Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
  1. #31
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Täysin anteeksiantamatonta!
    Hidasta!
    Surkeaa!

    Vertaa ny esmes miten nopeasti Suomen Posti toimittaa Helsingistä Helsinkiin, ni näät että.............................................. ............................ tai ei mitää
    Todennäköisesti, jos saman paketin lähettäisi itse itselleen, se kestäisi tuon 4 arkipäivää.
    Siinä olisikin hyvä testi.
  2. #32
    Tilasin Brembon palat ja fren tubo teräspunokset. Kaikki vimpan päälle ja hinta kohdillaan.

    Eilen katsoin uutta akkua mopoon:

    Eurobiker 159€
    Storm 149€
    Mätänet 139€
    Carpimoto 92€ sis. pk


    Mielelläni kivijalkaliikkeeseen rahani kantaisin mutta ei tuolla hintaerolla. 15% premium olisi mulle ok.

    Taitaa jäädä Eurobikerin lahjakortti käyttämättä koko vuotena tai tilattua jotain hyllyn täytettä mitä en varsinaisesti tarvitse. Viimeksi tilasin aggregaattiin akun en silloinkaan löytänyt Eurobikerilta kamaa omaan tarpeeseen / brändeihin mihin tottunut.

    Varmaankin ikivihreä itku tämä ulkomailta tilaaminen vs. kivijalka
    Triumph Tiger 800 -13
    ex. CBR1000RR -06
    ex. ZX-6R -12
    ex. Nuda 900 -15
    ex. CBR1000RR -09
    ex. SV1000S -04
    ex. TZR125 -90
    ex. PV50 -88
  3. #33
    Lainaa jgronman kirjoitti Katso viesti
    Todennäköisesti, jos saman paketin lähettäisi itse itselleen, se kestäisi tuon 4 arkipäivää.
    Siinä olisikin hyvä testi.
    Mä oon lähettäny suomesta suomeen noin 100 pakettia viimeisten 10vuoden aikana ja joka kerta paketti on ollut lähetystä seuraavana päivänä vastaanottajalla. Kirjeissä kestää nykyään kauemmin.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  4. #34
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Mä oon lähettäny suomesta suomeen noin 100 pakettia viimeisten 10vuoden aikana ja joka kerta paketti on ollut lähetystä seuraavana päivänä vastaanottajalla. Kirjeissä kestää nykyään kauemmin.
    Ja paljonkos tämä paketti maksoi lähettää? Itellä ei oo yksikään paketti tullut postin kautta alta 3 päivän. Joskus menee 5 päivää...

    Sit jos postnord, matkahuolto tai DHL tuo ni sit tulee päivässä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  5. #35
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ja paljonkos tämä paketti maksoi lähettää? Itellä ei oo yksikään paketti tullut postin kautta alta 3 päivän. Joskus menee 5 päivää...

    Sit jos postnord, matkahuolto tai DHL tuo ni sit tulee päivässä.
    No HUHHUH.

    Niiden pakettien lähetys mitä minä lähettelen maksaa siinä 7euron paikkeilla riippuen painosta.

    ps. muutama viikko sitten matkahuollon kautta saapunut levari odotti siirtoa kampista kalasatamaan yli vuorokauden.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  6. #36
    Kai ne Posti14, ovelle mikälie, jaetaan heti seuraavana päivänä.

    Mutta täälä Treen seudulla on välillä SmartPostit täynnä, vastaus postin AsPasta, ja siitä seuraa automaattisesti viivästys.
    Ei vaikka samas Prismas on asiamiesposti niin sitä automaattipakettia ei sinne viedä (ja makseta SOKlle kuluja luovutuksesta) vaan se kuljetetaan takaisin lajittelukeskukseen mistä sitä ei pysty noutaa seurantakoodilla.

    Posti saisi kehitellä jonkun tärkeysjärjestyksen halutuille automaateille kun niitä tälläkin aluella on useita. Lajittelisivat itse paketin sitten siihen automaattiin jossa tiedetään olevan eniten vapaata tilaa.

    Nythän asiakas valitsee yhden automaatin ja se on sitten kiveen hakattu.
    CBR600F4i -06
  7. #37
    Oma kokemus on se, että tavara kuin tavara tulee mistäpäin tahansa Eurooppaa Suomeen kahdessa päivässä, mutta Suomessa viimeinen 50 km:n matka lentoasemalta kestää Postin tai Postnordin kyseessä ollessa mitä tahansa kahden päivän ja kahden viikon välillä, jos tulee perille ollenkaan.
    Pahimmillaan paketti on toimitettu lähimpään postitoimipaikkaan täydellisillä vastaanottajatiedoilla, mutta mikäli Postin omassa sähköisessä järjestelmässä on joku fiba, niin Posti ei ilmoita saapuneesta lähetyksestä, vaan paluttaa kuudentena arkipäivänä. Tämä on nyt käynyt vuoden aikana kaksi kertaa.
  8. #38
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Oma kokemus on se, että tavara kuin tavara tulee mistäpäin tahansa Eurooppaa Suomeen kahdessa päivässä, mutta Suomessa viimeinen 50 km:n matka lentoasemalta kestää Postin tai Postnordin kyseessä ollessa mitä tahansa kahden päivän ja kahden viikon välillä, jos tulee perille ollenkaan.
    Pahimmillaan paketti on toimitettu lähimpään postitoimipaikkaan täydellisillä vastaanottajatiedoilla, mutta mikäli Postin omassa sähköisessä järjestelmässä on joku fiba, niin Posti ei ilmoita saapuneesta lähetyksestä, vaan paluttaa kuudentena arkipäivänä. Tämä on nyt käynyt vuoden aikana kaksi kertaa.
    Tai kuten taannoin Matkahuollolla. Ebaystä romua, lähetettiin jollain itävaltalaisella kuriirifirmalla, seurantakoodi ja tiedot täydelliset. Matkiksessa sitten ns viimeinen maili. Olivat sitten onnistunut kirjaamaan postinumeron väärin omaan järjestelmäänsä ja paketti meni 400km päähän. Onnistuuko siirto sinne mihin se piti toimittaa? No ei sitten niin vittu millään vaan paketti lähti noutamatta jääneenä takas. Kiukuttelin asiasta toimitusjohtajalle saakka, joka tietty jättää vastaamatta ja varmistaa sen että minä en käytä enää hlökohtaisissa tai firman asioissa ko lafkaa. Ihan pikkusen harmitti myös myyjää lähetellä pakettia uudestaan. Mun kannalta onneksi lähetti, viivettä vaan tuli 3 viikkoa.

    No, ainakin se kauppa lupasi jatkossa tarkistaa ettei mikään päädy Matkahuoltoon.

    Postnord on taas kehittänyt palvelua. Ne on varmaan huomanneet että osa ihmisistä Suomessa joutuu vielä käymään töissä, eikä toimitus päiväsaikaan onnistu. Eilen tuli sähköinen saapumisilmoitus jossa sai näppärästi vaihdettua toimituksen työpaikalle. Peukut siitä.
    vuoristoatleetti
  9. #39
    Valitettavasti ulkomailta tilattaessa ei voi tietää, miten tavara Suomessa kuljetetaan.
    Seurantatunnuksetkin lakkaavat yleensä toimimasta siinä vaiheessa kun lentoposti on skannattu Suomeen saapuneeksi. Sitten vain pitää jännätä, että mikä paikallinen toimija ryhtyy puuhastelemaan toimitusta.

    Nopeimmiten tuntuu tulevan joidenkin tuntemattomien rahtareiden lähetykset kotomaassa. Mainosteippaamaton ryppyinen paku tai kuorkki ilmestyy joskus jo maahansaapumista seuraavana päivänä pihaan.
  10. #40
    Briteistä tuli Rutaleen stefat ja pölysuojat. Maanantai-iltana naputellusta tilauksesta saapui tänään postin ilmoitus, että ovat saapuneet naapuripaikkakunnan postiin. Tulee sitten 50 kilsan hakulenkki paikkaan johon ei ole mitään muuta asiaa sen sijasta että noukkisin tuosta parin kilsan päästä johon niiden olisi kaiken järjen mukaan pitänyt tulla. Onneksi on ajokelejä ja pumpussa kai vielä vähän öljyäkin.

    Ketjun alkuperäiseen aiheeseen; kesäkuussa tilasin ketjut+rattaat, olisiko mennyt kolme tai neljä päivää tilauksesta kun saapuivat.
    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06
  11. #41
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Tai kuten taannoin Matkahuollolla. Ebaystä romua, lähetettiin jollain itävaltalaisella kuriirifirmalla, seurantakoodi ja tiedot täydelliset. Matkiksessa sitten ns viimeinen maili. Olivat sitten onnistunut kirjaamaan postinumeron väärin omaan järjestelmäänsä ja paketti meni 400km päähän. Onnistuuko siirto sinne mihin se piti toimittaa? No ei sitten niin vittu millään vaan paketti lähti noutamatta jääneenä takas. Kiukuttelin asiasta toimitusjohtajalle saakka, joka tietty jättää vastaamatta ja varmistaa sen että minä en käytä enää hlökohtaisissa tai firman asioissa ko lafkaa. Ihan pikkusen harmitti myös myyjää lähetellä pakettia uudestaan. Mun kannalta onneksi lähetti, viivettä vaan tuli 3 viikkoa.

    No, ainakin se kauppa lupasi jatkossa tarkistaa ettei mikään päädy Matkahuoltoon.

    Postnord on taas kehittänyt palvelua. Ne on varmaan huomanneet että osa ihmisistä Suomessa joutuu vielä käymään töissä, eikä toimitus päiväsaikaan onnistu. Eilen tuli sähköinen saapumisilmoitus jossa sai näppärästi vaihdettua toimituksen työpaikalle. Peukut siitä.
    Tilasin tavara saksasta dbd toimittaja tavaranmyyjäliikkeellä selkeä seuranta. Viikko saksassa sit suomeen jumahti vantaalle no en älynnyt tarkistaa dbd toimittajaa suomessa no se oli postnort sieltä ei mitään ilmoitusta että toimittaja postnord voi vittu seuraavaksi ilmotus matkahuollosta sähköpostiin et täällä ois teille paketti no vitut mä sitä pakettia mihkään muualle tilannut kun himaan vitun postnort
  12. #42
    Hep,

    Carpimotolta tilasin pari settiä jarrupaloja ke klo 12,
    ja tulivat ovelle Hkiin to klo 19 DHLllä Italiasta, kulut 11 eur.

    Ja soitti vielä kuski suomeksi ennen kuin tuli

    Ihmeellinen tämä logistiikan maailma...
    CBR1100XX/C1800R - SS2000
    ex Versys650/ZR-7S/GSF1250SA/Versys1000/V-Strom650/TunturiSuperSport
  13. #43
    Minun edellinen Carpimoto-ostos. Tilaus keskiviikkona ja paketti noudettavissa perjantaina lähikaupan pakettiautomaatista Hämmentävän nopea toimitus eikä tämäkään ollut mikään poikkeus. Hinta/laatusuhde ja toimitusnopeus omaa luokkaansa Carpimotolla.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  14.  
  15. #44
    Muutaman tilauksen tehnyt Carpimotosta ja 90% pelkästään hyvää sanottavaa, mutta viimeisestä jäi kyllä paska maku suuhun. Yuasan akku jonka toimittivat oli viallinen ja oli ihan helvetinmoinen vääntö saada rahoja takaisin tai tuotetta palautettua. Asiakaspalveluasenne katosi jossain vaiheessa kavereilta ja teksti rupesi olemaan jopa suhteellisen aggressiivista.

    Akun ostin talven aikana ja 2-3kk sen jälkeen kun sitä oltiin käyttöön ottamassa niin todettiin ettei ole mitään eloa eikä älylaturikaan sitä pelasta. Yrittivät vedota siihen että olen akun pilannut koska en sitä tällä välin ollut itse ylläpitolaturiin kytkenyt. Noh, sen väitteen sain torpattua kun näytin Yuasan omilta sivuilta valmistajan näkemyksen akun säilömisestä sinä aikana kun sitä ei käytetä. Lopulta tuli eurotkin tilille.

    Noh, kaipa tuolta voi jatkossakin tilailla, jos vielä meikäläiselle toimittavat, tästäkin episodista on parisen vuotta aikaa kohta
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12