Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 225:sta
  1. #31
    Helsingissä ruuhka-aikaan onnistuu ihan niinkun todella hyvin. Tänään tuli ekaa kertaa sivistysvaltio-fiilis, kun en mahtunutkaan välistä ja pysähdyin. Molemmat kotilokuskit huomasivat minut ja MOLEMMAT vetivät autoa sivuun, antaen enemmän kuin tarpeeksi tietä. Tämä meclulla, toinen kuski fordilla ja toinen mitsun suvilla. Jos herrat sattuvat lukemaan niin todella iso peukku teille

    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Ajoneuvon ohittaminen pitämättä turvallista väliä
    Esimerkki
    - ajoi moottoripyörällä kahden liikkuvan autojonon
    välissä vaaraa aiheuttaen (Selosta miten).
    4-12 päiväsakkoa


    Jatkuva ajaminen ajokaistaviivan päällä
    Huom! - koskee samansuuntaisia ajokaistoja erottavaa katkoviivaa
    3-9 päiväsakkoa
    Rikesakko 100€

    Sulkuviivan ylittämisestäkin saa satasen pikavoiton.

    Paikallaan olevat jonot saa kuulemma kuitenkin stadimpoliisin mukaan ohittaa noudattaen riittävää varovaisuutta. Kertoi automopokouluopettaja.

    Jos käytte lukemassa rikosnimikkeistöläpyskän, niin aika pelottavalta alkaa moottoripyöräily vaikuttaa.
    https://www.poliisi.fi/rikoksen_esit...ea_esitutkinta
    Mulla on inboxissa tallessa erään Päivänsalon meili, jossa selostaa milloin on sallittua ja milloin ei. Käytännössä ok, jos jonot seisoo ja ajat nätisti.
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
  2. #32
    Harvemmin tarvii Lahessa splittailla, välillä kuitenkin tulee harrastettua. Viime kesänä sattui kerran kuitenkin niin, että letkaa ohittaessani autot lähtivät liikkeelle, enkä heti tunkenut takaisin letkaan, vaikka siinä olisi sopiva väli ollutkin. Viimeiseksi ohitetuksi joutuneen audikuskin (n. parikymppinen) pitikin sitten kiihdyttää se väli kiinni, eli tavallaan ohitti mut oikealta.
    DR 650 + XF 650
  3. #33
    Tänään oli Kouvolassa kaikkien aikojen pahimmat jonot pysähdyksissä liikennevaloissa - näin tilaisuuteni koittaneen!
    Ajoin luontevasti koko letkan ohi ja kurvasin suojatien ja jalkakäytävän kautta mopon parkkiin ennen kuin yksikään auto letkassa oli ehtinyt liikahtaakaan. Jonon ensimmäisenä ollut linja-autokuski tietysti yritti ajaa kaistojen välin umpeen. Varmaankin halusi pitää kaikkien matkustajiensa puolia heikentämällä liikenteen sujuvuutta. Onneksi olin bussikuskia nopeampi
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  4. #34
    Dösällä pitää välillä jopa lainata naapurikaistasta siivu, sillä estetään ettei kuolleeseen kulmaan ehdi kukaan toope tuikkaamaan ennen kaistanvaihtoa. Ettei vaan jostain sellaisesta ollut kysymys? Toopella tarkoitan tietysti kotilokuskeja
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  5. #35
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Klips"
    On se juttu niinkin, ettei sarvikuono totu splittailijoihin ellei täällä splitata tarpeeksi paljon....
    vaikka kuolemaa halveksuen mutta järki kuitenkin päässä.

    Klips"

    Tuotahan voisi hiljalleen markkinoida useamman mopon voimin liikuttaessa siten, että jokainen
    ottaa "täyden paikan" mopollaan..... ja sitten siirrytään kaikki sujuvasti kaistojen väliin jonossa paalulle.

    "Että mitähän vittua"..... nyt alkaa jonot loppua.....

    Joo joo.... Ehkä turhan optimistista..... mutta kyllähän sitä väitetään, että "ihmiseen pitää uskoa" .
    Hyvä idea.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  6. #36
    Lainaa Italowestern kirjoitti Katso viesti
    Hyvä idea.
    Vielä parempi IDEA olisi se, millä tapaa voisi porukalla demota seuraavat asiat, joilla
    täällä nytkin on todellinen ja ratkaiseva vaikutus liikenteen sujumiseen, etenkin kaupungeissa.

    Ihan perusjuttuja kuitenkin, mutta eikös kaikki suuret keksinnöt ole niin yksinkertaisia
    ja niin ilmeisiä ettei niitä näe vaikka.... niissä istutaan samanmukaisesti kaulaa myöten (ruuhkassa).

    Ryhmitytään tarkoituksenmukaisesti
    kun siihen oikeasti on tilaa ilman ryhmitysmerkkejä
    olevissa risteyksissä. (ei normisettiä, jossa vasemmalle kääntymään ryhmitytään
    oikeasta laidasta keskelle 45 asteen kulmaan ns. kahdelle, jopa kolmelle "kaistalle")

    Ei pysäköidä keskelle risteystä blokkaamaan kaikki risteävä liikenne.

    Ei muuten ole kummoisia juttuja.... mutta tällä kohtaa "usko ihmiseen" horjuu jo tosi pahasti
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #37
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    En vastusta, eikä haittaa mutta hypoteettinen kysymys: Entä jos olisi pelkkiä prätkiä jonossa, onko ok splitata?
    Saako tässä tapauksessa splitata myös autolla?
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  8. #38
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Paikallaan olevat jonot saa kuulemma kuitenkin stadimpoliisin mukaan ohittaa noudattaen riittävää varovaisuutta.
    Tuossa omalla kohtaa muutaman vuoden takaa erään stadilaisen mp-poliisin mielestä tuolloinen omasta mielestäni Kehä I:llä riittävää varovaisuutta noudattaen suoritettu splittaus oli 15pv arvoinen, vaikka useita vuosia tuota ennen ja tuon jälkeenkin on homma ollut ihan bueno muille setä sinisille, niin sano noista nyt sitten
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  9. #39
    Lainaa TripleTwin kirjoitti Katso viesti
    Saako tässä tapauksessa splitata myös autolla?
    Tuli mieleen joka kesäinen splittausrata 9-tie Jämsä-Jyväskylä Neste Rallien aikaan. Voi jee. Osa antaa tietä mopoille ja ajaa oikeassa reunassa. Aina sieltä löytyy myös niitä, jotka ajaa puskurissa kiinni keskiviivaa nuollen. Eivät tajua, että kaikki voittaa kun päästetään rätkät ohi. Aina on tullut ikkunoista huutelua, että jonoon siitä.

    Tuossahan piilee tosin riski, kun autoletkat liikkuu, mutta ei tuohon polliisit ole puuttuneet vaan ajavat itekkin siellä mukana. Kunhan muistaa pitää nopeuserot suht järkevinä.
    ?
  10. #40
    Tänään splittasin liikennevalojen keulille kahden auton väliin. Jonon keulilla uusi Audi ja Mercedes vierekkäin joilla oli alkamassa kiihdytyskilpailu. Valojen vaihtuessa kummatkin painoivat lorton pohjaan ja kiilasivat kaistojen välin umpeen jarruttaen vauhtia pian kiihdytyksen jälkeen. Onneksi hämmennyin renkaiden kirskumisesta sen verran että tajusin höllätä kaasua ennen kuin olisi kolahtanut kumpikin peili yhtä aikaa.

    Jotenkin on sellainen fiilis että nuo viivat olisivat jääneet ottamatta jos en olisi mennyt röyhkeästi kyseenalaistamaan näiden kahden herrasmiehen jonotusnumeoita.
  11. #41
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ei pidä jäädä tupeksimaan valoihin, jos splittaa
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  12. #42
    Kantapään kautta oppii vaikka tämä on ehkä hieman kyseenalainen toteamus kun kyseessä on moottoripyöräily. Onneksi ei tällä kertaa vahingon kautta kuitenkaan. Eipä ole vain aiemmin onnistunut vastaavanlainen kanssaliikkujjien provosointi näin hyvin.
    Viimeksi muokannut: Jankka; 13.05.2016 klo 20:10.
  13. #43
    Omat splittis kokemukset kehä 1. Ei ongelmia ja porukka kässänny nyt hyvin kun on toi isohko tietyö et antaa mennä ja hyvin ovat tietä antaneet. Peukkua olen näytellyt ja iloisesti moikkaillut ja kiitellyt väistäjiä ja tilan antajia.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  14. #44
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Ajoneuvon ohittaminen pitämättä turvallista väliä
    Esimerkki
    - ajoi moottoripyörällä kahden liikkuvan autojonon
    välissä vaaraa aiheuttaen (Selosta miten).
    4-12 päiväsakkoa


    Jatkuva ajaminen ajokaistaviivan päällä
    Huom! - koskee samansuuntaisia ajokaistoja erottavaa katkoviivaa
    3-9 päiväsakkoa
    Rikesakko 100€

    Sulkuviivan ylittämisestäkin saa satasen pikavoiton.

    Paikallaan olevat jonot saa kuulemma kuitenkin stadimpoliisin mukaan ohittaa noudattaen riittävää varovaisuutta. Kertoi automopokouluopettaja.

    Jos käytte lukemassa rikosnimikkeistöläpyskän, niin aika pelottavalta alkaa moottoripyöräily vaikuttaa.
    https://www.poliisi.fi/rikoksen_esit...ea_esitutkinta
    Mä sain viime keväänä puhuttelun MP-poliisilta kun splittasin lyhyen jonon kärkeen. Lähellä oli että olisi tullut sakkoa liiasta metelistä (ihan korvakuulolta meinasi vetää), mutta sain puhuttua itseni ulos tilanteesta vannomalla kautta kiven ja kannon että vien mopon huoltoon jossa tarkistetaan vaimentimet :-P

    Pointtina siis ettei noilla mitään yhtenäistä linjaa tuon splittaamisen suhteen ole.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  15. #45
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Omat splittis kokemukset kehä 1. Ei ongelmia ja porukka kässänny nyt hyvin kun on toi isohko tietyö et antaa mennä ja hyvin ovat tietä antaneet. Peukkua olen näytellyt ja iloisesti moikkaillut ja kiitellyt väistäjiä ja tilan antajia.
    Tuossa jokin aikaa sitten joku mp kuljettaja peräti morjesti kun annoin autolla reilusti tilaa kehä 1 :llä. Ite annan kyllä tilaa autolla liikkuessa jonossa. Tarkkana vaan saa olla. Tulee välillä aika yllättäen kun keskittyy seuraamaan edellä ajavien kohellusta.

    Mopolla ajaessa mä ite jonottelen muiden seassa. Vähän sellainen periaate, että otan kaiken kiireen pois kun mopoilen. Ruuhkassakin. Ja otan sen yhden mulle kuuluvan autopaikan. "Valittajatkin" sitten saavat siellä takana olla yhden auton mitan kauempana, mutta eipähän splittailla
  16. #46
    Lainaa kk kirjoitti Katso viesti
    Tuossa jokin aikaa sitten joku mp kuljettaja peräti morjesti kun annoin autolla reilusti tilaa kehä 1 :llä. Ite annan kyllä tilaa autolla liikkuessa jonossa. Tarkkana vaan saa olla. Tulee välillä aika yllättäen kun keskittyy seuraamaan edellä ajavien kohellusta.

    Mopolla ajaessa mä ite jonottelen muiden seassa. Vähän sellainen periaate, että otan kaiken kiireen pois kun mopoilen. Ruuhkassakin. Ja otan sen yhden mulle kuuluvan autopaikan. "Valittajatkin" sitten saavat siellä takana olla yhden auton mitan kauempana, mutta eipähän splittailla
    Minä mielellään pujottelen pois autoja häirittemästä tai heidän jonotus paikkoja viemästä. Muistan elävästi lippulaivan parkis kun setä tuli mulle kovaan ääneen selittään " sinä sitten mopollas otit auton parkkipaikan että eikö ois muualle mahtunut!" No hymyilin ja sanoin et ei mun taidoilla... oikeesti teki mieli kuristaa
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  17. #47
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ei pidä jäädä tupeksimaan valoihin, jos splittaa
    Tämä...jos ei moottoripyörällä ehdi valoista autojen alta pois niin olisi syytä jättää myös splittailut muille.
    Superbike #7
  18. #48
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tämä...jos ei moottoripyörällä ehdi valoista autojen alta pois niin olisi syytä jättää myös splittailut muille.
    Khyl. Ja usko tai älä niin vaimon 690 riittää tohon menne tullen.... Eli kun me splittaillaan niin ei jäädä eteen ..
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  19. #49
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ei pidä jäädä tupeksimaan valoihin, jos splittaa
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tämä...jos ei moottoripyörällä ehdi valoista autojen alta pois niin olisi syytä jättää myös splittailut muille.
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Khyl. Ja usko tai älä niin vaimon 690 riittää tohon menne tullen.... Eli kun me splittaillaan niin ei jäädä eteen ..
    Taksimersulla ajettiin viimekesän ORG! Kesäpäivillä 60ft aikaan 1,919s
    PoS'sin aika oli 1,944 mikä on ihan hyvä aika
    Minulla oli reilusti yli 2 sekuntia
    Autolla on yllättävän helppo lähteä ripeästi liikkeelle.
    Tosin suurin osa autokuskeista uneksii valoista lähdettäessä
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  20. #50
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Taksimersulla ajettiin viimekesän ORG! Kesäpäivillä 60ft aikaan 1,919s
    PoS'sin aika oli 1,944 mikä on ihan hyvä aika
    Minulla oli reilusti yli 2 sekuntia
    Autolla on yllättävän helppo lähteä ripeästi liikkeelle.
    Tosin suurin osa autokuskeista uneksii valoista lähdettäessä
    Ei se vaadi kun kostean nihkeän kelin, nelivetoautomaatin, modernin luistoneston ja hiukan enemmän tehoa niin ensimmäiset metrit menevät kyllä todella liukkaasti kun vaan pitää pedaalin pohjassa. Sitten tosin rauhoittuu....
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  21. #51
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Taksimersulla ajettiin viimekesän ORG! Kesäpäivillä 60ft aikaan 1,919s
    PoS'sin aika oli 1,944 mikä on ihan hyvä aika
    Minulla oli reilusti yli 2 sekuntia
    Autolla on yllättävän helppo lähteä ripeästi liikkeelle.
    Tosin suurin osa autokuskeista uneksii valoista lähdettäessä
    Siis viittaatko nyt erään nimeltä mainitsemattoman Sikin A-koriseen, nelivetoseen 360 hv AMG-meisseliin? Ei taida ihan joka perheauto irrota valoista samalla tavalla...
  22. #52
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Taksimersulla ajettiin viimekesän ORG! Kesäpäivillä 60ft aikaan 1,919s
    PoS'sin aika oli 1,944 mikä on ihan hyvä aika
    Minulla oli reilusti yli 2 sekuntia
    Autolla on yllättävän helppo lähteä ripeästi liikkeelle.
    Tosin suurin osa autokuskeista uneksii valoista lähdettäessä
    ^ Pyörälle 1.9s/60ft kuulostaa öbaut yhtä kovalta ajalta kuin 11s vartilla..
    ZH2 2020
  23. #53
    Mitä vittua? Eiks tää ollu vaa splittis juttuu? No miä jatkan splittailua niikö ennenkin.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #54
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Waille kirjoitti Katso viesti
    Siis viittaatko nyt erään nimeltä mainitsemattoman Sikin A-koriseen, nelivetoseen 360 hv AMG-meisseliin? Ei taida ihan joka perheauto irrota valoista samalla tavalla...
    Ja Possin ahtamattomalla ahdinmoottorilla varustettuun, kytkinvikaiseen museoikäiseen moottoripyörään : D

    Kerran on ollut splittauksen jälkeen liki, etten ehtinyt alta pois, silloin oli alla Honda CRF 250 L.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  25. #55
    Jos rinnalla oleva ripeän oloinen auto alkaa kilpasille, niin jättäydyn suosiolla sen taakse. Se jonon kakkonen ei kuitenkaan pysy lähdössä perässä joten siihen väliin tulee hyvin tilaa. Road rage ja kiihdytykset nostaa riskikerrointa sen verran ettei jaksa lähteä kilpasille. Ei se minun menoa motoristina hidasta jos auto kiihdyttääkin edelle. Enkä itsekään ole muiden menoa silloin hidastamassa.
    Viimeksi muokannut: 3JJ; 14.05.2016 klo 00:24.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  26. #56
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Taksimersulla ajettiin viimekesän ORG! Kesäpäivillä 60ft aikaan 1,919s
    PoS'sin aika oli 1,944 mikä on ihan hyvä aika
    Minulla oli reilusti yli 2 sekuntia
    Autolla on yllättävän helppo lähteä ripeästi liikkeelle.
    Tosin suurin osa autokuskeista uneksii valoista lähdettäessä
    Jos valoissa vieressä seisovassa autossa paukuttaa kerrokset rajarille launch controlia varten niin pitäs vähän uunommankin mopokuskin ymmärtää, että vierestä saatetaan lähtee vähän normaalia ripeemmin. Kerran olen valoista ottanut autoa vastaan lähtöjä niin, että mentiin tasapäin. Vastapuolena oli meillä koeajossa ollut KTM X-Bow ja mulla alla vakio 990 Superduke. Vajaaseen satkuun X-Boe pysy vähän reilu sataheppasen nakun rinnalla. Olis pitäny kokeilla myös GT-R Nissania vastaan, mutta sillon ei ollu aikaa leikkiä. Siinä olis varmaan jääny nakumopolla toiseks.
    Superbike #7
  27. #57
    Elämäni suurimman liikennevalokisatyydytyksen sain viime kesänä Vihdintiellä.
    Pujottelin jonon eteen ja vieressä ollut teiniviritetty TFSI A3 alkoi putki pöristen kaasutella. Minä nostin visiirin ja katsoin kuskia tiukasti silmiin, kaasuttelin toki myös.
    Valot vaihtui ja Audi karjaisi, taisi rengaskin vähän vinkua, tai sitten ääni tuli Haldexista.
    Laitoin visiirin kiinni ja polkaisin vaihteen pesään. Siinä kytkintä hissukseen nostaessa ehdin näkemään kun Audin perä katoaa rautatien ylittävän nyppylän taa. Pari minuuttia myöhemmin oltiin taas valoissa vierekkäin. Ei halunnut koittaa uudelleen.
    Yleensä kyllä poistun jonon keulalta sopivan ripeasti etten hidastaisi juuri ohittamieni autojen liikettä, mutta tuolla kertaa ei vaan voinut.
  28. #58
    Lainaa 3JJ kirjoitti Katso viesti
    Jos rinnalla oleva ripeän oloinen auto alkaa kilpasille, niin jättäydyn suosiolla sen taakse. Se jonon kakkonen ei kuitenkaan pysy lähdössä perässä joten siihen väliin tulee hyvin tilaa. Road rage ja kiihdytykset nostaa riskikerrointa sen verran ettei jaksa lähteä kilpasille. Ei se minun menoa motoristina hidasta jos auto kiihdyttääkin edelle. Enkä itsekään ole muiden menoa silloin hidastamassa.
    Samaa mieltä. Malmikasallakin vetää autoista ohi, mutta jos audi/bemari egoilee, niin sen taakse jää myös paljon tilaa ja liikenne sujuu optimaalisesti.
  29. #59
    Pakko kommentoida tuohon valo kilpailuun...Sori itse sorrun joskus tähän, eli jos vieressä oleva provoituu ja kaasuttelee, haluaa kilpasille. Niin itse lähen valoista joskus ripeästi siihen mitä on rajoitus ja sitten jätän siihen, kun se viereisellä kaistalla heppu kepittää kuin viimeistä päivää. Tämä on tyhmää, mutta joskus on pakko vähän provota toista nuijaa
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  30.  
  31. #60
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Pakko kommentoida tuohon valo kilpailuun...Sori itse sorrun joskus tähän, eli jos vieressä oleva provoituu ja kaasuttelee, haluaa kilpasille. Niin itse lähen valoista joskus ripeästi siihen mitä on rajoitus ja sitten jätän siihen, kun se viereisellä kaistalla heppu kepittää kuin viimeistä päivää. Tämä on tyhmää, mutta joskus on pakko vähän provota toista nuijaa
    Viime kesänä mulla kävi silleen et splittasin jonon keulille. Siitä reipas lähtö ja nopeus suurimpaan sallittuun 50km/h. Vauhdin tasaannuttua ihmettelin kun takaa kuuluu jumalaton nakutuspörinäsuhinamoottorinhuudatus.

    Viereltä lähtenyt kiinteistöfirman Isuzu Dmaxi tms pukkas mielenosoituksellisesti nokivasarallaan varmaan reipasta hunttia ohi kunhan sai puolisen minuuttia piiskattua vankkuriaan siihen nopeuteen.

    No, seuraavissa valoissa seistiin molemmat punaisissa kumminkin. Oliko tässä kummankaan toiminnassa järkeä, ehkä ei, mutta omasta mielestä tilanne oli jotenkin koominen
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen