Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Lainaa vertzu kirjoitti Katso viesti
    Kaikki halukkaat pääsevät ja teitä tarvitaan kisan järjestelyissä. Eli rosterissa on vielä tilaa. Kerätään porukka kokoon sunnuntaina klo 10.00 ja käydään tehtävät ja kisajärjestelyt läpi.
    Myös minä voin toki tulla avustamaan lippuvuoron ohessa.
    Yamaha FZ6-S '07 --> Yamaha R6R '07 --> Triumph Street Triple R '11
  2. #32
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vertzu kirjoitti Katso viesti
    Kaikki halukkaat pääsevät ja teitä tarvitaan kisan järjestelyissä. Eli rosterissa on vielä tilaa. Kerätään porukka kokoon sunnuntaina klo 10.00 ja käydään tehtävät ja kisajärjestelyt läpi.
    Check !
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  3. #33
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vertzu kirjoitti Katso viesti
    Kaikki halukkaat pääsevät ja teitä tarvitaan kisan järjestelyissä. Eli rosterissa on vielä tilaa. Kerätään porukka kokoon sunnuntaina klo 10.00 ja käydään tehtävät ja kisajärjestelyt läpi.
    Mun täytynee perua talkootarjous kun tuun ehkä vasta puolenpäivän jälkeen paikalle patastelemaan ja kisoja kattoon. Mut jos ny ihan akuutti työntekijäpula on niin voin kai sinne tulla aamustakin jo.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4. #34
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mun täytynee perua talkootarjous kun tuun ehkä vasta puolenpäivän jälkeen paikalle patastelemaan ja kisoja kattoon. Mut jos ny ihan akuutti työntekijäpula on niin voin kai sinne tulla aamustakin jo.
    En ole vielä kertaakaan ollut toimitsijana tai ajanut kisaa, jossa olisi ollut liikaa lippumiehiä. Kuljettaja/toimitsijakokouksessa vaan olisi hyvä olla mukana, tietää esim. miten ajetaan ja liputetaan.

    Mulla ei oma eikä renkaiden kunto kestä kisaa, joten voin itsekin ilmoittautua avustajaksi jos vaan kunto kestää sunnuntaihin asti.
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  5.  
  6. #35
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Verkkokaupastamme on ostettu 16 paikkaa huomiseen kisaan.
    Onnea kisaajille ja kiitos etukäteen vapaaehtoisille jotka mahdollistaa näille mjuille motoristeille mahdollisuuden nauttia adrenaliinia ja pakokaasuja
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12