Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 143:een 143:sta
  1. #121
    Lainaa Fredde_V kirjoitti Katso viesti
    Taitas olla liikaa steppejä siihen. Ihan tolla perus gepsimokkulalla tallennettu.
    Ok, sit varmaan tulee tota porrasta kun position index sovittaa kahta aika erilaista dataa yhteen. Toi mun data on 5Hz taajuudella otettu kun 10Hz tekee ihme häröö nykyään.
  2. #122
    Lainaa HPi kirjoitti Katso viesti
    Tiedättekö miten pidetään hullua jännityksessä???.......... no tässä on neljä päivää odotettu, että Holtsu julkaisee albumin
    Väliaikatiedotus: Jaa että peräti neljä päivää? Noh, tällä hetkellä pinkasta on tekemättä enää reilu sata kuvaa (ne työläimmät liki täysmanuaalisesti säädeltävät) - tilanne siis eilisehtoona. Kaipa noi tämän viikon aikana saan joku ehtoo saan tehtyä valmiiksi, ja julkaistua.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda SuperBlackbird -00, Hayabusa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda Super Blackbird -99, Hayabusa -07, Hayabusa -12.
    Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä: https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  3. #123
    Lainaa Holtsu kirjoitti Katso viesti
    Väliaikatiedotus: Jaa että peräti neljä päivää? Noh, tällä hetkellä pinkasta on tekemättä enää reilu sata kuvaa (ne työläimmät liki täysmanuaalisesti säädeltävät) - tilanne siis eilisehtoona. Kaipa noi tämän viikon aikana saan joku ehtoo saan tehtyä valmiiksi, ja julkaistua.
    YES
    BMW Heikki Pekka 4
  4. #124
    Lainaa Holtsu kirjoitti Katso viesti
    Noh, tällä hetkellä pinkasta on tekemättä enää reilu sata kuvaa (ne työläimmät liki täysmanuaalisesti säädeltävät)
    Tätä ei joka kaveri tajuakaan, millainen työ siinä on tehdä tuota omistautuneesti sillä vapaa-ajalla, mitä töiden sun muiden juttujen jälkeen jää. Viikonlopusta voi tulla tuhansia kuvia pahimmillaan. Kiitokset Holtsulle!
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  5. #125
    Lainaa mjtee kirjoitti Katso viesti
    Tätä ei joka kaveri tajuakaan, millainen työ siinä on tehdä tuota omistautuneesti sillä vapaa-ajalla, mitä töiden sun muiden juttujen jälkeen jää. Viikonlopusta voi tulla tuhansia kuvia pahimmillaan. Kiitokset Holtsulle!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda SuperBlackbird -00, Hayabusa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda Super Blackbird -99, Hayabusa -07, Hayabusa -12.
    Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä: https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  6. #126
    No nyt! Tulipahan taas otettua jengistä potrettia!

    Olkaapa hyvät: https://www.flickr.com/photos/holtsu...57671063225831
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda SuperBlackbird -00, Hayabusa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda Super Blackbird -99, Hayabusa -07, Hayabusa -12.
    Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä: https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  7. #127
    Lainaa Holtsu kirjoitti Katso viesti
    No nyt! Tulipahan taas otettua jengistä potrettia!

    Olkaapa hyvät: https://www.flickr.com/photos/holtsu...57671063225831
    Voi hyvänen aika kuinka hienoja kuvia mies on napsinut porukasta! Kiitos vaivannäöstä!
    Gsx-r 750 K4
    RM 250 Braaaaaaaap
  8. #128
    Hyviä kuvia kiitos!
  9. #129
    Hienoa! Tuli ostettua uusi lelu ja sai heti ensimmäiseltä ratapäivältä hienon taustakuvan työtietokoneeseen.
    GSX-R1000, F800GS
    www.muoviluoti.fi
  10. #130
    Holtsulle iso kiitos, hienoja kuvia jälleen!
    Suzuki GSX-R 750 L0 -11
    Yamaha MT-09 -14
  11. #131
    Lainaa JP78 kirjoitti Katso viesti
    Alla näytönkaappaus datan vertailusta. Otan selvästi liikaa vauhtia pois pääsuoran jälkeen mutta mitä muuta?
    Piirtelin Kemoran ratapohjaan ajolinjoja. Punaisella sellaista linjaa, jonka luulen olevan nopea tai joka näytti piirtämällä nopealta. Sinisellä sellaista hitaampaa linjaa, jota näytettiin paljon keskiryhmässä ajettavan. Omat linjani ovat jossain sinisen ja punaisen linjan välillä. Suurin linjojen ero näyttäisi olevan kahvilan mutkassa, kolmosmutkassa ja paluusuoran jälkeisessä mutkassa. Olisiko linjoihin Nitrouksella kommenttia, erityisesti kolmosmutkaan, josta en tiedä kuinka sen nopeat ajavat?

    Mittailin tuosta näytönkaappauksesta Nitrouksen nopeuksia ja katselin chrono-datasta omia nopeuksiani. Oma nopein oli 1:24 eli jäin pari sekuntia viime kesän nopeimmasta, mutta alla olikin opeteltavana itselleni uusi ratapyörä käänteisellä kaaviolla. Nitrouksen aika oli varmaan ainakin 10 sekuntia nopeampi.

    Liitteessä oma nopeuteni ilman sulkeita ja Nitrouksen nopeudet sulkeiden sisällä. Mutkissa nopeuden väri punaisella, paitsi vihreällä niissä mutkissa, joissa vauhti kiihtyy. Suoranopeudet olivat minulla dramaattisen paljon pienempiä. Täytyy keskittyä seuraavalla kerralla avauksiin ja jarrutuksiin, että saisi suoranopeuksia kasvatettua. Pyörä ei rajoita tekemistä yhtään...
    Liitetyt tiedostot Liitetyt tiedostot
    GSX-R1000, F800GS
    www.muoviluoti.fi
  12. #132
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti Katso viesti
    Piirtelin Kemoran ratapohjaan ajolinjoja. Punaisella sellaista linjaa, jonka luulen olevan nopea tai joka näytti piirtämällä nopealta. Sinisellä sellaista hitaampaa linjaa, jota näytettiin paljon keskiryhmässä ajettavan. Omat linjani ovat jossain sinisen ja punaisen linjan välillä. Suurin linjojen ero näyttäisi olevan kahvilan mutkassa, kolmosmutkassa ja paluusuoran jälkeisessä mutkassa. Olisiko linjoihin Nitrouksella kommenttia, erityisesti kolmosmutkaan, josta en tiedä kuinka sen nopeat ajavat?

    Mittailin tuosta näytönkaappauksesta Nitrouksen nopeuksia ja katselin chrono-datasta omia nopeuksiani. Oma nopein oli 1:24 eli jäin pari sekuntia viime kesän nopeimmasta, mutta alla olikin opeteltavana itselleni uusi ratapyörä käänteisellä kaaviolla. Nitrouksen aika oli varmaan ainakin 10 sekuntia nopeampi.

    Liitteessä oma nopeuteni ilman sulkeita ja Nitrouksen nopeudet sulkeiden sisällä. Mutkissa nopeuden väri punaisella, paitsi vihreällä niissä mutkissa, joissa vauhti kiihtyy. Suoranopeudet olivat minulla dramaattisen paljon pienempiä. Täytyy keskittyä seuraavalla kerralla avauksiin ja jarrutuksiin, että saisi suoranopeuksia kasvatettua. Pyörä ei rajoita tekemistä yhtään...
    Tuohon maalisuoralle ei kannata tavoitella 222 lukemia tai kannattaa olla jarrut hyvin hallussa
  13. #133
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Tuohon maalisuoralle ei kannata tavoitella 222 lukemia tai kannattaa olla jarrut hyvin hallussa
    Juu, pikkuhiljaa vauhdin lisääminenkin täytyy harjoitella.
    GSX-R1000, F800GS
    www.muoviluoti.fi
  14. #134
    Kiitos Holtsulle kuvista

    Itse kuvasin kaksi settiä lauantaina. Tässä ois muutama kierros toiselta niistä, keskiryhmän possujunailua ja vähän omaakin ajoa: https://youtu.be/JskYnjRhH7s

    Sunnuntaina oma vauhti parani ajolinjoihin keskittymällä vielä sen verran, että oma kierrosenkka parani viikonlopun aikana melkein neljä sekkaa, 1.20 alkuiseen
    Suzuki SV1000S & BMW G650 X-Challenge & KTM EXC250
  15. #135
    Uu! Holtsulla ollu jälleen silmä tarkka käsi vakaa.

    Kiitos kuvista!
    Yamaha YZF-R6R 2009
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  16. #136
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti Katso viesti
    Piirtelin Kemoran ratapohjaan ajolinjoja. Punaisella sellaista linjaa, jonka luulen olevan nopea tai joka näytti piirtämällä nopealta. Sinisellä sellaista hitaampaa linjaa, jota näytettiin paljon keskiryhmässä ajettavan. Omat linjani ovat jossain sinisen ja punaisen linjan välillä. Suurin linjojen ero näyttäisi olevan kahvilan mutkassa, kolmosmutkassa ja paluusuoran jälkeisessä mutkassa. Olisiko linjoihin Nitrouksella kommenttia, erityisesti kolmosmutkaan, josta en tiedä kuinka sen nopeat ajavat?

    Mittailin tuosta näytönkaappauksesta Nitrouksen nopeuksia ja katselin chrono-datasta omia nopeuksiani. Oma nopein oli 1:24 eli jäin pari sekuntia viime kesän nopeimmasta, mutta alla olikin opeteltavana itselleni uusi ratapyörä käänteisellä kaaviolla. Nitrouksen aika oli varmaan ainakin 10 sekuntia nopeampi.

    Liitteessä oma nopeuteni ilman sulkeita ja Nitrouksen nopeudet sulkeiden sisällä. Mutkissa nopeuden väri punaisella, paitsi vihreällä niissä mutkissa, joissa vauhti kiihtyy. Suoranopeudet olivat minulla dramaattisen paljon pienempiä. Täytyy keskittyä seuraavalla kerralla avauksiin ja jarrutuksiin, että saisi suoranopeuksia kasvatettua. Pyörä ei rajoita tekemistä yhtään...
    Lataa vaikka cirtcuit tools niin näät suoraan sen mun ajolinjan kartan päällä. Se -vbo-filu on tuolla edellisellä sivulla mun viestin liitteenä.

    Ja suoranopeuksiin ei kannata keskittyä, ne nousevat sillä, että teet asiat oikein. Eli keskity mutkaan sisäänmenoon ja siihen, että saat pyörän osoittamaan oikeaan suuntaan ennen avausta. Eli tarkka ajolinja ja veto päälllä mutkien ajamisen välttäminen tuo aika paljon lisää laulua suorille. Kemoralla voi ajaa alle 1:20 käytännössä ilman jarruja.
  17. #137
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti Katso viesti
    Juu, pikkuhiljaa vauhdin lisääminenkin täytyy harjoitella.
    Mikko tais viitata siihen, että isot pojat saa tuossa niukin naukin 205km/h ja yli 200 rikkovat alkaa olemaan aika harvassa. Ei siinä kai mullakaan ole kuin 195 tai jotain.
  18. #138
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Uu! Holtsulla ollu jälleen silmä tarkka käsi vakaa.

    Kiitos kuvista!
    Eip kestä Kiitos kamojen roudaamisesta

    Tossa jälkikäteen kalenteriani katsoin huomatakseni, että tää Kemorakeikka olikin sitten tämän kauden viimeinen ratakuvauskeikkani tällä erää. Muut menot haittaa harrastuksia Botnia- ja Motopark -viikonloppuina. Mut tulihan tossa muutama kuva taas tällekin kaudelle otettua (n. 6000 julkaistua / 8 tapahtumaa) Räyskälää ei lasketa
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda SuperBlackbird -00, Hayabusa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda Super Blackbird -99, Hayabusa -07, Hayabusa -12.
    Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä: https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  19. #139
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mikko tais viitata siihen, että isot pojat saa tuossa niukin naukin 205km/h ja yli 200 rikkovat alkaa olemaan aika harvassa. Ei siinä kai mullakaan ole kuin 195 tai jotain.
    Mittausvirhe se oli, noin 190 oli tuolla kierroksella vauhtia varikkosuoralla.

    Circuit Tools oli hieno ohjelma Chrono-datan katseluun. Omalla nopeimmalla kierroksella sivuttaiskiihtyvyydet kaarteissa oli ykkösen luokkaa, datassa kylläkin paljon säröä 0,8 ja 1,2 g:n välillä.

    Sen sijaan kaasulla tehdyt kiihdytykset olivat vaatimattomia - 0,5 ja 0,6 g:n tuntumassa. Myös jarrutuksissa oli hidastuvuus vain 0,6 ja 0,7 g:n välillä. Eli näihin täytyy saada parannusta.
    GSX-R1000, F800GS
    www.muoviluoti.fi
  20. #140
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti Katso viesti
    Mittausvirhe se oli, noin 190 oli tuolla kierroksella vauhtia varikkosuoralla.

    Circuit Tools oli hieno ohjelma Chrono-datan katseluun. Omalla nopeimmalla kierroksella sivuttaiskiihtyvyydet kaarteissa oli ykkösen luokkaa, datassa kylläkin paljon säröä 0,8 ja 1,2 g:n välillä.

    Sen sijaan kaasulla tehdyt kiihdytykset olivat vaatimattomia - 0,5 ja 0,6 g:n tuntumassa. Myös jarrutuksissa oli hidastuvuus vain 0,6 ja 0,7 g:n välillä. Eli näihin täytyy saada parannusta.
    Kannattaa kattoo myös se combined g, ettei hämää itteensä kaasun kanssa highsideriin. Mitä ite katellu niin joku 1,4g combined lukemana alkaa olemaan aikalailla riskirajoilla. Tosin tuohon g-lukemaankaan ei voi ihan sokeasti luottaa. Viime reissulla oli sivuttaiskiihtyvyydet datan mukaan yli 2g....
  21. #141
    Kuvia (aiemmin julkaisemattomia siis, ja omassa albumissaan) pukkais vieläkin, lauantain 23.7.-16 osalta, olkaapa hyvät.

    Kemora 23.7.-16 Vol2. :

    https://www.flickr.com/photos/holtsu...57670336572034
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda SuperBlackbird -00, Hayabusa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda Super Blackbird -99, Hayabusa -07, Hayabusa -12.
    Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä: https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  22. #142
    Tällä kertaa olin sattunut useampaan kuvaan. On ne vaan tavattoman hienosti otettuja. Kiitos taas kerran.
    GSX-R1000, F800GS
    www.muoviluoti.fi
  23.  
  24. #143
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mahtavaa kun eläkeläinenkin pääsee kuviin. Kaikki setit olen ajanut loppuun saakka. On siinä jumppaamsta että voimat riitävät.

    web-katse-kohillaan.jpg

    Holtsulle kiitokset kuvista!
    cbr 1000rr rata/touring tuunausta.
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345