Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 153:sta
  1. #121
    Lainaa Kodiaki kirjoitti Katso viesti
    Voi veljet. Täällähän on vetomiehet kehumassa kuinka on päässyt polkemaan tulpatonta mopoa. Eiks naismotoristit oo vähän kuin yks sarvisia paljon puhutaan harva nähny ja ne jotka on nähny ni tietää et niillä on isompi sarvi kuin kellään miehellä.
    Kun asuu samassa taloudessa kahden naismotoristin kanssa (joista toinen on rakas vaimo ) niin ei pidä moisia otuksia mitenkään harvinaisina eikä eikä ainakaan yksisarvisina. Tai jos sellaisia ovat noin niin kuin vertauskuvallisesti niin ovat sitten erittäin naisellisia sellaisia ilman omaa sarvea, edes otsalla....

    Mahtaneeko tähän sopia ajatus että jos/kun naismotoristien kanssa on tarpeeksi tekemisissä niin osaa ajatella sellaista ihan normaalina ilmiönä. Ja vaikka ei sopisikaan niin suosittelen lämpimästi tutustumaan sellaiseen ihmeeseen ihan normaalina ilmiönä
    Dear Optimist, Pessimist and Realist!

    While You guys were busy arguing about the glass of water, I drank it.

    Sincerely

    The Opportunist
  2. #122
    Lainaa W2 kirjoitti Katso viesti
    Tähän keskusteluun sopii hyvin nämä kolme sanaa:
    Nähtiin, mutta ei saatu.
    (samoin metsästysreisuun ja baari-iltaankin)
    olis saanu, mutta ku ei antanut..

    hyvä vaan, että motoristinaisiakin löytyy. marttaaki yrittäny yllyttää, muttei oikein syty. ajamaan siis.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  3. #123
    Oma vastaavankaltainen lisäkokemukseni ajoittuu tuolle samaiselle radalle. SDR alla, putket pauhaa viimeistä päivää ja meno-olo on kuin katuhaukalla konsanaan. Siis radalle kokeilemaan millasta se olis. Jossain kohtaa nopeeta oikeeta olin kuulevinani ääntä josta hetken mietin että onko jotain menossa moposta rikki. Palmasissa iski totuus. Ohi tultiin, ulkokautta, kakstahtarilla, sillon about kai noin 15 vuotiaan tyttelin toimesta, että heilahtaa.

    Jos väittäisin ettei se purassu miehistä itsetuntoa, valehtelisin karvaasti. Puras se. Lohtu varikolla oli tosin välitön kun sain kuulla useammasta nauravasta suusta että "been there, done that". Myöhempänä suvena katselin saman likan menoa motoparkissa RR kisoissa ja helpotus lisääntyi kun huomas ettei todellakaan saanut kuokkaan huonommaltaan.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  4. #124
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Dishwater kirjoitti Katso viesti
    Mahtaneeko tähän sopia ajatus että jos/kun naismotoristien kanssa on tarpeeksi tekemisissä niin osaa ajatella sellaista ihan normaalina ilmiönä. Ja vaikka ei sopisikaan niin suosittelen lämpimästi tutustumaan sellaiseen ihmeeseen ihan normaalina ilmiönä
    On tutustuttu. Oli monia hyviä ja mielenkiintoisia ominaisuuksia, joita toisinaan lämmöllä muistelen. On myös arpia, ei henkisiä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #125
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Puhuttiinko naisista, moottoripyöristä vai mistä?
    Samaa olen ihmetellyt.
    Enää ei kukaan tiedä mikä on offtopic ja mikä ei.
    Siis tässä keskustelussa.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  6. #126
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Parempi, kun ei yritä. Naisia, moottoripyöriä, eikä ymmärtää tätä ketjua.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  7. #127
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Joo ja mä tarkoitin sitä tätiä, joka mielensä pahoitti.
    Muako tädittelet? Sano mummo vaan. Eikä tässä aloituksessa mitään loukkaavaa ollutkaan.
    Suzuki Bandit 650S
    Ex Suzuki GSX750ES
    Ex Suzuki GS450
    Ex Honda CB125
  8. #128
    Täähän lähteny ihan lapasesta Onhan noi mopoilevat naiset ihan parhaita. Ei mulla muuta
    Track Punk Racing
    Superbike #69
  9. #129
    Sporttisen nuorekkaat keski-ikäiset naiset ovat nykyään muorisoa.
    Aleksanterinkadun PumaOutlet on heidän suosikkikohtaamispaikka. Täh; en oo käyny
    Ja tosiaan..en tiedä yhtään mistä jutustellaan....
    T7
  10. #130
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Sporttisen nuorekkaat keski-ikäiset naiset ovat nykyään muorisoa.
    Aleksanterinkadun PumaOutlet on heidän suosikkikohtaamispaikka. Täh; en oo käyny
    Ja tosiaan..en tiedä yhtään mistä jutustellaan....
    Et oo käyny sisällä, mutta oven suussa venaat, jos joku lähtis völjyyn. Viekas kettu
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  11. #131
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Et oo käyny sisällä, mutta oven suussa venaat, jos joku lähtis völjyyn. Viekas kettu
    tai sitte se oottaa, että joku tarjoais kyydit. säästyy omaa pensarahaa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  12. #132
    Mielenkiintoinen ketju. Enpä ole monestakaan ketjusta saanut näin paljon uutta ajateltavaa, syvällisestikkin. Vaimoni on motoristi, oli jo ennen tapaamistamme niinkuin minäkin. Mopot on niin syvällä arjessa etten ole osannut ajatella aihetta ketjun saaman huomion arvoiseksi. No mitä aloittajan kysymykseen tulee, niin päivääkään en vaihtaisi pois.
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200
  13. #133
    Jos nyt hieman vakavammin.... niin vakavasti kuin tässä aiheessa on mahdollista ,
    niin jossain tuolla matkalla tarttui tuo "kantaa itsensä ryhdikkäästi".

    Asian ei välttämättä tarvitse liittyä kiinteästi varsinaiseen ryhtiin tai kondikseen.

    Ihminen joka ei "roiku" itsetuntonsa/arvostuksensa pitimiksi, ei edes mopon stongassa,
    KANTAA ITSENSÄ RYHDIKKÄÄSTI.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  14. #134
    Lainaa Dishwater kirjoitti Katso viesti
    Kun asuu samassa taloudessa kahden naismotoristin kanssa (joista toinen on rakas vaimo ) niin ei pidä moisia otuksia mitenkään harvinaisina eikä eikä ainakaan yksisarvisina. Tai jos sellaisia ovat noin niin kuin vertauskuvallisesti niin ovat sitten erittäin naisellisia sellaisia ilman omaa sarvea, edes otsalla....

    Mahtaneeko tähän sopia ajatus että jos/kun naismotoristien kanssa on tarpeeksi tekemisissä niin osaa ajatella sellaista ihan normaalina ilmiönä. Ja vaikka ei sopisikaan niin suosittelen lämpimästi tutustumaan sellaiseen ihmeeseen ihan normaalina ilmiönä
    Nyt huijaat. Minäkin luulin nähneeni yksisarvisen kerran ja naismotoristin. Yksisarvinen osoittautui hirveksi jonka sitten lanasin ja naismotoristi parhaaksi kaveriksi jolla oli vaan liian kiree ajoasu.
    -It´s always funny until someone gets hurt... and then it´s absolutely friggin´ hysterical!

    Kawa z750 '04
    Kawa z1000 'o5
    Yammu MT-01 '07
    Suzuki GSX1300BK '11
    Yammu MT-01 '11
    Kawa z1000 '14
  15. #135
    Optikko!

    .... ei mulla muuta
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #136
    Lainaa Kodiaki kirjoitti Katso viesti
    Nyt huijaat. Minäkin luulin nähneeni yksisarvisen kerran ja naismotoristin. Yksisarvinen osoittautui hirveksi jonka sitten lanasin ja naismotoristi parhaaksi kaveriksi jolla oli vaan liian kiree ajoasu.
    Parisuhteen tässä vaiheessa on hetkittäin vaikeaa määritellä eroa parhaan kaverin ja vaimon välillä mutta siviilisäädyn kannalta kyseessä on vaimo Ei käytä kireää ajoasua kun tykkää enemmän touring-tyyppisestä meiningistä, tunnistus sukupuolesta siis tehty muilla perusteilla joten Bonen suosittelema optikko ei ole ratkaisu tähän Se toinen naismotoristi on tytär joka aikoinaan jo synnytyslaitoksella määriteltiin naispuoliseksi joten senkin suhteen tunnistus sukupuolesta on melko varma.

    Yksisarvisen olen kerran nähnyt, oli tosin lehmä joka jossain vaiheessa oli menettänyt toisen sarvensa joten vain yksi oli jäljellä.

    Maailma on ihmeellinen, löytyy kaikille jotain. Joko naismotoristeja tai yksisarvisia. Kuka mitäkin haluaa
    Dear Optimist, Pessimist and Realist!

    While You guys were busy arguing about the glass of water, I drank it.

    Sincerely

    The Opportunist
  17. #137
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Jos nyt hieman vakavammin.... niin vakavasti kuin tässä aiheessa on mahdollista ,
    niin jossain tuolla matkalla tarttui tuo "kantaa itsensä ryhdikkäästi".

    Asian ei välttämättä tarvitse liittyä kiinteästi varsinaiseen ryhtiin tai kondikseen.

    Ihminen joka ei "roiku" itsetuntonsa/arvostuksensa pitimiksi, ei edes mopon stongassa,
    KANTAA ITSENSÄ RYHDIKKÄÄSTI.
    Täydellisesti tulkittu. Näin juuri asian ajattelen. 😊
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  18. #138
    Tää ketju on parhautta! Kunnon aivastusnaurut tuli ja nyt siivotaan sopat pöydältä...
    Mukavaa ajokautta kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta!
  19. #139
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Mulla ei oo mitään kokemuksia naismotoristeist

    Voisko .ORG! auttaa/tehdä asialle jotain?

    En ole varmaan yksin kokemattomuuteni kaa?
    Veikkaan et tälläkin forumilla pyörii useampi, joilla ei oo mitään kokemuksia naismotoristiest?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  20. #140
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Voisko .ORG! auttaa/tehdä asialle jotain?
    Orggilaiset kun tapaa maanantaisin Pakilan Teboil niin sinnehän pitäisi Dosifei kutsua.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  21. #141
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Orggilaiset kun tapaa maanantaisin Pakilan Teboil niin sinnehän pitäisi Dosifei kutsua.
    Sähän kutsuit just. Et vaan uskaltanu muotoilla tarpeeks selkeesti
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  22. #142

    Tunnus suljettu
    Liittyi Feb 2016
    Tässä foorumin naisille miehen mallia, ihan on kuulkaas oikea ALFA uros! Nuokin tyttöset oikein huokailee kun on niin täydellinen yksilö!
  23. #143
    On tää niin hulvaton ketju, että nostellaas. Monet naurut oon saanu, siitä kiitos ja anteeksi.

    Rupesin miettimään sellaista, että mun sukupuoli taitaa mennä kyllä vastaantulijoilta ohi yhtä nopeasti kuin minäkin. Jos moista edes tulevat ajatelleeksi.

    Mä oon hurjat 160cm pitkä, normaalivartaloinen. Ehkä harhaisesti ajateltuna kokisin olevani paremmin turvassa kotilokuskeilta, jos ne tajuis et mä oon "pikkuinen tyttö". Paino sanalla jos. Mukamas naisellisen leikkauksen omaavat nahat eivät auta yhtään selkäpanssarin kanssa, näytän suoraan 20kg ylipainoiselta ja rintavarustus on hyvin ahtaalla. Eipä toi mun menopelikään ole ymmärtääkseni mikään "perinteinen tyttöjen pyörä"... Vai tunnustaako joku ajaneensa mua vastaan ja tunnistaneensa naispuoliseks?

    Morottelen reippaasti kaikki jotka huomaan, paitsi jos on akuutti tarve hipelöidä kytkintä. Suurimmaks osaks lenkit on olleet rentoutumisreissuja ja fiilistelyä, joten taukopaikoilla muhun ei oo voinu törmätä. Juttuseuraa ja orggilaisiin tutustumista kaipaisin, mutta ihan vaan kaveripohjalta: oon onnellisesti naimisissa ja mieskin löytyy tältä palstalta.
    "Ei noin pieni tyttö voi ajaa noin isolla pyörällä."
    Voi ajaa. Ja rakastaa sitä.
    KTM 690 Duke 2016
  24. #144
    kahvat ja saparot. molemmat on kivoja.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  25. #145
    Lainaa Stardust kirjoitti Katso viesti
    ... Vai tunnustaako joku ajaneensa mua vastaan ja tunnistaneensa naispuoliseks?
    Miula on joku yliluonnollinen kyky tunnistaa kuljettaja ajovarusteista ja rätkästä huolimatta naisoletetuksi.
    Naisoletetulla on vaan erilainen ryhti ja "ote" siihen hommaan.
  26. #146
    Aivan loistava topicci ja lisää naisilta tekstiä tänne palauttamaan egot maan pinnalle

    Kun on "miehisessä" harrastus- ja työympäristössä niin nainen ajokaverina ja/tai ajoporukassa on aina virkistävä vaihtoehto, korostuu tauoilla kun puheenaiheet on aivan jotain muuta kun äijien kesken.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  27. #147
    Nowiisi
    Itse tunnistan naismotoristin siitä, että harvemmin niillä on pitkää partaa! Vähän aikaa sitten hoikka ja nuori HD pimu moikkasi nopeesti ja ujon oloisesti!
    Itse seukkasin yhden naismotoristin kanssa yhden ajokauden. Mukava emäntä, ja oli jokaiselle motoristille jotain höpöttämässä, kun taukopaikoilla pysähdyttiin. Näytti miehet siitä tykkäävän, kun nainen tuli juttelemaan!
  28. #148
    Lainaa Dosifei kirjoitti Katso viesti
    Ooh. Kuulostaa kyllä tosi hyvältä. Just tollaset miehet kerää ne naismotoristit ympärilleen jotka arvostaa omaa naistaan joka on kotona. Se arvostus näkyy kyllä kauas. 
    Naisenlogiikka. Pojat ei pidä uskoa kaikkea mitä naiset sanoo, asia kun tahtoo olla juuri toistepäin.
    Itsellä kun ei pysynyt tuo vakkari päällä vaan tuli lipsuteltua kaasukättä varomattomasti niin jo vain heräsi puhelin laulamaan. Vuosien takaiset ystävättäretkin herkesivät kyselemään kuulumisia ja vointeja.

    Loppukaneettina kuitenkin voisi sanoa. Polkekaa sitä mopoa vuorotellen.
    Viimeksi muokannut: Tsc; 29.08.2020 klo 14:10.
  29. #149
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Mulla ei oo mitään kokemuksia naismotoristeist

    Voisko .ORG! auttaa/tehdä asialle jotain?

    En ole varmaan yksin kokemattomuuteni kaa?
    Veikkaan et tälläkin forumilla pyörii useampi, joilla ei oo mitään kokemuksia naismotoristiest?
    "Voisko .ORG! auttaa/tehdä asialle jotain? "

    VOIS! JA PITÄÄ! Heh!Oltiin emännän kans viime vuonna Ajotaito kakkosella Botniaringillä,tänä vuonnaki piti tulla mutta nuo tautikuviot sotki kaikki pasmat kesän suhteen.Mutta joo,voisitta te kokeilla naisillekin antaa ajo-oppia radalla ja omassa ryhmässä ilman että "vi..n vittupaldeja" (<-huumoria)seassa hämmentämässä.Oli lysti kokemus ja emäntää harmitti ku ei tänä vuonna päästy sillä alottamaan kautta et joku olis taas kädestä pitäen opettanu/opastanu kuinka rataa kierrellään.

    Pienimuotoinen ujous oli itelläki hyökkiä MotoOrgin ratapäiville ku eka kyseltiin et kuka kiertää 1.jotaki radan ku ite mietin kolmee minuuttia.Mutta onneksi ittensä ei voi munata ku kerran.

    Emäntä sivusta kattonu muutaman kerran ku oon kokeillu mailin ajoa et mitä lulla kulkee.No emäntä näpääsi tänä kesänä Kauhavalla tutkaan 279km/h,ja ny sitä kaiveloo että koska pääsöö uusiksi ja vähintään 280 puhki.

    Kyllä niitä naisia prätkän päällä löytyy,ne ei vain pidä isompaa meteliä ittestään.
    Akan vanhalla pyörällä
  30.  
  31. #150
    Ei kokemuksia, mutta tänään oli Pihtiputaalla yksi naismotoristi ajelemassa. Tai ainakin oletan, että oli naismotoristi Olis kyllä pitäny mennä jutulle.
    <p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen