Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Hankkeeni teemalla "ostetaan vanha rukki" on edennyt tällaiseen vaihtoehtoon. Osaakos raati tällaisesta äxjii seitenviiskymppisestä mitään kertoa?
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  2. #2
    Vanha toimiva perus varma yamaha , niin kuin nuo xj:t tahtovat yleensä olla.
    Ihmeen vähän tuolla on ajettu ja noihin kilometreihin nähden niin miksiköhän siihen on vaihdettu tarvike putket
    kun alkuperäiset on kromatut?.
    Ei muuta kuin käyt kokeilemassa ja ostat siitä sitten harrastepelin .

    Itsellä on ysisatanen samalla muotilla tehty, aluksi oli startin kanssa ongelmia löi yli startatessa mutta sekin vika korjaantui kun vaihtoi uuden akun.
    Tankin kanttaa puhdistaa kun sitä ei saa tyhjäksi asti ajettua, sinne kondensoituu aikaan myöden vettä ja jonka seurauksena ruostuu puhki.
    Omani olen joutunut korjaamaan kemiallisella metallilla jonka jälkeen pinnoittin sen sitten sisältä ja hyvin on kestänyt.
    Mitään muuta vikaa ei ole ollut vaikka kilometrejä tulee kohtuu mukavasti joka kesä.
  3.  
  4. #3
    Erittäin hyvä peruspyörä,varsinkin,jos noin vähän ajettu.Itsellä ollut yksi 750 ja kaksi ysisatasta.Ei ilmennyt heikkoja kohtia yhdessäkään.Keula oli hyvin tarkka öljymäärästään.ja mullakin eniten ajetusta meni edellä mainitun ongelman takia tankki puhki.
    Tuonikäisestä varmasti on jo putket puhkiruostuneet,kromattu tai ei.Syöpyvät sisäpuolelta,kun sinne kerääntyy kosteutta.Noilla putkilla et varmasti saa sitä museokilpiin.Etuvilkut ei myöskään originellit,eikä ehkä tuo etulokkarin maalaus.Takaiskarit näköjään myös vaihdettu,no alkup.eivät niin kauhean hyvät olleetkaan.
    Viimeksi muokannut: gixxerman; 02.06.2016 klo 23:09.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c