Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 77:een 77:sta
  1. #61
    Lainaa motoPRKL kirjoitti Katso viesti
    Ei vittu eli liikenneturvallisuus pitää uhrata byrokratian takia?
    Itse valitsisin 100 kertaa sadasta mieluummin ihan aikuisten oikeasti nähdä taakseni kuin sen onko valoa heijastava objekti jonkin viraston mielestä jees.
    Eihän ne mitenkään sulje toisiaan pois. Itellä tällaiset ja kyllä näkyy: http://kglracing.com/shop/motorbike_...y_black_e-mark
    Ihan Suomesta löytyy tollaset: http://www.jepjep.fi/verkkokauppa/pr...ucts_id=170422

    En oo oikein koskaan tajunnut sitä, että ihmiset ostaa laittomia osia ja sitten rutisee säännöistä, kun hyväksyttyjäkin saa.
  2. #62
    Omassa tapauksessa tuollaiset ei toimi koska ikäloppu kone vibraa sen verran että toimivat n. puoli vuotta jonka jälkeen niitä pitää säätää ajaessa jatkuvasti tai liimata kiinteiksi. Pitää olla jotkin joissa ei ole palloniveliä mutta silti säädettävissä enkä ole löytänyt sellaisia järkihintaan (linkkiä pliis jos joku tietää!)

    Unelmoin sellaisista kuin Hypermotardissa mutta maksavat melko saatanasti eivätkä tod.näk. sopisi mopooni.

    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  3. #63
    Jännä homma sinänsä et tangonpääpeilit ei omasta kokemuksesta ainakaan juuri tärrää. Luulis loogisesti et asia on just toisinpäin mut ei.

    Omatkin tangonpääpelit on ebaystä=laittomat kun en sillon aikanaan löytänyt hyväksyttyjä kun parit aivan satumaisen kalliit mut eipä ne ole vielä ketään kiinnostaneet. Tosin mua ei ole ikinä pysäytetty prätkällä (poislukien yks puhallus Jõgevan portin lähellä virossa) joten jos nalli napsahtaa saattaa tulla sanomista sekä peileistä, takavilkuista että änkkäristä... niijja takaheijastinkin puuttuu. Onkse muuten pakollinen?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  4. #64
    https://www.doubletakemirror.com

    itellä tuon putiikin peilit ja oon tykänny...
    SE
  5. #65
    Mullakin ollut sekä Z750 että Z1000 samanlaiset Duellin noin 75€ peilit varmaan neljä kesää eikä tuota löystymisongelmaa ole ollut. Z1000ssa ne on vielä alkuperäisissä vibrapainoissa kiinni eli tasoittaavat tangon värinää mutta liikkuvat käytännössä vähän koko ajan. Olen 193cm pitkä, joten tuo nahkatakin hihan katselu alkuperäisillä peileillä on aika tuttua.

    Samoista asioista varmaan sinivuokkojen kanssa tultaisiin keskustelemaan kuin Rekkamasa, mutta kyllä ainakin täällä Kainuussa on saanut ajella ilman pysäytyksiä Xenoneilla ja ilman takaheijastinta. Jos en saa nähdä ja näkyä ilman e-merkintöjä, niin ajellaan sitten vaikka polkupyörällä.

    Tätä projektia seuratessa ei kyllä tylsisty. Jatkakaa
  6. #66
    Lainaa jiipekki kirjoitti Katso viesti
    https://www.doubletakemirror.com

    itellä tuon putiikin peilit ja oon tykänny...
    Noilla hinnoilla parempi olisikin, maksaa 10% siitä mitä maksoin mopostani aikanaan


    Laitoin sivukatteet kiinni, mutta pimeää + musta prätkä + paska kamera = ei kuvia ennen huomista.

    Sen lisäksi ostin jotain... :^)




    Ja maalasin sen jonkun mustaksi :^)

    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  7. #67
    Jussia sun muuta kiirettä välissä niin en ole kerennyt pariin viikkoon päivittämään.

    Nopeusmittari otti lopputilin 106 647 kilsan kohdalla. Kaapeli pyöri kyllä, mutta mittarin sisältä kuului rattaiden kirskuntaa.




    Motonetistä Koso DB-01R+ hintaan ~140€ tilalle:




    Kuvassa kaunis tyttöystäväni poseeraa mittariston kanssa jotta saatte idean skaalasta:




    Keula atomeiksi että pääsen pureutumaan piuhoihin:




    Löysin vehkeeseen virrat! Piuhoittaminen oli melko työlästä mutta ei oikeastaan vaikeaa.




    Hirveä johtosotku piilossa tankin alla:




    Kuvaa uudella mittaristolla, valomaski tungettu lähemmäs etuhaarukkaa, tangonpääpeilit, katteet kiinni & kondiksessa.





    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  8. #68
    Maastokuosi kokolailla varttia vaille valmis, vielä yksi kuviokerros puuttuu.



    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  9. #69
    Ja taas ois Euroopan-reissu tiedossa! Tällä kertaa neljä viikkoa, lähtö lauantaina Baltiaan!

    Ilmatorvet asennettu, nyt saa kiilaajaat kyytiä! Asennettu ajovalon taakse, punainen möhkö on kompressori.




    Valomaskin kanssa jää näkyviin vain torvien suuaukot.




    Mittaristo lopullisella paikallaan:




    Ja kuvia valmiista maaleista, kuvissa näkyy myös LED-lisäkaukovalot. En kerennyt ottamaan asennuksesta kuvia koska oli vähän kiirus, mutta helvetin hyvin toimii! Maalasin myös sivulaukut samalla teemalla (ei kuvassa).










    Ja tässä sapluunat joita käytin maalaamisessa avuksi:

    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  10. #70
    Kerrankin hyvännäköinen itse tehty camo kuvio
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  11. #71
    Tuo kilpiteline on melkoisella rasituksella, kun on jousittamatonta massaa. Mahtaako kestää koko matkaa?
    Camo on tosi onnistunut.
  12. #72
    Kilpiteline on tehty kahdesta päällekkäisestä alumiiniprofiilista ja kilpi sekä valon suojus ovat myös alumiinia, koko räpellys on sekä kevyempi että kestävämpi kuin edellinen teräksinen versio.
    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  13. #73
    Mistä nuo LED valot ja näkeekö tosiaan myös eteen? On niin huonoja kokemuksia led valoista ettei uskalla mitä tahansa kiinan kamaa tilata.
    Kawasaki Z1000 -05
  14. #74
    Helsinki-Slovenia-Sveitsi-Hollanti-Nordkapp-Varangin vuono-Helsinki-reissu finaalissa!
    Kilsoja kertyi vajaa 12 000, aikaa meni 28 päivää, tienjumalan alttarille uhrasin kilventelineen, ketjun, akun, ajovalon polttimon, pitkien releen ja kolmisen litraa öljyä sekä bensaa n. 700 litraa. Pistän kuvia piakkoin.

    Lainaa vipudapro kirjoitti Katso viesti
    Mistä nuo LED valot ja näkeekö tosiaan myös eteen? On niin huonoja kokemuksia led valoista ettei uskalla mitä tahansa kiinan kamaa tilata.
    On nimenomaan kiinankamaa ja hyvin näkee. Pakko laittaa lisäpitkät kun mx-valot on sen verran kuraa (vaikka Polisport Halo onkin paremmasta päästä) vaikka vaihdoinkin HS1-polttimon tilalle H4 (ei ole ainakaan vielä sulanut...).

    Etsi ebaystä/amazonista/dealextremestä/aliexpressistä saman näköinen (esim. tämä, avaa linssi ja irrota pihdeillä yksi mikrosiru (lähtee helposti irti) jotta pääset eroon ärsyttävästä himmeä/täysi/strobo-ominaisuudesta ja vain täystehomoodi jää käyttöön. Jos hommaat niin voin avata omani ja näyttää mistä sirusta on kyse, helppo operaatio.

    Valoteho on kiitettävä, valokeila melko kapea (siksi kaksi suunnattu osoittamaan toistensa viereen), virrankulutus olematon.
    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  15. #75
    Asenne on tosiaan kohdillaan! Hyvät tarinat ja lisää odotellaan...
  16. #76
    Hengissä ollaan, perkeleen kiireinen vaan.
    Talven aikana on tapahtunut kaikennäköistä muutosta mopon suhteen, näistä myöhemmin kun saan härvelin kasaan ja baanalle.
    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  17.  
  18. #77
    Onks tää projekti hengissä? Nousi mieleen kun ropasin tallissa ja koitin säästää....
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123