Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Peräöljyn määrästä on minulla hieman ristiriitaista tietoa. Jonkun manuaalin mukaan 0,18dl ja toisen 2,2dl.

    Mikähän on oikea määrä 2013 RT:hen.
  2. #2
    Lainaa ppjv kirjoitti Katso viesti
    Peräöljyn määrästä on minulla hieman ristiriitaista tietoa. Jonkun manuaalin mukaan 0,18dl ja toisen 2,2dl.

    Mikähän on oikea määrä 2013 RT:hen.
    Kopiokin kelpaisi.
  3. #3
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti

    Seuraavalle huoltokursille 23.4.2016 mahtuu vielä.
    Se on Tattarisuolla Helsingissä.
    Laita ilmoittautuminen tulemaan.
    Osoitteeseen: pekka.vuorelma@gmail.com
    Lainasin tuon tekstin tuolta toisesta keskustelusta. Tuolla on mahdollisuus tehdä nuo huollotkin.
    Tuo on siis BMW koneisiin, taitaa olla niin että nimen omaan R koneisiin painottuva kurssi. Jos ei halua kurssille mennä niin Pekka myi niitä romppuja myös erikseen.
    Suzuki VZ 800 Marauder ja BMW R1150R
  4. #4
    Ne romput ovat tietääkseni vanhempiin malleihin.
    Pitäisi saada 2010-2013-malleihin romppu.
  5. #5
  6. #6
    Kiitos vinkistä, voisi olla tuokin. Näkyy olevan tuolla Ebayssa enemmänkin eri toimittajilta, joten vielä kysyn olisiko jollain omakohtaista suosittelua jostain määrätystä Dvd:stä.
  7. #7
    Lainaa ppjv kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vinkistä, voisi olla tuokin. Näkyy olevan tuolla Ebayssa enemmänkin eri toimittajilta, joten vielä kysyn olisiko jollain omakohtaista suosittelua jostain määrätystä Dvd:stä.
    Itse käytän BMWn omaa DVD:tä jonka ostin marmoritiskiltä. Hyväksi olen havainnut.
    Omaan 2011 vm R1200 GSA menee 0,18 l peräöljyä.
  8. #8
    Ok. Kiitos
    Peräöljyn määrä onkin varmasti tuo 0,18l.
    Jarrunesteiden vaihto on vielä hieman hukassa, vaikka olen Youtubesta koittanut etsiä ja noihin Gessuihin ohjeita löytyy. Ei ne silti paljon poikkea Rt:stä.
  9. #9
    Lainaa ppjv kirjoitti Katso viesti
    Ok. Kiitos
    Peräöljyn määrä onkin varmasti tuo 0,18l.
    Jarrunesteiden vaihto on vielä hieman hukassa, vaikka olen Youtubesta koittanut etsiä ja noihin Gessuihin ohjeita löytyy. Ei ne silti paljon poikkea Rt:stä.
    Eiköhän ne vaihdeta ihan samalla tavalla RT:hen kuin Gessuun, eli perinteiseen tapaan kun kerran ei ole tehostinta.

    Vaihdoin jarrunesteet itse viikko sitten ja operaatioon meni pari kymmentä minuuttia yhteensä.
  10.  
  11. #10
    Vaihtuivat nesteet helposti, kuin Gessuun!