• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vapaaehtoisia Motorg Race kilpailun järjestämiseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vertzu

Ratavastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Rata ja koulutus
Vapaaehtoisia Motorg Race kilpailun järjestämiseen

Motorg Race kilpailun järjestämiseen etsitään noin 15 vapaaehtoista. Järjestelyapua tarvitsee itse kisan aikana sekä hieman ennen ja jälkeen. Tarjolla on lippumiestehtäviä, lähtöjärjestelyihin tarvitaan väkeä, raatoautoon yms. Org tarjoaa avusta lounaan. Tämä nakki ei ole kokopäiväinen, joten mikäli olet ostanut lipun sunnuntaille, niin kerkeät hyvin ajamaan sekä kisajärjestelyihin. Halustaan kisa-avustajaksi voi ilmaista tässä topicissa.

http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/287799-Motorg-Race-17-7-2016-Alastaro

Mulla on liputusvuoro, mutta mielelläni olen muutenkin vapaaehtoistyössä mukana. (Kunhan myös ajamaan ehtii)
Olen paikalla koko viikonlopun, joten voin avustaa myös alku- ja loppujärjestelyissä. Kaikki käy.

Täällä nousee pari kättä ylös.
Siis 2 vapaaehtoista.

Käsittääkseni vielä tarvitaan muutamia, eli ilmoittautukaa, pliis.

Viimeksi muokattu:
Varalla. Ensisijasesti aikomus kuvata, mutta ajaminen eli sen mahdollistaminen tietysti etusijalla.

Voin kans tulla jeesimään, tosin on liputusvuoro jokatapauksessa

Pasin kanssa asiasta jo juttelin eli näillä näkymin minä ja piijei tultaisiin jeesimään.

Jos en ole itse viivalla niin sitten jelppimässä.

Kiitos kaikille tähän mennessä vapaaehtoiseksi ilmoittautuneille. Lisää väkeä tarvitaan kuitenkin, jotta saadaan kisa sujuvasti järjestettyä. Mikäli sinulle on ostettu ajovuoro tai liputusvuoro, niin se ei ole missään nimessä este osallistua auttamaan. Pääset kyllä ajamaan ja voidaan sumplia tehtäviä ajovuorojen mukaan, jotta ei tarvitse ajovuoroista karsia. Kyseessä ei ole koko päivän nakki, vaan kisan aikainen liputusvuoro, lähtöjärjestelyissä auttaminen tms.

Tosiaan tarjolla ois eturivin paikka katsomaan kisaa esimerkiksi lippupisteeltä, järjestelemään kuskeja lähtöruutuihin startissa, laskemaan kierroksia torniin tai jeesaamaan ennen kisaa tehtävissä paperitöissä. Kaikkien nakit sovitellaan omien kykyjen, halujen ja ajomahdollisuuksien mukaan, eli kenellekään ei ole tulossa mitään tajuntaa räjäyttävää työmäärää tehtäväksi.

Rohkeesti mukaan vaan. :)

Juutana sanoi:
Rohkeesti mukaan vaan. :)

Harmittaa, ettei voi luvata. :sad: Perjantaina monttubileet, eli hautajaiset, ja sitä myöten myös ostettu lauantain ajopäivä täysin kysymysmerkki ja sunnuntain jelppi... Toivottavasti pääsen auttamaan.

Juu, mut voi lisätä listaan kanssa

Mä voin kans ehkä tulla jos työväkee uupuu, mutta kun en tiedä varmaksi vielä niin en lupaa.

Mikäs on tilanne? Vieläkö apulaisia kaivataan? Poistui sunnuntailta meno eli voisin tulla talkoileen.

Knaku sanoi:
Harmittaa, ettei voi luvata. :sad: Perjantaina monttubileet, eli hautajaiset, ja sitä myöten myös ostettu lauantain ajopäivä täysin kysymysmerkki ja sunnuntain jelppi... Toivottavasti pääsen auttamaan.

Nyt on näytetty vihreää valoa tälle, eli tarvittaessa avustamassa. Ja saas nähdä ostanko lipun myös sunnuntaille ajamaan. Lauantaille on jo. :WAZAAP:

Back