Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Juu. Elikkä keli oli sateinen tai ei oikeastaan juuri sillä hetkellä satanut mutta tie oli märkä. Autoletka eteni n.50-60kmh. Lähdin siinä ohittelemaan tie oli suora. Puikkasin sitten siihen letkaan johonkin väliin kun alkoi tulla autoja vastaan. Väliä oli edellä ajavaan jonkinverran muttei riittävästi. Siellä joku alko kääntymään vasemmalle ja vähän liian myöhään hoksasin sen ja jouduin jarruttamaan hieman kovemmin. No etunen lukkoon ja nurinhan se meni. Vauhtia oli varmaan se jotain n.50. Mopo pysähtyi oikealle kylelle perä menosuuntaan päin samalla kolhaisi vasen sivulaukku edellä olevaan auton puskuriin. Onneksi en törmännyt pahemmin edellä olevaan eikä takana tuleva ajanut mun päälle ja vielä suuremmaksi onneksi en ajautunut vastaantulevien kaistalle koska myös vastaan tuli autoja.
    Heti oli porukka auttamassa ja apuna nostamassa mopon pystyyn ja kyselemässä vointia. Onneksi itelle ei käyny kuinkaan eikä mopoonkaan tullut mitään ajoa haittaavia vaurioita. Ainoastaan vasempaan sivulaukkuun tuli reikä ja oikenpuoleinen jalkatappi meni poikki. Edellä ajavaan autoon tuli puskurin nurkkaan vähän naarmua mutta kroatialainen heppu sanoi että ei tartte tämän takia poliisia soittaa.
    Muistutuksena siis itelle ja kaikille että pitäkää kunnon turvaväli ja muistakaa että asfaltti saattaa olla sateella helvetin liukas kuten myös tässäkin kohdassa oli mutta siis suurimpana syynä liian pieni turvaväli edllä ajavaan.
    Mutta eipä mitään ku eteenpäin. Kyllähän tuo säikäytti mutte pelolle ei saa antaa valtaa. Ainahan viikatemies vaanii meitä nurkantakana ja kottiinki on moni kuollu. Mun aika ei ollut onneksi vielä...
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  2.  
  3. #2
    Hyvä ettei käynyt pahemmin.
    Itse myös siellä päin käyneenä tiedän ettei ihan kaikissa asfalteissa ole sama kitkakerroin. Meinannut nimittäin ottaa lipat ihan kuivallakin.

    Siitä lähtien tullut arvostettua abseja aika vankasti.