Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 213:een 213:sta
    Lainaa BudgetBiker kirjoitti Katso viesti
    Ei oikeastaan ymmärtääkseni pidä paikkaansa, koska kohdat a-c ovat yksikäsitteisesti vastoin lakia.
    No käytännössähän splittauskin on kiellettyä, vaikkei niin yksikäsitteinen olekaan. Tai käsi ylös kuka onnistuu splittaamaan siten, ettei mikään osa pyörästä ole kaistaviivan päällä, ei edes peilit, ja lisäksi sivusuunnassa jää turvallinen väli vieressä olevaan. Aika leveä kaista pitää olla että laillisesti saa splitata. Mutta teoriassa siis sallittua kyllä.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
    Teoriassa sallittua ja käytännössä sujuvoittaa liikennettä sekä parantaa motoristin turvallisuutta, kun riski peräänajosta pienenee - riittää minulle.
    Triumph Sprint ST 1050 -05
  3.  
    Lainaa 3JJ kirjoitti Katso viesti
    No käytännössähän splittauskin on kiellettyä, vaikkei niin yksikäsitteinen olekaan. Tai käsi ylös kuka onnistuu splittaamaan siten, ettei mikään osa pyörästä ole kaistaviivan päällä, ei edes peilit, ja lisäksi sivusuunnassa jää turvallinen väli vieressä olevaan. Aika leveä kaista pitää olla että laillisesti saa splitata. Mutta teoriassa siis sallittua kyllä.
    Tätä piti käydä harjoittelemassa Tuusulanväylällä, kun meillä päin ei ole noin paljon autoja. Ruuhka-aikaan, pysähtynyt jono tai jono mateli hyvin hiljaa eteenpäin. Tilaa oli runsaasti eikä tarvinnut ajaa kaistamerkintöjen päällä. Yksi auto jopa väisti oikealle, että mahdun paremmin. Jonon kärjessä olivat autoilijat jättäneet kahden- kolmenkymmenen metrin välejä edellä olijaan. Sellaiseen rakoon menin, kun olin jo lähes liikennevaloissa, jotka kuitenkin ehtivät vaihtua vihreiksi.

Eli käsi ylös täällä!

Olen sitten kokeillut pari kertaa Lahdessakin sille soveltuvissa paikoissa. Hyvin meni, kukaan ei suuttunut ja valoissa ensimmäiseksi pysähtynyt auto oli jättänyt toisella kertaa noin viisi metriä ja toisella kertaa kolmisen metriä tilaa keulansa ja pysäytysviivan väliin. Molemmissa tapauksissa olin edennyt jo tolpan välin verran ennenkuin kotilo pääsi liikkeelle.
    Honda Shadow 750 ACE (vm 2001) - vaimo (mun vuoro varmaa seuraavaks?)
    Suzuki GSF 600 s bandit (vm 2002) -mä
    Yamaha XV250 Virago (vm 2000) - vaimo
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678