Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 153:sta
  1. #61
    Aloittajan kysymykseen, eikä siitä kimmonneisiin mielikuvitteluleikkeihin;
    Ei jaksa edes yrittää selittää, mitä jos pidetään nyt vaan lähtökohtana sitä että vika tietenkin on niissä naisissa kun eivät ymmärrä. Niinhän se vaan on; Naisethan siis on joko vanhoja lihavia lepsoja/pihtareita tai sitten tavoittelemattomissa olevia (liian) nuoria ihania missejä!
    ...
  2. #62
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Et kai sä vaan ole ostanu moottoripyörää naisteniskukoneeksi?
    Jottei totuus unohtuisi, niin näinhän se menee:

    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  3. #63
    Moi!

    Mä oon Jenni. Oon 33v ja ihan lähes täydellinen naismotoristi. Tykkään moottoripyöräilystä, moottoripyöristä ja moottoripyöräilijöistä.

    Oon sinkku ja voi hyvä helvetti miten surkeita miehiä on kohdalle osunu. Mä oon kuolaten katsonut montaakin motoristimiestä, mutta kun ne avaa ajotakin, läskit vyörähtää tankin päälle ja huuleen hakeutuu nortti niin musta ei näy kun savupilvi.

    Sit on niitä jotka kun avaa suunsa niin kuuluu vaan vittua ja sylki lentää..

    Sit on niitä joilla on pieni lapsi kotona ja valittaa kun vaimo vaan valittaa ja kuinka olis ihana saada tämmönen upee moottoripyöräilevä daami. Silloin nään punaista. Mun ajot on kii siitä milloin saan lapset hoitoon koska juurikin se isi-ihminen koki moottoripyöräilyyn liittyvät seikat tärkeemmiksi kun oman lapsensa.

    Olin itsekin se valittava akka ennenkun pääsin miehestä eroon. Nyt oon upee, vapaa, ihana ja jotain sellasta mistä kannattais pitää kii.. jos sais kii!
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  4. #64
    Poistettu
    ^ aivan loistava tää Jennin vastine!
  5. #65
    Nyt alkaa olla asenne kohillaan...

    ton ylemmän oon todennu tosiaan reaalielämäks ja siks tein gixxusta ykspaikkaisen kun ei mun kyytiin kukaan kuitenkaan halua

    mutta ehkä vielä joskus saan mahan pidettyä vyön takapuolella ja löydän oman motoristiprinsessan
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  6. #66
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mä kyllä tunnen varmaan parikymmentä moottoripyöräilevää naista. Ja ei voi kuin kehua. oikein hyviä tyyppejä kaikki. En ole ainuttakaan edes yrittänyt kaataa, koska olen oikein tyytyväinen omaan vaimoon, jota muuten ei moottoripyörät vois vähempää kiinnostaa. Se taitaa vaan olla niin, että jos keskustelun alkaessa motoristinainen haistaa epätoivoisen iskuyrityksen. Se lyö jarrut päälle. ja peli on menetetty
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  7. #67
    Ooh. Kuulostaa kyllä tosi hyvältä. Just tollaset miehet kerää ne naismotoristit ympärilleen jotka arvostaa omaa naistaan joka on kotona. Se arvostus näkyy kyllä kauas.

    Moikkaan kyllä kaikkia moottoripyöräilijöitä ja kahvipöydässä mielelläni juttelen. Ajelemaankin lähden jos vaan oma tilanne sen sallii. 😀
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  8. #68
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Mä kyllä tunnen varmaan parikymmentä moottoripyöräilevää naista. Ja ei voi kuin kehua. oikein hyviä tyyppejä kaikki. En ole ainuttakaan edes yrittänyt kaataa, koska olen oikein tyytyväinen omaan vaimoon, jota muuten ei moottoripyörät vois vähempää kiinnostaa. Se taitaa vaan olla niin, että jos keskustelun alkaessa motoristinainen haistaa epätoivoisen iskuyrityksen. Se lyö jarrut päälle. ja peli on menetetty

    Hyvin oli Bolt vedetty pisteet kotiin

    Jep; samat sanat ja ihan kuin minun suustani
    T7
  9. #69
    Lainaa LisenssiUral kirjoitti Katso viesti
    Mitä vanhemmaksi tulen sitä vähemmän huvitun muiden ihmisten fyysisistä vajavaisuuksista.
    Toisaalta olen huomannut että ihmisten henkinen pienuus, tyhmyys ja ilkeily ärsyttävät yhä enemmän.
    Lihavien, laihojen, väärän väristen, köyhien, kädettömien, ajotaidottomien jne. urpojen kampittaminen ei paljon vaadi.
    Ihanaa, maailmassa on vielä toivoa kaltaistesi ihmisten vuoksi! Tykätty!
    Suzuki Bandit 650S
    Ex Suzuki GSX750ES
    Ex Suzuki GS450
    Ex Honda CB125
  10. #70
    Ahhahaa Miten mulla on päässy tää keskustelu ohi silmien!! Täytyypä vielä yövuorossa lukasta ketju läpi, mutta moro vaan täältä Kawa Z:n päältä, lapanen nousee aina kanssa motoristeille, niin tien päällä kuin kaffepaussillakin.. Enkä ole keiju, en ees tonnikeiju..vaikken mörököllikään
    Ajokelejä ite kullekin!!
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  11. #71
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    En ole ainuttakaan edes yrittänyt kaataa, koska olen oikein tyytyväinen omaan vaimoon, jota muuten ei moottoripyörät vois vähempää kiinnostaa.
    Eihän vaimosi ole sattumoisin hevosharrastaja, joka tykkää siitä kun olet paljon motskan päällä ja hän saa omaa aikaa, hevosten kanssa?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  12. #72
    On myös ihan käsittämätön oletus et rouheet äänet pyörässä sais naisen kun naisen lankeemaan syliin vaikka kuskin hampaat on keltaset, hiki haisee ja huohottaen lyllertää kahvipöytään.. Naisen pitäis olla sitä, tätä ja tota ja miehen pitäis muka olla vaan mies tai ehkä oikeammin MIES! Nahkaliivi ei tee miehestä sen suurempaa miestä, vaan kyllä se tosimies kunnioittaa niin itseään kuin muita.

    Hygieniasta huolehtiminen on ihan ykkösseikka!
    Jos miehen visiirin sisäpuolelta tulee kärpäslauma ja sen jälkeen näkyy muka charmikas silmänisku nii kyllä tää daami silloinkin kääntää kahvaa ja häviää horisonttiin!
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  13. #73
    Lainaa Dosifei kirjoitti Katso viesti
    Moi!
    Oon sinkku ja voi hyvä helvetti miten surkeita miehiä on kohdalle osunu. Mä oon kuolaten katsonut montaakin motoristimiestä, mutta kun ne avaa ajotakin, läskit vyörähtää tankin päälle ja huuleen hakeutuu nortti niin musta ei näy kun savupilvi.
    Tämän takia pidän kovalla helteelläkin takin visusti kiinni.
    Pössyttelen piilossa, heitän savujen jälkeen mynttonin huuleen ja lähestyn varovasti naisihmistä sanoen- *vittuko o kuuma*
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  14. #74
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Eihän vaimosi ole sattumoisin hevosharrastaja, joka tykkää siitä kun olet paljon motskan päällä ja hän saa omaa aikaa, hevosten kanssa?
    Mistä arvasit. Ja samaan liittyen ei narise moottoripyörä aiheisista kuluista. Ja saa näin luvan törsätä omaan harrastukseen käsittämättömiä summia.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  15. #75
    Lainaa LisenssiUral kirjoitti Katso viesti
    Mitä vanhemmaksi tulen sitä vähemmän huvitun muiden ihmisten fyysisistä vajavaisuuksista.
    Toisaalta olen huomannut että ihmisten henkinen pienuus, tyhmyys ja ilkeily ärsyttävät yhä enemmän.
    Lihavien, laihojen, väärän väristen, köyhien, kädettömien, ajotaidottomien jne. urpojen kampittaminen ei paljon vaadi.
    Vanhemmiten häviää myös huumorintaju? onneks ei kaikilla!
  16. #76
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Mistä arvasit. Ja samaan liittyen ei narise moottoripyörä aiheisista kuluista. Ja saa näin luvan törsätä omaan harrastukseen käsittämättömiä summia.
    Rouvalle hevoinen, niin pääsee aviomies ajelemaan.
    Meidän kuningattarella on myös hevoinen, mutta eipä tuo paljoa narissut ajeluista ennen hevoistakaan.
  17. #77
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Dosifei kirjoitti Katso viesti
    Ooh. Kuulostaa kyllä tosi hyvältä. Just tollaset miehet kerää ne naismotoristit ympärilleen jotka arvostaa omaa naistaan joka on kotona. Se arvostus näkyy kyllä kauas.

    Moikkaan kyllä kaikkia moottoripyöräilijöitä ja kahvipöydässä mielelläni juttelen. Ajelemaankin lähden jos vaan oma tilanne sen sallii. 
    Olisko nyt hyvä hetki tunnustaa että mä olen niitä sun kammoksumia tupakkimiehiä
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  18. #78
    Lainaa Dosifei kirjoitti Katso viesti
    On myös ihan käsittämätön oletus et rouheet äänet pyörässä sais naisen kun naisen lankeemaan syliin vaikka kuskin hampaat on keltaset, hiki haisee ja huohottaen lyllertää kahvipöytään.. Naisen pitäis olla sitä, tätä ja tota ja miehen pitäis muka olla vaan mies tai ehkä oikeammin MIES! Nahkaliivi ei tee miehestä sen suurempaa miestä, vaan kyllä se tosimies kunnioittaa niin itseään kuin muita.

    Hygieniasta huolehtiminen on ihan ykkösseikka!
    Jos miehen visiirin sisäpuolelta tulee kärpäslauma ja sen jälkeen näkyy muka charmikas silmänisku nii kyllä tää daami silloinkin kääntää kahvaa ja häviää horisonttiin!
    Älä ole noin kriittinen, annas kun setä selittää.
    Moottoripyöräily on kallista ja aikaa vievää hommaa. Päivittäin sitä tuunaillaan, pestään ja vahataan- ei siinä jää aikaa pestä hampaita, eikä varaa ostella kalliita kuntosalikortteja.
    Mitä pyörältä sattuu jäämään, menee oluisiin, makkaraan ja norttiin.

    Unohdit sen tärkeimmän, jokaisen keltahampaisen, möhömahaisen, kiroilevan motoristin sisällä asustaa se "motoristin sielu"
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  19. #79
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Olisko nyt hyvä hetki tunnustaa että mä olen niitä sun kammoksumia tupakkimiehiä

    No mut se on miinus vaan mun silmissä parisuhdeasioita ajatellen. Tupakoi moni nainenkin eikä se oo metrin päästä niin iso haitta kun väärä asenne. 😂
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  20. #80
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Älä ole noin kriittinen, annas kun setä selittää.
    Moottoripyöräily on kallista ja aikaa vievää hommaa. Päivittäin sitä tuunaillaan, pestään ja vahataan- ei siinä jää aikaa pestä hampaita, eikä varaa ostella kalliita kuntosalikortteja.
    Mitä pyörältä sattuu jäämään, menee oluisiin, makkaraan ja norttiin.

    Unohdit sen tärkeimmän, jokaisen keltahampaisen, möhömahaisen, kiroilevan motoristin sisällä asustaa se "motoristin sielu"
    Ei mun kypärä haise kuolemalta eikä hyvään kuntoon vaadita kuntosalikorttia ja timmiä vatsaa.

    Hyvä kunto on mulle sitä, että kantaa itsensä ryhdikkäästi. 😀
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  21. #81
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Olisko nyt hyvä hetki tunnustaa että mä olen niitä sun kammoksumia tupakkimiehiä
    Joko unohdit sen vaimosi?
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  22. #82
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Joko unohdit sen vaimosi?
    En ole unohtanu. Se on aina mielessä
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  23. #83
    Saatais olla tässä kohtaa hyvä hiljentyä kuuntelemaan vaikka.....

    Leevi and the Leavings: "Itkisitkö Onnesta"
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #84
    Lainaa Dosifei kirjoitti Katso viesti
    On myös ihan käsittämätön oletus et rouheet äänet pyörässä sais naisen kun naisen lankeemaan syliin vaikka kuskin hampaat on keltaset, hiki haisee ja huohottaen lyllertää kahvipöytään..
    Jossimura ainakin paikkaa miehen pikkuvirheet.
    Olen kuullut tarinoita, joissa kapulaa vääntäessä liikennevaloissa, on naapuripyörän morsian hypännyt toisen mopon tarakalle.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  25. #85
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Jossimura ainakin paikkaa miehen pikkuvirheet.
    Olen kuullut tarinoita, joissa kapulaa vääntäessä liikennevaloissa, on naapuripyörän morsian hypännyt toisen mopon tarakalle.

    Tollasia tarinoita kutsutaan nimellä : urbaani legenda.
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  26. #86
    Lainaa Tombo Armageddon kirjoitti Katso viesti
    Vanhemmiten häviää myös huumorintaju? onneks ei kaikilla!
    Tää lienee naurattanut aika harvaa?
    Suzuki Bandit 650S
    Ex Suzuki GSX750ES
    Ex Suzuki GS450
    Ex Honda CB125
  27. #87
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Jossimura ainakin paikkaa miehen pikkuvirheet.
    Olen kuullut tarinoita, joissa kapulaa vääntäessä liikennevaloissa, on naapuripyörän morsian hypännyt toisen mopon tarakalle.
    Toi on se HD mainos
    https://www.youtube.com/watch?v=eNOroOT_0xc
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  28. #88
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Hyvin oli Bolt vedetty pisteet kotiin

    Jep; samat sanat ja ihan kuin minun suustani
    Taitaa poijjaat jättää kotona läppäriä keittiön pöydälle lojumaan sopiva
    palstankohta leväällään .

    Alkaa jo olla enemmän säälittävää kuin huvittavaa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  29. #89
    Juha_H:n avatar
    Liittyi Oct 2010
    Bonn, Deutschland (Tampere)
    Ehken suurin ero tourinki-miehiin on, että tourinki-naisten gorepöxyt eivät haise pallihieltä, vaan...
  30.  
  31. #90
    Lainaa Sylvikäs kirjoitti Katso viesti
    Tää lienee naurattanut aika harvaa?
    No eikös kaikelle pidä voida nauraa? Musta huumori parasta.
    Eri asia jos loukkaa tahallaan toista ...
    Ehkä en tajunnut lausetta?.?
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen