Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mukavan laakee vääntökäyrä kyllä. Tosin äkkinäisellä saattaa tulla rajotin kiihdytyksissä vastaan aika helposti kun teho nousee rajottimelle asti.
    Jep, nyt on kiinni 16/40 rattaat, shifteri ois kova juttu

    Millasia quick shiftereitä porukalla käytössä näissä ja onko jokin valmistaja jonka kamppet ei kunnolla pelaa?
  2. #32
    Tuohon karttaan en osaa sanoa kun käppyrä on edellisen omistajan penkittämä. Mopo on minun käsissä muuttunut täysin, joten verrokkia en nyt pysty antamaan muuten kun persdynolla, kun oma rojekti on kesken siinä määrin etten vie keskeneräisiä penkkiin. On mulla toki se ruiskussa ollut kartta tallessa jos kiinnostaa.

    Lainaa Jaksi kirjoitti Katso viesti
    Penkeissä on tosiaan eroja, isojakin. Minä en myöskään usko noin huimaan tehon ja väännön kasvuun slipareilla sekä säädöllä sillä tuon ilmansuodattimen vaihdolla on kaikkien lähteiden mukaan huima vaikutus.

    Wilipedia: Tarkoitatko Akra kartalla sitä yleis ohjelmaa jonka dealerit laittaa aina kun vaihdetaan sliparit ilman oikeaa säätöä ja penkkausta?

    Bike Doctorilla sanoivat tuon olevan täysin normaali tulos heidän penkissä vastaavilla modeilla tehdyille mopoille.
    Tuo penkki ei kaiketi lahja heppoja anna, tiedä sitten..katotaas onnistuinko liittään lapun tähän.

    Ajettavuushan tässä tärkeintä on sitten loppujen lopuks eikä se 2hv tai 4nm parempi luku lapulla.
  3. #33
    Ei ole tullut nyt kirjoiteltua tänne, kun on pitänyt ajaa!
    Pyörä on toiminut hienosti, Akran kartta sisässä ja kävin Kuopiossa Lekasteelillä penkittämässä pyörän.

    Meillä oli Innovaten laajakaistalambda etupytyssä kiinni, josta piti käsin katsoa, kun heillä ei toistaiseksi ollut mahdollisuutta iskeä sitä penkkiin kiinni.

    Tässäpä oma käppyrä, näyttäisi että tuolta ihan yläreservistä olisi kutiteltavissa muutama hevoinen lisää, kun sekä vääntökäyrä ja tehokäyrä tekee pienen kuopan.
    superduke.jpg

    Muttamutta, projektia pukkaa. Koska tuo Innovaten dual lambda on niin kallis, niin ajattelin rakentaa sellaisen itse. Teen Arduinosta alustan ja testailen sillä ensin, näytöksi tulee 16x2, johon tulee kahdelle riville molempien sylinterien AFR arvo.
    Tämmöinen:
    s-l1000.jpg

    Ajattelin, että teen sitten Duken omalle ECU:lle kapeakaistamuunnoksen tuon laajakaistan arvoista.
  4. #34
    kuinka paksusta alumiinista teit tuon ilmanputsarin aluslevyn ja mikä rinkula cnc kuvan oikeassa alakulmassa on...??
  5.  
  6. #35
    Se reikä on huohotinputkea varten. Aluslevyn tilasin valmiina, kun ei ollut paikkaa missä koneistaa. Samalta myyjältä saa myös SAS blockoff platet todella edullisesti.

    Tässäpä linkki:
    http://m.ebay.com/itm/KTM-950-carbed...575?nav=SEARCH
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12