Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Olen ajanut mootoripyörällä yli kymmen vuotta ja nyt on alkanut kypsymään kiinnostus huoltamaan ja korjaamaan omaa pyörää, usko omaan korjaustaitoon ( Kawasaki ZZR12200 -03) ei oikein tahdo riittää tällä hetkellä muutakun ihan perusjuttuihin.
    Löytyiskö tätä kautta joku taitava tyyppi auttamaan vian etsinässä ja näyttämään miten huolto tehdään, ja tottakai maksan palvelusta.

    Itse asun tällä hetkellä Tuomarilassa Espoossa mutta voin helposti liikkua pyöräni kanssa melkein minne vaan koska toistaiseksi päätän omista työajoistani.

    Vastauksen saa mielellään laittaa sähköpostiini: svedu2007@suomi24.fi
  2. #2
    Riippuu vähän miten syvällistä apua kaipaat, mutta tuolla meikäläisen tallilla on aika moni käynyt itse ja avustuksella ropaamassa. Työkaluja löytyy kaikenlaista ja jos ei löydy niin hankitaan.

    Tämän siis Espoossa ja pääasiassa iltaisin/viikonloppuisin kun päivät menee *oikeissa* hommissa
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  3.  
  4. #3
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Riippuu vähän miten syvällistä apua kaipaat, mutta tuolla meikäläisen tallilla on aika moni käynyt itse ja avustuksella ropaamassa. Työkaluja löytyy kaikenlaista ja jos ei löydy niin hankitaan.

    Tämän siis Espoossa ja pääasiassa iltaisin/viikonloppuisin kun päivät menee *oikeissa* hommissa
    MOI! Laitoin sinulle y.v.