessa!
    Ois mielenkiintoinen retki mutta ei pääse ap, vapaa vasta ip. Saatan käydä ajelemassa noi sun kaks uutta pätkää huomenna illemmalla. Seuraavan kerran kun järkkäät niin kerro vähän aiemmin niin yritän päästä mukaan.
    R1200GSA -09
  9. #9
    Kuinkakohan ajoissa näistä pitäis ilmoittaa?? Pari päivää on ollu aina se normi... Mutta jos nyt ilmoitan että kahen viikon päästä uudestaan -eli 6. tai 7. päivä elokuuta.
    Ja tänään toivottavasti joku muukin ilmestyy Siippoon Nesteelle pyörä tankattuna, eli reissu on GO!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  10. #10
    Eikös toi ihan normaalia näin pahimpaan kesälomasesonkiin lähtijöiden suhteen... mä lähtisin jos ei vieläkin vaivais tää tenniskyynärpää,, meinaa millään parantua.
    T7
  11. #11
    Lainaa ArDee kirjoitti Katso viesti
    Eikös toi ihan normaalia näin pahimpaan kesälomasesonkiin lähtijöiden suhteen... mä lähtisin jos ei vieläkin vaivais tää tenniskyynärpää,, meinaa millään parantua.
    Lopeta nyt hyvä mies se tenniksen pelaaminen!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  12. #12
    No mä tuun. Vähän voi reittiä mun puolesta lyhentääkin, ettei ihan iltaan asti olla?
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  13. #13
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kuinkakohan ajoissa näistä pitäis ilmoittaa?? Pari päivää on ollu aina se normi... Mutta jos nyt ilmoitan että kahen viikon päästä uudestaan -eli 6. tai 7. päivä elokuuta.
    Ja tänään toivottavasti joku muukin ilmestyy Siippoon Nesteelle pyörä tankattuna, eli reissu on GO!
    Jos kaks päivää on normi niin hyvä niin. Sun on varmaan paljon helpompi järjestää menojas kun mun. Mulla on tässä perheessä muitakin kuin minä. Meitä on viisi. On vähän muutakin puuhaa kuin minä ja moottoripyöräily.
    R1200GSA -09
  14. #14
    No voi persus, täällä rupesi satamaan...
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  15. #15
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ArDee kirjoitti Katso viesti
    Enempi asennekysymys... näin 50-luvulla

    Ensimmäiset Scramble ajot järjestettiin 22.10.1952. Rata oli sekoitus motocrossia ja enduroa. Pyörät olivat pääosin tavallisia moottoripyöriä, eli luettelokoneita.
    Mä luulen että suht kykyaikaisessa katupyörässä on paino, painojakauma, keulan geometria, renkaan rakenne jne sellainen että hiekkateillä ei pitoa ja ajettavuutta ole samalla tapaa kuin vanhan liiton laitteissa. Esimerkiks kyykkypyörällä ei paljon tarvi eturenkaan upota kun etujättö katoaa ja suuntavakaus on yhtä hyvä kuin ostoskärryssä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  16. #16
    Lainaa mopedman kirjoitti Katso viesti
    No voi persus, täällä rupesi satamaan...
    Joo ajoin siitä ohi puol tuntia sitten, Ojakkalassa oli jo kuivaa.
    http://testbed.fmi.fi/history_browser.php
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 23.07.2016 klo 11:16.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #17
    Jos reitti toimii kivasti, olisiko mahdollista saada gpx siitä? Voisin ajella itsekseni ensi viikolla.
    Triumph tiger 800 Xcx - 15
  18. #18
    Ei tässä reitissä ole mitään ihmeellistä.. Pari märempää kohtaa ja tosiaan yks vesistön ylitys -mutta se löytyy jo motocachingistä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  19. #19
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mä luulen että suht kykyaikaisessa katupyörässä on paino, painojakauma, keulan geometria, renkaan rakenne jne sellainen että hiekkateillä ei pitoa ja ajettavuutta ole samalla tapaa kuin vanhan liiton laitteissa. Esimerkiks kyykkypyörällä ei paljon tarvi eturenkaan upota kun etujättö katoaa ja suuntavakaus on yhtä hyvä kuin ostoskärryssä.
    Just hyvä esimerkki kun ei asennetta löydy... tällastä tää nykynuoriso on
    T7
  20. #20
    Ja kun ei nää "nykyiset" katumopot kestä mitään. Ajoin tuon yhden motokätkönäkin olevan hiekkapätkän diversionilla niin heti levis etu- ja takajousi ja kaasarit on täynnä hiekkaa.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  21. #21
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ArDee kirjoitti Katso viesti
    Just hyvä esimerkki kun ei asennetta löydy... tällastä tää nykynuoriso on
    On vaan hyvässä muistissa kun viittäkymppiä Hämeenkyrön hiekkateillä ja etunen alta täysin varoittamatta ilman jarrua tai kääntöä. Jotenkin vaan tien pinta petti alla.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  22. #22
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Ja kun ei nää "nykyiset" katumopot kestä mitään. Ajoin tuon yhden motokätkönäkin olevan hiekkapätkän diversionilla niin heti levis etu- ja takajousi ja kaasarit on täynnä hiekkaa.
    Pitäiskö hommata kunnollinen pyörä
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  23. #23
    Kiitti Goza, hauskat päristelyt! Letka olisi voinut olla pitempikin, mutta eipä tarvinnut paljon ootella. Tätä pitää saada lisää.

    Aika selviytymistaistelu olisi ollut katupyörälle tämä reitti, vanhalla Fundurolla rupulikumein pärjäsi hyvin.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  24. #24
    Kiitoksia vaan itsellesi! Mukavaa oli ja reittikin oli just sellainen kuin alunperin ajattelin... Tai no, reitin pituutta vähän lyhennettiin.
    Eli tämmöinen!
    GPX:n saat tästä!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 23.07.2016 klo 21:23.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  25. #25
    Kiitän! Pitää käydä itekki ajamassa kunhan kerkiää.
  26. #26
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Pitäiskö hommata kunnollinen pyörä
    Ai esim joku italialainen? Onhan se kiva kun saa samalla käsilleen tekemistä


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  27. #27
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia vaan itsellesi! Mukavaa oli ja reittikin oli just sellainen kuin alunperin ajattelin... Tai no, reitin pituutta vähän lyhennettiin.
    Eli tämmöinen!
    GPX:n saat tästä!
    Hold it..tyhmä kysymys= onko toi GPX siis reittitiedosto?

    edit..joo siis olihan se. Hieno juttu Goza. Voi suoraan ottaa reitin Tyren kautta Tomppaan. Oliskohan näille GPX reiteille omaa trediä? Vois aina otttaa suoraan jonkun reitin naviin kun lähtee ajeleen..
    T7
  28. #28
    Lainaa tumb1 kirjoitti Katso viesti
    Ai esim joku italialainen? Onhan se kiva kun saa samalla käsilleen tekemistä
    Pitäähän harrastuksen olla monipuolista
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  29. #29
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Oliskohan näille GPX reiteille omaa trediä? Vois aina otttaa suoraan jonkun reitin naviin kun lähtee ajeleen..
    kumpa se olisikin niin yksinkertaista! Jokaisessa navissa on omat asetukset (Suunnittele aina nopein tai lyhin tai mutkaisin... jne!) ja reitti ei siis välttämättä olekaan saman näköinen jossain toisessa navissa!
    Esim. en ole ihan varma miten navi suhtautuu tähän pätkään kun siitä "ei pitäisi" olla mahdollista ajaa (tie päättyy ainakin liikennemerkkien mukaan!)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  30.  
  31. #30
    Kurapyöräreitit pitäis aina tallentaa jälkenä niin GPS ei tee omia päätelmiään vaikka siellä olis joku pätkä joka gepsin mielestä ei ole tietä.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen