Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tyhjäkäyntiä käy hyvin mutta heti liikkeellelähdön jälkeen rötää välillä 3000-5000rpm. Kovemmassa kiihdytyksessä toimii normaalisti ja tasakaasullakin kunhan kierrokset pysyy yli tuon alueen.

    Tulpat on uudet ja tuli mieleen oisko tyhjäkäyntisuuttimissa paskaa vai pitäisikö yhdellä koolla suurentaa. Seosruuveja on pyöritelty välillä 1,5-3 kierrosta eikä minun persdyno osaa sanoa vaikutukseen juuta tai jaata.

    Vinkkejä otetaan vastaan kun pääsee vain viikonloppuisin ropeltamaan pyörää ja viikolla voi tilailla tarvittavia osia.
  2. #2
    Mulla oli samaa ongelmaa '91:ssä. Kaasarit oli tulvinu, korjaantu tiivisteiden vaihdolla.
  3. #3
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Seosruuveja on pyöritelty välillä 1,5-3 kierrosta eikä minun persdyno osaa sanoa vaikutukseen juuta tai jaata.
    Saama veikkaan kun edellinenkin. Noi iso seosruuvin säätö kyllä pitäisi huomata pyörän käytöksessä.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  4. #4
    Perushommana ehdottaisin ekaks kaasareiden purku ja perusteellinen putsaus.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  5. #5
    Lainaa Boxi kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli samaa ongelmaa '91:ssä. Kaasarit oli tulvinu, korjaantu tiivisteiden vaihdolla.
    Vaihdoitko siis ne kalvot pelkästään vai jotain muutakin. Kaasarit on putsattu ja sieltä moskaa löytyikin. Ihmetyttää vain kun lähtee ilman rikastinta kylmänäkin käymään.
  6.  
  7. #6
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoitko siis ne kalvot pelkästään vai jotain muutakin. Kaasarit on putsattu ja sieltä moskaa löytyikin. Ihmetyttää vain kun lähtee ilman rikastinta kylmänäkin käymään.
    Neulaventtiilien o-renkaat.