Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Järjestetäänkö Lounais-Suomen alueella letka-ajeluja lähiaikoina? En ole ennen ollut, mitta kiinostais koittaa kummosta puuhaa se on.
    Viimeksi muokannut: alkemisti; 28.05.2016 klo 13:32.
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kokoontumisajoja ei kai järjestetä kuin hesassa Turpakäräjät, letka-ajeluita Turun seudulla on piisaillut, kuten tältä palstalta näkyy.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Juu letka-ajeluja tarkoitin.
    ei muutakun seuraamaan ketjuja, useasti ajellaan tiistaina tai torstaina lyhkäsempiä vetoja ja viikonloppusin vähän pitempiä siivuja ,ei muuta kuin mukaan, hauskoja lenkkejä ja yleensä jopa uusia teitä tulee vastaan
    Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
    Hmm. Löytyisköhän viikonlopuksi hanakkaa veturia jostain? (Mun ajot ovat olleet niin vähissä tänä vuonna ettei mun vetämänä tulis kuin haukottelua.)
    - - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jajuntun kirjoitti Katso viesti
    Hmm. Löytyisköhän viikonlopuksi hanakkaa veturia jostain? (Mun ajot ovat olleet niin vähissä tänä vuonna ettei mun vetämänä tulis kuin haukottelua.)
    Meen ettiin Alastarolle, jos jollain vauhti riittäis...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Meen ettiin Alastarolle, jos jollain vauhti riittäis...
    No niinpäs tietty, siellähän kaikki o.
    - - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jajuntun kirjoitti Katso viesti
    No niinpäs tietty, siellähän kaikki o.
    Poikkee siel kahveella.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9.  
    Jaahas vehkeet rokkaa taas, jos tällä viikolla vetäs jonkun letkan. kaikki uudet tyypit on tervetulleita tutustumaan letkailuun ja turkulaiseen lupsakkaan tapakulttuuriin
    1340