Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 107:sta
  1. #1
    http://www.mpmaailma.fi/uutinen/uusi...obaalit-kartat

    TomTom tuo markkinoille uuden TomTom Rider 410 -moottoripyöränavigaattorin. Jo kymmenen vuoden ikää juhlivan Rider-navigaattorimalliston uusin versio sisältää globaalit kartat veloituksetta koko laitteen käyttöiän ajaksi sekä sata Euroopan jännittävintä, Tourenfahrer-reittipalvelun testaamaa reittiä.

    TomTom Rider 410 Great Rides Edition sisältää tuttujen suosikkiominaisuuksien ohella useita uusia toimintoja. Globaalien karttojen lisäksi uutta on mm. reittien ennakkosuunnittelu TomTom MyDrive -sovelluksessa sekä edestakainen reitti -ominaisuus.

    "Erikoismalli juhlistaa ensimmäisen nimenomaan moottoripyöräilijöiden tarpeisiin suunnitellun navigaattorin kymmenvuotista taivalta. Suosituimpiin toimintoihin kuuluvien reittien ennakkosuunnittelun, bluetooth-yhteydellä toimivan tiedostojakamisen ja handsfree-puheluiden ohella mukana on valmis sadan huippureitin paketti Euroopan teille. Kuljettajan tehtäväksi jää valita, kuinka mutkaisen reitin haluaa", kertoo TomTomin kuluttajatuotteista vastaava toimitusjohtaja Corinne Vigreux.

    TomTom Rider 410 antaa mahdollisuuden valita reitin mutkaisuuden ja mäkisyyden kolmesta eri haastavuustasosta. Tylsät suorat voi siis halutessaan välttää. Edestakaisen reitin valinta onnistuu valitsemalla lähtöpaikka, suunta ja vierailupisteet. Lisäksi ennakkosuunnittelu onnistuu nyt tietokoneella TomTom MyDrive -sovelluksella.

    TomTom Rider 410 -moottoripyöränavigaattorin voi kääntää pystysuuntaiseksi, jolloin ruudulle mahtuu useampia edessä olevia mutkia. Bluetooth-yhteys tuo reittiohjeet suoraan korviin. Rider 410 sisältää myös reaaliaikaiset Traffic-ruuhkatiedot sekä liikennekamerapalvelun.

    TomTom Rider 410 tulee kevään aikana saataville erikoisliikkeisiin suositushintaan 399 euroa. TomTom Rider 410 Premium Pack, joka sisältää autokiinnityssarjan, varkaudenestoratkaisun sekä suojaavan kantolaukun, tulee saataville suositushintaan 499 euroa.


    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  2. #2
    (Kiitos tonttuj omasta ketjusta) -Pikaisia huomioita 410:stä:
    Laite on ulkonäöltään tismalleen samanlainen kuin 400:nen, eli niitä ei voi erottaa toisistaan. Bluetooth nimikin on sama "TomTom Rider 400" eli jos omistaa molemmat niin kannattaa ainakin toinen nimetä uudelleen!
    Muistikorttia voi (ja kannattaa?) käyttää lisämuistina karttoja varten koska laitteen muistiin ei mahdu kuin esim. Eurooppa ja P-Amerikka. Mutta jos muistikortin alustaa lisämuistiksi sitä ei pysty käyttämään reittien tallentamiseen, jakamiseen yms samalla tavalla kuin 400:ssa! Tämä on ehdottomasti huono juttu!
    Laitteeseen on siis tallennettu 100 valmista (hyvää???) reittiä. Jokainen tehköön oman päätelmänsä, tässä ainoa reitti joka löytyi Suomesta. Isoja teitähän siinä ajellaan.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  3. #3
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    (Kiitos tonttuj omasta ketjusta) -Pikaisia huomioita 410:stä:
    Laite on ulkonäöltään tismalleen samanlainen kuin 400:nen, eli niitä ei voi erottaa toisistaan. Bluetooth nimikin on sama "TomTom Rider 400" eli jos omistaa molemmat niin kannattaa ainakin toinen nimetä uudelleen!
    Muistikorttia voi (ja kannattaa?) käyttää lisämuistina karttoja varten koska laitteen muistiin ei mahdu kuin esim. Eurooppa ja P-Amerikka. Mutta jos muistikortin alustaa lisämuistiksi sitä ei pysty käyttämään reittien tallentamiseen, jakamiseen yms samalla tavalla kuin 400:ssa! Tämä on ehdottomasti huono juttu!
    Laitteeseen on siis tallennettu 100 valmista (hyvää???) reittiä. Jokainen tehköön oman päätelmänsä, tässä ainoa reitti joka löytyi Suomesta. Isoja teitähän siinä ajellaan.
    Sä oot aina tommonen kyllä motarikin on reitti.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  4. #4
    Itse laite taitaa olla sama kuin 400? Karttapohja vain laajempi tässä 410:ssä, vai kuinka?
    GSX1250FA -10 Myynnossä!
    Schuberth C3PRO + SRCII
  5. #5
    Lainaa Ahoi kirjoitti Katso viesti
    Itse laite taitaa olla sama kuin 400?
    Kyllä ja softakin on pääosin sama.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6. #6
    Tilasinpa tuon 410:n. Hyvä täky TT:lta tuo -25%..
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  7. #7
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Tilasinpa tuon 410:n. Hyvä täky TT:lta tuo -25%..
    Mistäpä löytyi koodi?
    IL

    FLHTCUI
  8. #8
    Lainaa I_Le kirjoitti Katso viesti
    Mistäpä löytyi koodi?
    Porukat on saaneet alennuksen, kun ovat olleet aspaan yhteydessä ja jos sulta löytyy riittävän vanha TT laite niin sen tiedot ilmoittamalla.
    GSX1250FA -10 Myynnossä!
    Schuberth C3PRO + SRCII
  9. #9
    Tänää saapui tuo 25% täky ostos. Vielä kun sais pyörän siihen malliin että pääsis ajeleen 😃
    BMW S 1000 XR
    Ex. BMW R1200GS adventure ,Husqvarna TR 650
    ,Yamaha MT-01,yamaha dragstar 650, buell x1, triumph speed triple, suzuki intruder,
  10. #10
    Lainaa Ahoi kirjoitti Katso viesti
    Porukat on saaneet alennuksen, kun ovat olleet aspaan yhteydessä ja jos sulta löytyy riittävän vanha TT laite niin sen tiedot ilmoittamalla.
    Taitaa olla tarjousaika ohi.
    Ei tullut koodeja eikä muitakaan %.
    IL

    FLHTCUI
  11. #11
    Äyks... nuo sata tallennettua reittiä tekevät oman reitin etsimisestä hieman työlästä! Eli aikaisemmin oli kätevää kun listan pystyi pitämään pienenä ja haluttu tallennettu reitti löytyi nopeasti. Nyt joutuu oikeasti lukemaan ja selaamaan... ja kuluttamaan aikaa. Kaipa nuo valmiiksi tallennetut saa tuolta siirretyyä poiskin?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  12. #12
    Vähän ehkä off-topic, mutta mietin 410:n ostamista ja pyöränä ZX10r. Mitä kokemuksia kiinnityksestä löytyy? Tanko on aika täynnä, mutta löysin ebaysta tällasen (linkki), mahtaako toimia?

    http://www.ebay.co.uk/itm/1419961401...%3AMEBIDX%3AIT
    ZX6r -> ZX10r -> ZX14r -> ZX10r(2005) + Husqvarna TE300i
  13. #13
    Lainaa Tuo4145 kirjoitti Katso viesti
    Vähän ehkä off-topic, mutta mietin 410:n ostamista ja pyöränä ZX10r. Mitä kokemuksia kiinnityksestä löytyy? Tanko on aika täynnä, mutta löysin ebaysta tällasen (linkki), mahtaako toimia?

    http://www.ebay.co.uk/itm/1419961401...%3AMEBIDX%3AIT
    Tilasin juuri vastaavan alkuperäisen ram tuotteen: http://www.yepnet.fi/epages/YepNet.s...lkas-category1
    Saapa nähdä miten tuo Tuonoon istuu. Siinä vakio tankokiinnityksellä navi tulee häiritsevän korkealle.
    Ex: Aprilia RS -99, Kawasaki Z750 -10 Nyk: Aprilia Tuono V4R APRC -14
  14. #14
    Toihan näyttää näppärältä. Taitaa tuo 1in pallonivel sopia juuri tuohon 410:n 25,4mm kokoon?
    ZX6r -> ZX10r -> ZX14r -> ZX10r(2005) + Husqvarna TE300i
  15. #15
    Lainaa Tuo4145 kirjoitti Katso viesti
    Vähän ehkä off-topic, mutta mietin 410:n ostamista ja pyöränä ZX10r. Mitä kokemuksia kiinnityksestä löytyy?
    Navin mukana tulevat kiinnitykset ovat juurikin RAM:in tuotteita ja pallona on tuo 1" (1 tuuma). Eli voit kiinnittää minkä tahansa 1" jatkovarren naviin kiinni, jatkovarren alapäällä ei ole mitään merkitystä, paitsi että sielläkin pitää olla 1" pallo.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  16. #16
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ahoi kirjoitti Katso viesti
    Itse laite taitaa olla sama kuin 400? Karttapohja vain laajempi tässä 410:ssä, vai kuinka?
    Mä olen nyt jonkun verran ajanut 410:llä 400:n jälkeen, ja jotenki tuntuu, että 400 laskettiin liian raakileena pihalle ja 410 lanseerattiin "uutena" mallina, jotta nelisatkuun liittyvistä negaatioista pääsätisiin irti.

    Kaikki 410:ssa toimii aivan samalla tavoin kuin 400:ssa, mutta nopeammin ja vakaammin.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  17. #17
    Ok, hyvä tietää. Thanks!
    ZX6r -> ZX10r -> ZX14r -> ZX10r(2005) + Husqvarna TE300i
  18. #18
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Kaikki 410:ssa toimii aivan samalla tavoin kuin 400:ssa, mutta nopeammin ja vakaammin.
    Toi on hassu väite kun molemmissa on ihan sama softa...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  19. #19
    Raudassa voi hyvinkin olla eroja.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  20. #20
    Onko kellään muulla just nyt tällä hetkellä ongelma Tyressä? Eli ei näytä google karttaa?
    Jotain Java-ongelmaa herjaa???
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  21. #21
    just love your tom tom
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  22. #22
    Sama ongelma täällä,kun kattelin laavu.org ja meinasin reitittää tyrellä.
    <p>GSX 1300 R -07&nbsp; KTM LC4 640 -06&nbsp; FJ 1200 -90&nbsp; CBR 600 RR -08 kilvetön</p>
  23. #23
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    just love your tom tom
    Tuo ongelma ei liity varsinaisesti Tompaan vaan Tyreen, joka toimii myös GArminin kanssa.

    Tuon ongelman täytyy liittyä Javaan. Mulla toimi aamulla Tyre mutta jouduin päivittämään Javan päivällä ja nyt mullakin tuo virheherja.

    Muoks. Ongelma on Tyressä sillä oon käyttäny http://www.mygpsfiles.com/app/ sivustoa reittien nauhoittamiseen ja sivusto toimii mun gpx-tiedostolla. EI auta kuin ootella päivitystä Tyreen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  24. #24
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Tuo ongelma ei liity varsinaisesti Tompaan vaan Tyreen, joka toimii myös GArminin kanssa.

    Tuon ongelman täytyy liittyä Javaan. Mulla toimi aamulla Tyre mutta jouduin päivittämään Javan päivällä ja nyt mullakin tuo virheherja.

    Muoks. Ongelma on Tyressä sillä oon käyttäny http://www.mygpsfiles.com/app/ sivustoa reittien nauhoittamiseen ja sivusto toimii mun gpx-tiedostolla. EI auta kuin ootella päivitystä Tyreen.
    Nyt on tullut Tyreen päivitys ja toimii taas
    Taivas saa odottaa
  25. #25
    Päivitin Tyren. Nyt toimii.
    <p>GSX 1300 R -07&nbsp; KTM LC4 640 -06&nbsp; FJ 1200 -90&nbsp; CBR 600 RR -08 kilvetön</p>
  26. #26
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    oon käyttäny http://www.mygpsfiles.com/app/ sivustoa reittien nauhoittamiseen
    Ompas näitäkin tarjolla aika monia. Mä olen nyt tohon myrouteapp.comiin tutustunu vähän tarkemmin. Vaikuttaa todella hyvältä! Vein tulevan reissun reitit sinne varmistukseksi...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  27. #27
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ompas näitäkin tarjolla aika monia. Mä olen nyt tohon myrouteapp.comiin tutustunu vähän tarkemmin. Vaikuttaa todella hyvältä! Vein tulevan reissun reitit sinne varmistukseksi...
    Joo. Mä käytän tuota mygpsfiles sivustoa ainoastaan reittien nauhoitukseen, en mihinkään muuhun. Jos oot kattonu noita mun jutausvideoita niin oon upottanu videoon kartan, jossa näkyy reaaliaikaisesti missä ajelemme. Tosin nyt on ollu vähän ongelmia tuon gepsidatan kanssa joten en pysty synkkaamaan videota ja gepsia kovinkaan tarkkaan.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  28. #28
    Hermot menee 410:n ja puhelimen kanssa. Kaikki paritukset onnistuu, navista Senaan ja navista nokian 830, eli winows 8. Kaikki muut toimii moiteetta mutta yhetystiedot ei puhelimesta liiku naviin, eikä kaverin kanssa testattuna puhelutkaan toimi, vaikka linjat ns. aukeaa.

    Onkohan tässä nyt mentävä androidin ostoon vastentahtoisesti vai onko jollain satasia säästävä neuvo?
    Kaikki on tyhjennetty ja paritettu uudelleen. Toisaalta ei TomTom windowsiin mitään lupaakkaan.
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200
  29. #29
    Lainaa Dopfire kirjoitti Katso viesti
    Hermot menee 410:n ja puhelimen kanssa. Kaikki paritukset onnistuu, navista Senaan ja navista nokian 830, eli winows 8. Kaikki muut toimii moiteetta mutta yhetystiedot ei puhelimesta liiku naviin, eikä kaverin kanssa testattuna puhelutkaan toimi, vaikka linjat ns. aukeaa.

    Onkohan tässä nyt mentävä androidin ostoon vastentahtoisesti vai onko jollain satasia säästävä neuvo?
    Kaikki on tyhjennetty ja paritettu uudelleen. Toisaalta ei TomTom windowsiin mitään lupaakkaan.
    Jaa-a. Mulla on 2013 versio naivsta ja Lumialla menin jonkun aikaa vielä 2014 kesälläkin. Oma Tomtom ja Schuberthin kypäräpuhelin toimi kyllä ihan ok tuolloin Lumiankin kanssa. Ei tästä apua ole, mutta en vielä suoraan tältä pohjalta lähtisi luuria vaihtamaan.
    Ootko kokeillu jollain muulla luurilla? Jos sillä toimisi ok, niin sitten luurinvaihtoon.
    GSX1250FA -10 Myynnossä!
    Schuberth C3PRO + SRCII
  30.  
  31. #30
    Lainaa Dopfire kirjoitti Katso viesti
    Hermot menee 410:n ja puhelimen kanssa. Kaikki paritukset onnistuu, navista Senaan ja navista nokian 830, eli winows 8. Kaikki muut toimii moiteetta mutta yhetystiedot ei puhelimesta liiku naviin, eikä kaverin kanssa testattuna puhelutkaan toimi, vaikka linjat ns. aukeaa.

    Onkohan tässä nyt mentävä androidin ostoon vastentahtoisesti vai onko jollain satasia säästävä neuvo?
    Kaikki on tyhjennetty ja paritettu uudelleen. Toisaalta ei TomTom windowsiin mitään lupaakkaan.
    Joo, se testipuhelu ei mennyt nappiin. Linja aukes, ni karmee surina ja rätinä... siis soitto kännystä sena/tomppa/WP8 yhdistelmään.
    Mitä yhteystietoihin tulee, oli pakko käydä vielä tallissa testaamassa oma kombinaatio. (Tomtom 410/Sena SMH5/Sony Xperia M5) Laitteisiin virrat päälle, hetki vain ja tomppa linkittyi puhelimen kautta verkkoon ja yhteystiedot löytyi "nappia painamalla".
    BMW F650GS Twin
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen