Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Yritin etsiä foorumilta tietoa, mutta en löytänyt. Osaisiko joku kertoa sopiiko Suzuki Gsx1400 vm. 2001-2004 pakoputkisto pakosarjoineen vm. 2005 GSX1400:aan? Ymmärtääkseni moottori ja runko ei ole muuttunut, vaikka pieniä muutoksia on tehty vm. 2005-2007 pyöriin.

    Toki pitää hankkia vm. 2001-2004 vasemman puolen jalkatappi taakse, jotta putken saa kiinnitettyä. Jos ko. projektissa on jotakin muuta huomioitavaa, voisiko joku ystävällisesti valaista asiaa.

    Minulla on K5 Gsx1400, jossa nyt alkuperäinen pakoputki yhdellä vaimentimella. Olen kuitenkin aikeissa hankkia Delkevicin putkiston, jossa on tuplavaimentimet (2001-2004).

    Kiitos.

    -Opa84
  2. #2
    Uudemman mallin 2005-- GSX:n keskiseisontatuki EI sitten sovi kahden vaimentajan järjestelmän kanssa. Jalka siis pois ja uudemman mallin pakosarjan etuputket ovat kaksiseinämäistä putkea ja paksummat ulkomitaltaan kuin 2001-2004 etuputket, mutta niiden halkaisija kollektorille liitettäessä on sama ts. kannattaa vaihtaa vain kollektori koneen alle ja putkisto siitä eteenpäin.

    Näin ainakin 2004 putkisto vaihtui 2007-malliin. Pyörä muuten on mielestäni aidompi retro kahdella pöntöllä.
  3. #3
    Jep, kiitos.

    Ostin juurikin sen kollektorin ja vaimentimet. Yritän viikonloppuna asentaa ne paikoilleen. Toivottavasti sopii.

    Mä tykkään kans niistä tuplaputkista. Sopii mainiosti tuohon pyörään.
  4. #4
    Lainaa Opa84 kirjoitti Katso viesti
    Jep, kiitos.

    Ostin juurikin sen kollektorin ja vaimentimet. Yritän viikonloppuna asentaa ne paikoilleen. Toivottavasti sopii.

    Mä tykkään kans niistä tuplaputkista. Sopii mainiosti tuohon pyörään.
    Miten putkiprojekti onnistui?
    Ensin aamen, sitten defloraatio.
  5. #5
    Hienosti! Pyörä murisee alempaa, mutta muuten äänet on sopivan hiljaset ajossa. Toki mulla on huilut paikallaan, et ne poistamalla sais vähä lisää meteliä. Ulkonäkö muuttu todella edukseen. Uudet putket on paljon sirommat ja pyörä näyttää paljon tasapainosemmalta, kun putket tulee molemmin puolin.

    Joudun käyttään putket vielä irti, koska toisessa väliputkessa on se "tukirauta" keskiseisontatuelle, jonka otin pois. Pitää siis poistaa se tukirauta, koska sille ei ole tarvetta. Mun pyörä on siis vm. 2005 ja putket vuosimalleihin 2001-2004. Muuten putket sopi erittäin hyvin ja muutenkin olen tyytyväinen laatuun.

    Putket ovat siis Delkevic -merkkiset ja tilasin ne Briteistä. Hintaa tuli kuljetuksineen noin 520€. Jonkun verran luin netistä ko. merkistä ja tuntu jakavan mielipiteitä. Mun mielestä hinta/laatu -suhde on erittäin hyvä. Ainakaan vielä ei ole mitään valittamista.

    -Opa84
  6. #6
    Lainaa Opa84 kirjoitti Katso viesti
    Hienosti! Pyörä murisee alempaa, mutta muuten äänet on sopivan hiljaset ajossa. Toki mulla on huilut paikallaan, et ne poistamalla sais vähä lisää meteliä. Ulkonäkö muuttu todella edukseen. Uudet putket on paljon sirommat ja pyörä näyttää paljon tasapainosemmalta, kun putket tulee molemmin puolin.

    Joudun käyttään putket vielä irti, koska toisessa väliputkessa on se "tukirauta" keskiseisontatuelle, jonka otin pois. Pitää siis poistaa se tukirauta, koska sille ei ole tarvetta. Mun pyörä on siis vm. 2005 ja putket vuosimalleihin 2001-2004. Muuten putket sopi erittäin hyvin ja muutenkin olen tyytyväinen laatuun.

    Putket ovat siis Delkevic -merkkiset ja tilasin ne Briteistä. Hintaa tuli kuljetuksineen noin 520€. Jonkun verran luin netistä ko. merkistä ja tuntu jakavan mielipiteitä. Mun mielestä hinta/laatu -suhde on erittäin hyvä. Ainakaan vielä ei ole mitään valittamista.

    -Opa84
    Mulla on tuplaputkimalli, jonka hommasin uutena 2003. GSX on paras tähän asti omistamistani prätkistä ja aionkin pitää sen loppuelämäni. Ehkä joskus hommaan rinnalle toisen käyttöpyörän...

    Samaa mieltä, GSX 1400 täytyy ehdottomasti olla tuplaputkilla. Toi monoputki on pyhäin häväistys!
    Veikkaan, että 1400:n tuplaputkimallit ovat tulevaisuudessa monoputkimalleja halutumpia.
    Ensin aamen, sitten defloraatio.
  7.  
  8. #7
    Kyllähän GSX on tuplaputkilla ehdottomasti kauniimpi. Kyllä omaan yksiputkisen jättistötteröön jonkun aikaa piti totutella. Itse olen ajellut vakioputkella, välillä tekisi mieli kokeilla jotain avarampaa. Mutta kun omaa silmää miellyttävää vaimennita ei oikein löydy, lieriön muotoiset pöntöt kun ei vaan minun mielestä istu GSX.ään.
    Akralta löytyy Jammun XJR.ään tyylikkään näköinen "tötterö" https://goo.gl/images/8SkOwr , mutta vähän turhan kallis kokeilla miten saisi modattua Suzukiin.
    DL 1000 V-strom -16 + KLX250S -13
    ex GSX 1400 -07
    ex XTZ 660 -08
    ex GSF 1200s -06
    ex GSF 600s -03
    ex GS 500 -90
    ex GS 450 -83