Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 241:stä 243:een 243:sta
  1. #241
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tuhti kirjoitti Katso viesti
    Jees. Seuraava reissu on kemora mut kaipa se on myönnyttävä kanssa lähtee tohon välitys jumppaan
    Oon ajellu Kemorassa samoilla kun Alastarossa, ei se ny ole niin justiinsa

    Mulla on kaks etu- ja kaks takaratasta. Radalla normisti 14-45, kadulle ja motoparkkiin 14-43. Tourinkiin 15-43. Samalla ketjulla menee kaikki. Sen enempää en ole ajatellut alkaa noitten kanssa koohottamaan. Joillain näkyy olevan 2-3 eturatasta ja 4-5 takaratasta ja parit ketjut.

    Tonnarilla oli vielä helpompaa kun ei ollut kun kaks takaratasta mitä pystyi vaihtelemaan, jotkut vetää samoilla väleillä riippumatta radasta.



    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  2. #242
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Oon ajellu Kemorassa samoilla kun Alastarossa, ei se ny ole niin justiinsa

    Mulla on kaks etu- ja kaks takaratasta. Radalla normisti 14-45, kadulle ja motoparkkiin 14-43. Tourinkiin 15-43. Samalla ketjulla menee kaikki. Sen enempää en ole ajatellut alkaa noitten kanssa koohottamaan. Joillain näkyy olevan 2-3 eturatasta ja 4-5 takaratasta ja parit ketjut.

    Tonnarilla oli vielä helpompaa kun ei ollut kun kaks takaratasta mitä pystyi vaihtelemaan, jotkut vetää samoilla väleillä riippumatta radasta.



    - T -
    Hondalla joutu vaihtelemaan joka radalle välit. Yleensä selvis eturattaan vaihdolla, mutta välillä piti takaratastakin vaihtaa. Alastarossa muistaakseni 14-46, Botnialla 15-45 (tai 44), Kemorassa 15-43 (tai 45), Motoparkissa 16-43 (tai 42). Motoparkin välitys riippu tuulen suunnasta
    Superbike #7
  3.  
  4. #243
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Btw, kuka ajoi hitaassa tai keskihitaassa punaisella VFR:llä (???tai sen tyyppisellä???) laitteella, niin mulla olis yks ihan vaa teknistyyppinen havainto lippupisteeltä katteltuna, niin laita privaa niin voin informeerata
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789