Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Löytyykö moista suomen maalta? Ei ole paypalia niin ei voi oikein ebaystäkään tilata. Alkoi ilmeisesti kaasari vuotamaan tuosta välistä putsauksen jälkeen, ei muuta tule mieleen. Letkut ei vuoda ja bensa ilmestyy juuri kohokammion yläreunaan ja siitä tippuu alas. Olihan se aika kovettuneen oloinen, 23v vanha kuitenkin. Samalla voisi kai pistää tuon imukurkun uusiksi, eli tuo kumiosa joka menee kaasarilta pytyille, sekin oli halkeillut aikaa ja korjailin sen nyt pikafixinä sikaflexillä... Ja tietty tuo etujarrulevykin pitäisi kai uusia kun nypyttää jarruttaessa mahdottomasti, vikakohteita löytyy kun tutkii Mutta pällimäisenä tuo tiiviste.
    Hornet 600 -99
    Myydään vieläkin NSR125 -03
  2. #2
    Nykyään toimii ilman luottokorttia nuo paypal ja ebay. Hyväksytään omasta pakista verkkomaksuosio vain ja eibtarvii siirrellä rahaa erikseen paypalliin.
    Oon ittekkin väistellyt tuota 38vuotiaaksi mutta nyt uskalisn tilata kaasareiden korjaussarjat,mitkä oli paljon halvemmat ,kuin suomesta ja sisälsi enemmän osia.
    Tuli n viikossa paketti ilman postikuluja.
    Rohkeesti vaan tilaamaan sanon mä....
  3. #3
    Asiaa sivuten. Jos kohokammion tiivistettä ei ole saatavilla, niin millä tuptteella sen parhaiten korvaisi?
    ...
  4. #4
    Taitaa olla tasainen pinta? Tee ihan omatekemä eli passelia tiivistelevyä ja painelee reunat ja leikkelee muotoon. http://images.biltema.com/PAXToImage...e/xlarge/60235
  5. #5
    Jahaas, pitääpä tsekata tuo verkkomaksuversio. Näyttää noita float bowl gasketteja olevan 1995 vuotiseen ja siitä eteenpäin viagroihin, käyköhän nuo tuohon 1993 malliinkin. Näyttää ainakin samalta.

    Onkohan noi kiinalaiset imukaulat ihan huonoja eli kannattaako pitää tuo korjattu versio vai ostaa kinuski ~kympillä tilalle? Vähän kuullut juttua noista että hapertuu parissa vuodessa.

    E: Huh noita postikuluja, osassa yli kympin moisesta tiivisteestä. Pitänee kysyä myös jostain suomesta jos saisi samoihin hintoihin.
    Hornet 600 -99
    Myydään vieläkin NSR125 -03
  6. #6
    Samanlainen virago vm -90 alkoi myös vuotaa kohokammion tiivisteestä talvisäilytyksen jälkeen tänä keväänä. Olin jo tilaamassa ebaysta tiivistesarjaa, mutta polte ajamaan oli kova ja kun muistin kaapissa varmaan 5 vuotta lojuneen purkin tätä http://www.motonet.fi/fi/tuote/60230...steliima-118ml
    jonka olin ostanut bensapumpun tiivistämistä varten päätin kokeilla. Sivelin tiivistettä kohokammion kumitiivisteen alle ja päälle. Kaasari oli vuorikauden sisällä kuivumassa kunnes laitoin kiinni. hyvin tiivistyi. Tuo tiivistemömmö ei kovetu täysin eikä liimaa pintoja kiinni eli on helppo avata myöhemmin. Suosittelen kuitenkin uutta kumitiivistettä jos semmoisen satut jostain saamaan.

    Itselläni oli myös tuo imukaula hapertunut ja tilasin ebaysta kiinasta uuden, mutta on jäänyt vielä vaihtamatta koska vanha ei ole läpi asti haurastunut. Olen sitä tosin tiivistesilikonilla paikkaillut ihan varmuuden vuoksi. Tuo uusi kiinalainen imukaula oli jonkun millin pienempi sisämitoiltaan sekä viimeistely siitä puuttui. Eli oli vain valettu jollain muotilla. Pyöristin sisältä terävimmät kulmat dremelillä hioen, mutta jonkin verran saattaa tehohävikkiä tulla alkuperäiseen verrattuna tai sitten ei.
  7.  
  8. #7
    Heko heko, täräytin tänään käyntiin taas ja nyt ei vuoda... Olkoon noin nyt ja vaihdetaan tiiviste sitten joskus kun löytyy.
    Hornet 600 -99
    Myydään vieläkin NSR125 -03