Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Tumpeloko olen, niin en ymmärrä miten tietokoneen kartat päivitetään, nimenomaan Garminin kartat. Laitteen päivitykset onnistuvat mutta sitten kun pitäisi tietokoneelle saada samat uusimmat kartat niin ei löydy polkua.
    Garmini sivuita en löydä opastusta ja kysyäkkään ei voi kun sitäkään täplykkää ei tunnu löytyvän.
  2. #2
    Garmin Express -päivityssoftassa löytyy kohta "Map Options" jota kliksauttamalla löytyy nappula josta naviin ladatut kartat voi kopioida tietokoneelle.
    - Sitä saa mitä ei tilaa -
    BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
  3. #3
    Mulla ainankin kun päivittää niin siinä voi valita että päivetäänkö kartat naviin tai koneelle vai molempiin. Karttaohjelmana mulla koneella basecamp.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  4. #4
    Kun lataan tämän Garmin Expressin ja suoritan sen niin sitten tulee taulu jossa on laitteen tunnus ja toinen kuvake jossa teksti "lisää laite". Tuota "Map Options" vaihtoehtoa en löydä. Onko se piilotettu johonkin vai mistä siihen pääsee käsiksi. Kuvakkeen laite alta löytyy sitten karttatiedot, työkalut ja kauppa. Lisää laite kuvakkeen alta löytyy taasen "liitä laite" tai ANT Stick.
    Aikaisemminhan sai asennettua kartat valitsemalla laitteelle, tietokoneelle tai kumpaankin. Nyt sitä ei ole olluit enää vuosiin.
  5. #5
    Mulla ainakin aukeaa tällainen ikkuna kun kytken navin tietokoneeseen

    Tuosta sitten kun klikkaa lisävaihtoahdot niin aukeaa ikkuna mistä voi valita mihin tallentaa
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  6. #6
    Minä en saa näkymään kuin tuon Garmin Expressin kun liitän laitteen tietokoneeseen. Siitä ei pääse lataamaan tai päivittämään karttoja tietokoneelle. Mikä on tuo Garminin osoite tietokoneellasi. Ei ilmeisesti Garmin Express. Noiden kuvin perusteella päivityksien ei pitäisi olla mahdoton taitamattomallekaan, niin kuin minulle.
  7. #7
    Mulla on hieman erinäköinen näkymä Garmin Expressissä kuin wokella, mutta samat asiat sieltä löytyy.
    Expressin etusivulta kun valitsee klikkaamalla laitteen, sieltä löytyy linkki Näytä tiedot ja sitä klikkaamalla seuraavalta sivulta löytyy Asennusasetukset-linkki, jossa pääsee valitsemaan tallennuspaikan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    • File Type: jpg ge.jpg (71,5 Kt, 25 katselua)
    Honda CRF1000L Africa Twin DCT '16
    ex: Solifer SM-82, Yamaha XT660Z Ténéré '13
  8. #8
    Minulla ei tule tuollaista kuvaketta, siitä uupuu juurikin se tie karttojen päivykselle tietokoneella
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  9.  
  10. #9
    Kartat sain päivitettyä ajan tasalle kun otin laitteesta kortin pois jossa oli viimeisimmät päivitykset ja pistin tilalle tyhjän kortin ja silloin aukesi nuo Garmin Expressin taulu josta voi valita joko laitteelle/tietokoneelle/laiteelle ja tietokoneelle. Pieni ongelma, mutta voisihan tuo olla niinkin, että jos on laiteella ajantasaiset kartat mutta tietokoneella ei, niin silloin olisi suoraan mahdollisuus päivittää myös tietokoneen tiedot. Pääasia, että ongelmaan löytyi ratkaisu. Kiitokset siitä, että autoitte eteenpäin asian suhteen.