Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Mä oon käynyt AT1:n kerran ja AT2:n pari kertaa ja nyt pohdiskelen mikä olis seuraava kurssi. Musta ei tule enää mitään ratakettua tällä iällä (lahjakorttilainen, eka mopo >30v sitten). Eka At2 meni läpi pelonsekaisin tuntein ja toisella kerralla osasin ottaa paljon rennommin joten nautin tuosta päivästä. AT1 oli myös mitä parhain kurssi ja sen opppeja voi harjoitella päivittäin normaalissa liikenteessä.

    En nyt hae mitään ratakurssia koska meikäläisestä ei tule mitään ratakettua; ei ole aikaa, rahaa, resursseja. AT3 olis ilmeisesti seuraava kurssi mutta en koe etttä olisin riittävän kokenut tuolle kurssille. Haen lähinnä survival-tyyppistä kurssia. Joten, mitä Motorg suosittelisi tämmöiselle kuskille?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  2. #2
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    AT3 suositellaan noin 10 omatoimista harjoittelupäivää radalla.
    Vaikket koe olevasi ratakettu niin siltikin se harjoitteluympäristönä edelleen on paras.

    Uskon että saamme elokuulle yhden Motorg try to Survival kurssin joka tulee pohjautumaan ensimmäiseen kokeiluun. Vielä ei ole lyöty lukkoon pidetäänkö se helponnettuna vai hieman kokeneille.
    Ratapäivillä ei tarvitse aina kursseilla vaan jos jokin askarruttaa kouluttajat ja muut kokeneet ratailijat usein ovat valmiita auttamaan. Parasta siellä kumminkin on me motoristit, vauhdista riippumatta kaikki haluavat oppia lisää ja tehdä ajosta itselleen turvallista.

    Koulutusvastaava
    Mikko Kallio
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  3. #3
    Lainaa BANDIT-R kirjoitti Katso viesti

    Uskon että saamme elokuulle yhden Motorg try to Survival kurssin joka tulee pohjautumaan ensimmäiseen kokeiluun. Vielä ei ole lyöty lukkoon pidetäänkö se helponnettuna vai hieman kokeneille.
    Mun siis täytyy kumminkin hommata se enduropyörä..
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
  4. #4
    Lainaa BANDIT-R kirjoitti Katso viesti
    Uskon että saamme elokuulle yhden Motorg try to Survival kurssin joka tulee pohjautumaan ensimmäiseen kokeiluun. Vielä ei ole lyöty lukkoon pidetäänkö se helponnettuna vai hieman kokeneille.
    Tuo Survival kurssi kuulostaa todella hyvältä. Jos ajankohta sopii omiin aikatauluihin niin osallistun sille.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  5. #5
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä ehdottaisin jotain muuta nimee tolle MotOrg try to Survival, koska se on mummiälest vähäb viduralles kirjotet. Eli oukein se kai menis MotOrg tries to Survive tai MotOrg tries Survival, vai kiinka...
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6.  
  7. #6
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mä ehdottaisin jotain muuta nimee tolle MotOrg try to Survival, koska se on mummiälest vähäb viduralles kirjotet. Eli oukein se kai menis MotOrg tries to Survive tai MotOrg tries Survival, vai kiinka...
    Joo, eiköhän toi kurssin nimikin saada hierottua myös kieliopillisesti oikeaksi kunhan kurssin sisältö on lyöty kokonaisuudessaan lukkoon.
    Superbike #7