Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Pientä neuvoa tarvitsisin....tavoitteena ostaa perheeseen A2 -luokkaan sopiva pärrä, hornet 1998-2002, GSX-F tms jossa täyttyy se ehto että alunperin prätkä on max 70kw rekisteriotteen mukaan ja painoa 35 kilowattisena min. se 175kg.
    Miten käytännössä olette rajoittaneet noita pyöriä, prosessihan taitaa mennä niin että jostain pitää saada joko dynolappu jossa tehoa riittävän vähän ja kuvaus rajoituksesta tai sitten todistus hyväksytyn sarjan asentamisesta ja ne pitää toimittaa katsastustoimipaikkaan jolloin pärrä muutoskatsastetaan alemmille tehoille ja A2 -korttilaisuus alkaa.

    Kokemuksia ja neuvoja kaipailisin, jos jollain Pirkanmaan alueelta vielä tietoa sopivista pajoista tuon tekemiseen. Ja pientä kustannusarviotakin jos olisi jollain heittää niin hienoa!
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  2. #2
    Ostin pojalle 650 Bandiitin ja vein sen rajoitettavaksi Prätkäpajalle. Laittoivat normaalin vaijerilukon kaasuvaijeriin rajoittamaan kaasun liikettä. Mittasivat oikean kohdan dynossa. Sitten vaan ajelin katsastukseen Prätkäpajalta saamani todistuksen kanssa. Ps. Pyörä nyt nettimotossa myynnissä täysitehoisena.
    Honda Monkey -82
    Yamaha RS 125 -75
    Honda CB 125 -84
    Kawasaki ZZR 1100 -92
    Honda CBF 1000 -06
  3. #3
    Lainaa cantor 43 kirjoitti Katso viesti
    Ostin pojalle 650 Bandiitin ja vein sen rajoitettavaksi Prätkäpajalle. Laittoivat normaalin vaijerilukon kaasuvaijeriin rajoittamaan kaasun liikettä. Mittasivat oikean kohdan dynossa. Sitten vaan ajelin katsastukseen Prätkäpajalta saamani todistuksen kanssa. Ps. Pyörä nyt nettimotossa myynnissä täysitehoisena.
    Tack, paljonko kustansi ja millainen tuo bandiitti oli ajella rajoitettuna? Mikä ID nettimotossa?
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  4. #4
    Hintaa en nyt muista mutta veikkaisin n 150e + katsastus n.70e. Ihan ok ajaa. Oman pyöräni myin pois rakennus projektin alta joten tuolla bandiitilla kävin välillä kurvailemassa. Id 1921404
    Honda Monkey -82
    Yamaha RS 125 -75
    Honda CB 125 -84
    Kawasaki ZZR 1100 -92
    Honda CBF 1000 -06
  5. #5
    Lahdessa bike & tuning , moottoripyörähuolto tekee myös kuristuksia 150e hintaan. Sastamalassa Woimatalli myös ja hinta sisältää jo katsastuksen läheisessä katsastuskonttorissa hintaan alk.180e.
    Kokemuksia molemmista ja molempia uskallan suositella.
    Suzuki GSX 1400 -02
    Kawasaki VN1500 Classic -96
    Yamaha FZS 600 -03
    Honda CBR 600F -90
  6. #6
    Aprilia dorsoduro 750 tai shiver . Aprilialla on valmiit 35 kw polttoainekartat.
    2017 R1200GS Rallye
  7. #7
    seppo02, käyppä Lielahdessa Bike Doctorin juttusilla, he varmasti neuvovat sinut prosessin alusta loppuun ja tekevät myös noita kuristuksia. Vieressäkin on heti konttori joten uskoisin että he voisivat tehdä projektin avaimet käteen periaatteella. Itselläni ei ole kokemusta mutta kaveri teki heidän kauttaan aikoinaan 25kw kuristuksen&laput pyöräänsä.


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  8. #8
    Woimatalli Sastamalassa hoiti paremman puoliskon Honda cb:n kuristksen tyyliin --> pyörä pajalle ja seuraavana päivänä hain kuristettuna ja rekisteröitynä A2-luokkaan Kysäseppä tarjousta tuolta... voin suositella.
    Nykyiset:
    cbr1000rr -10
    vtr sp1 -00
    sport 750 -02
    er5 -02
  9. #9
    Lainaa ville45 kirjoitti Katso viesti
    Woimatalli Sastamalassa hoiti paremman puoliskon Honda cb:n kuristksen tyyliin --> pyörä pajalle ja seuraavana päivänä hain kuristettuna ja rekisteröitynä A2-luokkaan Kysäseppä tarjousta tuolta... voin suositella.
    Jep kiitokset, juuri näin tuntuisi prosessi menevän, soittelin tuonne juuri. Nyt enää tarvitsee löytää sopiva peli...onneksi on reilu 3 kk aikaa löytää
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  10. #10
    Yamahan XJ6 mallit, keveitä, kohtuullisia ajaa,toimintavarmoja.
    Kuristus lipareella ruiskun rungon kylkeen, asennus 20 min, paperit asentavalta korjaamolta ja lisäksi katsatus.
    Pojalla on tuollainen ja toimiva peli, takaiskari vaihdettu nyt Öhlissiin.
    Vanha,niin on kuskikin...
  11. #11
    Lainaa äkkilähtö kirjoitti Katso viesti
    Yamahan XJ6 mallit, keveitä, kohtuullisia ajaa,toimintavarmoja.
    Kuristus lipareella ruiskun rungon kylkeen, asennus 20 min, paperit asentavalta korjaamolta ja lisäksi katsatus.
    Pojalla on tuollainen ja toimiva peli, takaiskari vaihdettu nyt Öhlissiin.
    Voi asentaa itsekin ja papereiden kanssa konttorille. Näin tein pojan xj6n kanssa viime vuonna
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  12. #12
    Lainaa ville45 kirjoitti Katso viesti
    Woimatalli Sastamalassa hoiti paremman puoliskon Honda cb:n kuristksen tyyliin --> pyörä pajalle ja seuraavana päivänä hain kuristettuna ja rekisteröitynä A2-luokkaan Kysäseppä tarjousta tuolta... voin suositella.
    Jep, kiitokset suosituksesta, juurikin noin Woimatalli toimi nytkin. Avaimet käteen ja paperit valmiina. Iso suositus Woimatallille! Hinnallisestikin muutamaan muuhun kysäistyyn verrattuna hyvin kilpailukykyinen ja ennenkaikkea palveleva!
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  13. #13
    Lainaa Pave kirjoitti Katso viesti
    Aprilia dorsoduro 750 tai shiver . Aprilialla on valmiit 35 kw polttoainekartat.
    Mites toiminta kartan asentamisen jälkee? Dynolaput ennen + jälkee ja konttorilla käynti?
  14.  
  15. #14
    Lainaa Lateeez kirjoitti Katso viesti
    Mites toiminta kartan asentamisen jälkee? Dynolaput ennen + jälkee ja konttorilla käynti?
    En tiedä mutta dorsodurossa on penkin alla kilvessä mainittu tuo 35 KW. Ehkä kartan vaihdon mukana saa paperin joka kelpaa eikä tarvita dynoajoa.
    Nykyinen maahantuoja ehkä tietää tai sitten ei
    2017 R1200GS Rallye