Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Onkos Mikkelin suunnalla jotain kohtalaisen säännöllisiä porukkapöristelyjä, joihin voisi aika ajoin ängetä mukaan
  2. #2
    Morjens!
    Löytyisikö tätä kautta mahdollisesti Mikkelistä pyörän hakevalle ajoseuraa Tampereen suuntaan Lahden tai Jyväskylän kautta!?
    Nyt perjantaina 27.5 tai lauantaina 28.5? (ilta-ajoa)
    Ei viitsisi lähteä oudolla seudulla ja oudolla pyörällä yksin ajelemaan.

    Mika
  3. #3
    Lainaa Tooninki kirjoitti Katso viesti
    Morjens!
    Löytyisikö tätä kautta mahdollisesti Mikkelistä pyörän hakevalle ajoseuraa Tampereen suuntaan Lahden tai Jyväskylän kautta!?
    Nyt perjantaina 27.5 tai lauantaina 28.5? (ilta-ajoa)
    Ei viitsisi lähteä oudolla seudulla ja oudolla pyörällä yksin ajelemaan.

    Mika
    Hitto, kun ehdin jo karata viikonlopuksi muualle...
  4. #4
    Meni sitten omakin aikataulu reisille...
    Uusi yritys viikon päästä lauantaina 4.6 (mikäli se pyörä ei ole mennyt alta).
    Eli jos ajoseuraa löytyy Mikkelistä Jyväskylän/Lahden suuntaan lauantain 6.4 n.15-18.00 välillä niin huudelkaa.
  5. #5
    Lainaa Tooninki kirjoitti Katso viesti
    Meni sitten omakin aikataulu reisille...
    Uusi yritys viikon päästä lauantaina 4.6 (mikäli se pyörä ei ole mennyt alta).
    Eli jos ajoseuraa löytyy Mikkelistä Jyväskylän/Lahden suuntaan lauantain 6.4 n.15-18.00 välillä niin huudelkaa.
    Jos jään viikonlopuksi Mikkeliin ja keli kohtuullinen, niin aika suurella todennäköisyydellä voisin kaveriksi matkaan lähteä. Tampereen suuntaan löytyis sitten pienempääkin (mutkaisempaa ja hieman hitaampaa) pätkää ajella, jos ei ole ihan hirveä aikataulukiire...

    Lähetetty minun SM-T815 laitteesta Tapatalkilla
  6. #6
    Mo.

    Hitaampi ja mutkaisempi kuulostaa oikein hyvältä, mukavampi hakea tuntumaa pyörään.
  7. #7
    No onkos Tooninkilla huomenna mopon hakureissu?

    Tapatalkattu kännykästä
  8. #8
    Vieläkös Mikkelin seudulla ajelijoita löytyy?
  9. #9
    Lainaa Jyti kirjoitti Katso viesti
    Vieläkös Mikkelin seudulla ajelijoita löytyy?
    Saattaahan niitä ollakin. Omaa laiskuuttani lopetin etsimisen ja ajellut sitten omassa porukassa, minä itseni kanssa. Mutta jos jollekin ajolenkille kaveria kaipaat, niin saattaisinpa lyöttäytyä vaikka haitaksi mukaan, jos ei satu vain olemaan samaan aikaan muita menoja tai tekosyitä.

    Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
  10. #10
    Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua kun harvoin muistanut käydä tällä foorumilla. Mutta minä ainakin ajelen Mikkelissä. Löytyy sekä katupyörä että matkaenska hiekkateille.

    Viestiä vaan tulemaan jos ajoseura kelpaa
    KTM 690 EnduroR
  11.  
  12. #11
    Lainaa TheMan kirjoitti Katso viesti
    Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua kun harvoin muistanut käydä tällä foorumilla. Mutta minä ainakin ajelen Mikkelissä. Löytyy sekä katupyörä että matkaenska hiekkateille.

    Viestiä vaan tulemaan jos ajoseura kelpaa
    Mun oli sitten viime kädessä vain helpompi vaihtaa paikkakuntaa, kuin löytää ajoseuraa Mikkelistä.