Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Tällä suunnitelmalla iltakahveelle. Kirkkonummen kohdalle tuli piirreltyä ihme syheröä, enkä jaksanut alkaa piirtämään uudelleen alusta, mutta tällä suunnitelmalla pyörän pitäisi olla ainakin 80% matkasta kallellaan ja loput enemmän tai vähemmän pystyasennossa.
    Eikä maisemissakaan ole valittamista

    https://www.google.fi/maps/dir/Porkk...c09df8!1m0!3e0
    BMW K1200rs
  2. #2
    Lainaa Tannisto kirjoitti Katso viesti
    Tällä suunnitelmalla iltakahveelle. Kirkkonummen kohdalle tuli piirreltyä ihme syheröä, enkä jaksanut alkaa piirtämään uudelleen alusta, mutta tällä suunnitelmalla pyörän pitäisi olla ainakin 80% matkasta kallellaan ja loput enemmän tai vähemmän pystyasennossa.
    Eikä maisemissakaan ole valittamista

    https://www.google.fi/maps/dir/Porkk...c09df8!1m0!3e0

    Elä mäne sinne Porkkalaan!
    Masennut ihan suotta, kun suurimman huomion vie nopeustaulujen kyttääminen, että oliko nyt 40km/h vai 60km/h rajoitus! ! !
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  3. #3
    Motokätköinä reitti olisi tämmöinen:
    https://www.motocaching.net/en/cache/view/id6201
    https://www.motocaching.net/en/cache/view/id3682
    https://www.motocaching.net/en/cache/view/id6610
    https://www.motocaching.net/en/cache/view/id2699
    Ja Porkkalanniemen päässä on useitakin kätköjä jotka voi/ pitää kuitata jos se Porkkalantien ajaa...
    S1000XR & Triumph ST
    gozamite-blogi
  4. #4
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Elä mäne sinne Porkkalaan!
    Masennut ihan suotta, kun suurimman huomion vie nopeustaulujen kyttääminen, että oliko nyt 40km/h vai 60km/h rajoitus! ! !
    No taas menin, enkä suotta... ;)
    Viikolla ajelin suoraa motaria 120 km/h, mutta sittenkin piti taas kytätä niitä perhanan nopeustauluja
    Viimeksi muokannut: Tannisto; 13.06.2016 klo 10:14.
    BMW K1200rs
  5. #5
    Vetäsin eilen porkkalantien päästä päähän ja jossain vaiheessa sain napattua pikkusormenpään kokoisen naulan tms ruuvin takaseen sen sorttisesti että jääpi tulevan vkonlopun kelit hyödyntämättä.. oli vissiin joku paikallinen käyny toissapäiväsen (kuulemma, kaveri kerto) "porukalla kärkeen ja takas 170km/h" -ajon suivaannuttamana vähä "hiekottamassa" tietä.. ..ei muuten harmittas niin paljo mut ihan newes takanen..
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  6. #6
    Lainaa WhiteRabbit kirjoitti Katso viesti
    Vetäsin eilen porkkalantien päästä päähän ja jossain vaiheessa sain napattua pikkusormenpään kokoisen naulan tms ruuvin takaseen sen sorttisesti että jääpi tulevan vkonlopun kelit hyödyntämättä.. oli vissiin joku paikallinen käyny toissapäiväsen (kuulemma, kaveri kerto) "porukalla kärkeen ja takas 170km/h" -ajon suivaannuttamana vähä "hiekottamassa" tietä.. ..ei muuten harmittas niin paljo mut ihan newes takanen..
    Jos tollasissa tarinoissa on totta edes siteeksi, pitäisi kylvömiehille repästä isosta vihosta käteen vähintäin
    TAPON YRITYS, ihan vielä kohtuudellakin tulkiten TAPPOSYYTE .

    Ei tapahtunut konkreettisesti ei, mutta vittuako siitä.
    Eihän tonnien sakkoihin ja kuukausien scootterisessioihinkaan tarvita kuin FIKTIIVINEN PERUSTE.

    Samaa ogiikkaa käyttäen tunnusmerkistön täyttymisessä ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

    Tuossa voisi konkretiaosuuksia verrata siten, että pelkkä tikkarilukeman ylitys olisi
    sama asia kuin "omatoiminen hiekottaminen" tiellä, jonka kunnossa- ja ylläpito kuuluu jollekin muulle .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #7
    Niinpä.. ihan tikkaria iteki siellä liikuin kun sen verran nelijalkaisia "ystäviä" tienlaidoilla, ja hetkittäin jopa huomattavasti alle tikkarin kun en viel o mikää "ratakettu"
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  8. #8
    Kävin taas vaihteexi Porkkala Marinessa asti, ja muistutuksena vain nelijalkaisista sivustakatselijoista: 6 kpl peuroja, 5 kpl hirviä (12 lehmää ja n. 30 hevosta, tosin aitauksissaan), yhteenkään en osunu mut vauhti kannattaa pitää maltillisena.. eihän sitä koskaan tiedä, varsinkin iltamyöhällä..
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  9. #9
    Mä kävin eilen porkkala cafessa alkuillasta. Yhtään nelijalkaista en nähnyt, mikä ei tietenkään tarkoita, etteikö näitä metsiemme pikku asukkeja siellä olisi. Itse tie alkaa olla paikoittain melko huonossa kunnossa, joten silmät kannattaa pitää auki sekä metsän elukoiden että routavaurioiden takia koko matkan.

    Nopeusnäyttötaulut oli itselleni uutta tai en sitten ole huomannut niitäkään aiemmin.
    Triumph Rocket 3 Touring -09
    Suzuki DR 650RS -90 (SolluSuitsa ilman Sollua)
  10. #10
    Iteki siel kurvailin klo 22 jälk. sillo niit ötöjä liikkuuki enempi. Näyttötaulut nopeudelle on uudehkoja, iteki keksin ne vast tänä vuonna
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  11. #11
    Lainaa harald73 kirjoitti Katso viesti
    Nopeusnäyttötaulut oli itselleni uutta tai en sitten ole huomannut niitäkään aiemmin.
    Riittääkö kyseisissä tauluissa numerot kalibroimaan yli satasen mittarilukemia?
    Nykyinen: Honda XL1000V Varadero -99
    Entinen: Honda VT1100C2
  12. #12
    Lainaa yason kirjoitti Katso viesti
    Riittääkö kyseisissä tauluissa numerot kalibroimaan yli satasen mittarilukemia?
    Eipä taida riittää, kun ne on vieläpä sijoitettu mm. kohtiin joissa varoitetaan lapsista (koulun läheisyyteen).
    Triumph Rocket 3 Touring -09
    Suzuki DR 650RS -90 (SolluSuitsa ilman Sollua)
  13. #13
    Ei oo hyvä

    Todella paljon hiekka teillä

    Nopeusrajoutuksia 40-60
  14. #14
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa evilor kirjoitti Katso viesti
    Ei oo hyvä

    Todella paljon hiekka teillä

    Nopeusrajoutuksia 40-60
    Hiekka katoaa, ja rajoitukset ovat viitteellisiä.

    Pussinpohjan positiivinen puoli on, että kolmannella vedolla voi jo
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #15
    Tänään käyty korkkaamassa porkkalantien mutkat, yhtä huonos kunnos ku viime vuonnaki. Cafe Porkkalan terdellä puolenkymmentä kanssamotoristia reitin kunnosta huolimatta
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  16. #16
    Alkaa olla siinä kunnossa että kaipaa uutta pintaa päälle, sporttipyörällä varmaan turhauttava ajaa kun joutuu väistelemään reikiä ja railoja, hiekasta puhumattakaan. Kurapyörällä ei sen kummempi kun hyväkuntoinen "torpparin asfaltti" jota ajellaan hymyssä suin maisemia katsellen
    Kylätason kurapyöräilijä.
  17.  
  18. #17
    Eilen käytiin ajamassa Espoosta Porkkalaan. Asfaltti on kyllä aika huonossa kunnossa, mutta hiekkaa ei tiellä pahemmin näkynyt. Nelijalkaisia sen sijaan pelloilla ja teiden vieressä näkyi hieman enemmänkin, mennessä 14 peuraa ja 3 hirveä, takaisin tullessa pari tuntia myöhemmin 29 peuraa ja 3 hirveä. Kannattaa tosiaan pitää silmät auki, etenkin illalla!
    Saatiin vielä viettää reitillä hieman suunniteltua enemmän aikaa renkaanpaikkauksen merkeissä, kun tiellä ollut jousisokka päätti tunkeutua toisen pyörän takarenkaaseen. Onneksi oli renkaanpaikkausvälineet mukana.