Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Kolmen viikon sisään neljä kertaa pilliä suuhun, niistä kolme maantiellä ja yksi vesillä. Pistääkö joku paremmaksi..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  2. #2
    Aikoinaan RMJ:stä lähtiessä pääsin puhaltamaan kolmesti, ensimmäisen 15km matkalla.
  3. #3
    Assenin MotoGP-kisoista lähtiessä v.2007,3 puhallutusta 15 min. sisällä, joista 2 n.20m välein!
  4. #4
    Aikoinaan oli puhallusratsia Nurmeksentien ja Siihtalantien risteyksessä.
    Kolme kertaa alle kymmenen minuutin aikana.
    Lähdin kotoa Männiköntieltä 1. puhallus
    Tulin takaisin hakemaan unohtunutta asiaa 2. puhallus
    Lähdin takaisin tekemään alkuperäistä asiaa 3. puhallus

    Yritin kolmannella kerralla sanoa, että tää olis kolmas kerta 10min sisään, mutta tietenkin puhalluttaja oli vaihtunut...
  5. #5
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Kolmen viikon sisään neljä kertaa pilliä suuhun, niistä kolme maantiellä ja yksi vesillä. Pistääkö joku paremmaksi..
    Samalla puhutaan resursien puutteesta.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  6. #6
    Seinäjoen läpiajossa joskus muinoin lauantai -aamuna 4 kertaa. Ensimmäien Pjoentiellä Sedun kohdalla, toinen Kasperin maasillan takana, kolmas teollisuusalueella ja neljäs käyttöautolta prismaan päin. Neljännelle poliisille kerroin maksavan tonnin jos kortti lähtee puhaltamalla kun on kolme kertaa puhallutettu jo. Vielä kaksi puhallusratsiaa lisää kuulemma oli
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  7. #7
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Seinäjoen läpiajossa joskus muinoin lauantai -aamuna 4 kertaa. Ensimmäien Pjoentiellä Sedun kohdalla, toinen Kasperin maasillan takana, kolmas teollisuusalueella ja neljäs käyttöautolta prismaan päin. Neljännelle poliisille kerroin maksavan tonnin jos kortti lähtee puhaltamalla kun on kolme kertaa puhallutettu jo. Vielä kaksi puhallusratsiaa lisää kuulemma oli
    Provinssin aikoihin?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #8
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Itselläni tulee 60-70 000 kilsaa vuodessa enimmäkseen PK-seudun sisällä, ja olen puhaltanu viimesen vuoden aikana kahdesti?
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  9. #9
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    n. 100000km ennen ekaa puhallusta kun kortin sain.
  10. #10
    Minulla on ihmiskoe menossa.

    Edellinen neljä vuotta ja keskimäärin kuusi kertaa vuodessa pilli suuhun autolla. Autona oli 29-vuotias Merssu.

    Tästä eteenpäin pieni punainen tavistuulipukuihmiskuljetin.
    Luulen, että ei ihan yhtä usein poliisit käänny perään, kuin Merssu-aikaan...
    Viimeksi muokannut: lario; 27.05.2016 klo 18:22.
  11. #11
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Provinssin aikoihin?
    Ihan normi viikonloppu, tuolla oli tapana tuossa 2000 luvun alussa ajella vähän aamukaasuissa aika monella. Siinä maasillan takana pääsi sekä edellä- että takana-ajaneet tarkempiin tutkimuksiin
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  12. #12
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kerran sain puhaltaa, kun olin kääntymässä Tuomarinkylän aabeeceelle.
    Ja uusiks viisi minuuttia myöhemmin kun olin lähdössä tuomarinkylän aabeeceeltä
    Kysyin tarviiko puhaltaa, kun just sain nollat. Poliisi totesi että puhalla vaan kun enää ei tarvi jännittää
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  13. #13
    Mä olen puhaltanut mun 10 vuoden kortin omistuksen aikana omalla ajalla ajamisessa 5-6 kertaa, ja tuon 10 vuoden aikana mitä ammatikseen ajoi niin kerran..
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  14. #14
    Kortti vuodesta 1968 ja puhaltanu kolme kertaa ja kuitenkin käytännössä koko ajan ajanu Tampereella ja ympäristössä päivittäin. Ei osu liian usein.
  15. #15
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lahden MP-messuilla kävin ajelemassa helvetin monta pyörää ihan putkeen ja siellä lenkillä oli puhallusratsia. Viimeisellä kerralla ei tarvinnut enää puhaltaa, olisinkohan nyt 4 vai 5 pyörää ajanut.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  16. #16
    Moi.

    Itse puhallutin kerran kaksi peräkkäistä kotilokuskia, ja molemmat tarkkuuteen reippaan lukeman jälkeen. Pisti miettimään että kuinkahan paljon näitä teillämme liikkuu...?
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  17. #17
    suntsa, jollain alueella paljon
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  18. #18
    Noita kaks puhallusta per ratsia ollu jokunen kerta, ensin toiseen ja sitten toiseen suuntaan, joskus ovat jopa ihan itse tajunneet että sähän ajoit just tästä.

    Mutta muuten kyllä ihan liian harvoin, noita saisi olla enemmänkin mutta kun ei ole. Onhan se vittumaista konstun seistä jossain räntäsateessa ja lähteä sitten jotain Pertti Persaukista kuskaamaan verillä kun eihän se mitään sakkoja maksa, eihän sillä ole korttiakaan ollut viiteen vuoteen. Onneksi on oma Dräger niin voi puhaltaa milloin huvittaa, taitaa laskurissa olla jotain +2000...
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  19. #19
    Niiralassa rajan yli Venäjälle ja sieltä pois tullessa saa lauantai-aamupäivällä puhallella kyllä melko säännöllisesti. Oisko 6 tai 7 kertaa ollut jo tänä vuonna kun on saanut hönkyä.
    Gilera SP01 125, '90 (projekti, useamman vuoden sellainen)

    CB900F Hornet, '02 (ex)
    CB500, '97 (ex)
    CBF500, '04 (ex)
  20.  
  21. #20
    Omalla kohdalla taitaa olla vähimmästä päästä puhallukset, ylinopeussakkoja 2 kappaletta koko aikana +30v. Nykyään ei tosin paljoa kilometrejä kerry, nuorempana 20-30tkm vuodessa. Pari kuukautta sitten sattui huvittava tapaus kun lauantai aamupäivällä olin liikenteessä, länsikeskuksessa puhallusratsia. Mietin että oliko siitä jo 10 vuotta kun viimeks puhalsin, kaikki edellä menevät puhallutettiin. Availin ikkunaa valmiiksi ja ihmettelin että onhan kärsimätön poliisi kun ei malta odottaa että ehdin kohdalle kun viittoilee. Kohdalla sitten sanoikin että olkaa hyvä ja jatkakaa matkaa, jäi se puhallus tekemättä.
    K8-1000