Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Valmistaudu hyvissä ajoin talveen ja kesän huoltoihin.
    Tarjolla tallipaikka rajamäeltä (Nurmijärveltä)

    Meitä on jo muutama tallissa, ja pari paikkaa olisi vapaana.

    Tallissa on hyvä mahdollisuus huoltoon ja säilytykseen.
    Pesumahdollisuus on. Lämmin tila, talvella ollaan pidetty n10-12 astetta ja lämpiääkin nopeasti, jos tarvetta on.
    Sähkölämmitys, wc, kamera valvonta.

    Kk hintaa on pyritty pitämään n50-60€.
    Riippuen varauksella veden ja sähkön kulutuksesta.

    Pyöriä on tallissa monenlaisia. Mitään merkkiä tai mallia ei halveksita.

    Yhteyden otot joko priva viestinä, s-postilla ile.lehtinen@gmail.com
    Tai puhelimitse nolla neljä nolla 567 6116
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  2. #2
    Kehut täältä tallille ja sen porukalle! Hyvät mahdollisuudet tee-se-itse -ropauksiin, työkaluja ja välineistöä riittävästi. Wlan & kone "mikä vittu toi on?" tilanteiden selvittämiseksi. Tai orgin foorumilla lonnimiseen. :)

    Jääkaappi asennuskaljoille, grilli asennusmakkaroille ja ilmapatja yöpymiseen jos kaljaa meni enemmän mitä virkavalta suvaitsee. Mikroaaltouuni kylmien asennusmakkaroiden lämmittämiseksi aamulla. Moccamasteri veden muuttamiseksi kahviksi.

    Hyvät poppikoneet, biisisuositus "Martti Servo - Mikä on kun ei taidot riitä" :)

    Orgilaisten miehittämä talli. Delvacin käyttökin sallittu ;)

    Jengi on tosi ystävällistä ja avuliasta, jeesiä löytyy jos ei taidot tosiaan riitä. Tietotaitoa piisaa enemmän kuin monessa merkkihuollossa yhteensä. Hyvä fiilis kaikilla, tosikkoja ei toistaiseksi ole näkynyt.

    Bonuksena tallissa on yhteiskäytössä kuvan mukainen tyylikäs ja ainutlaatuinen kulkuneuvo, jos remppa jää kesken :)
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  3. #3
    Nosto.

    Tervetuloa hyvään talliin ja välittävään seuraan.

    P.S on meillä kaasugrillikin
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #4
    Edelleen tarjolla..... Ja nyt kun ulos katselee.... Miettii koska se talvi tulee
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  5.  
  6. #5
    Tallin viimeisestä paikasta neuvottelut käynnissä......

    Vielä ei siis välttämättä ole liian myöhäistä.......
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08