Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 95:sta
  1. #61
    Ite kokeilin laidasta laitaa erilaisia tulppia ja nämä on ehdottomasti parhaat mulle.
    http://m.ebay.com/itm/200-Pairs-of-M...485?nav=SEARCH

    Todella pehmeät ja vaimentaa hyvin.
    Korvat soi jos ilman ajelee yli kaupunkinopeuksia.
    Drz
  2. #62
    Lainaa Joona N.V kirjoitti Katso viesti
    Miks porukka hommaa kalliita akran putkia jos ei jaksa kuunnella niitä?
    Ite voisin kuunnella ixiliä vaikka koko päivän, tulppia pidän maantieajossa tuulen suhinoiden takia.

    Itellä käytössä tälläiset mahdollisimman vähän vaimentavat tulpat:
    http://www.kuulosuojain.com/clear-e-a-r-20.html
    Ei paina korvaa ja kestävät pitkään.
    Ongelma ei ole putkien ääni vaan kypärän suhina. Kokeilin juuri hiljaiseksi mainostettua shuberth c3 pro:ta ja eihän se tarpeeksi hiljainen ole. Tuuli suhisee niin että kuulovaurion sillä saa. Toki mökäputket tuo siihen vielä oman lisänsä, mutta juuri tuo pelkkä tuulen kohina riittää kuulovaurioon myös tuolla maailman hiljaisimmalla kypärällä.

    Tai no joo, kyllä ne putkien äänetkin on liian kovat, mutta en tiedä olisko ne sitten jos vaimennus olis riittävällä tasolla ettei suhinoista, vihellyksistä muista kypärän akustisista äänistä sais tinnitusta ajan kanssa.

    Muuten tämä nyt on näköjään jäissä. Ei myyjiä näytä kiinnostavan myyminen. Pauli Moilanen on vielä Oulusta kokonaan kysymättä. Oulun kuulokkeesta jäi aika amatööri kuva, toinen yksityisyrittäjä ei ota yhteyttä vaikka sihteeri tarjosi soittopyyntö kun mestari itse oli saavuttamattomissa.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  3. #63
    Itsellä oli tänään ajelulla nuo Alpine MotoSafe -korvatulpat ja voin sanoa että eivät kyllä ole oikein mistään kotoisin tai sitten eiväit vain sovi mun korvaan. Melkein oli sama kuin olisi ajanut ilman. Ensin oli vähemmän vaimentavat ja sitten ennemmän ja lopuksi laitoin normi 3M earit korvaan. 3M on oli kyl paras vaimentamaan äänet mut silloin myös vaimensi kaikki äänet (musiikki ym..).

    Nuo Alpine MotoSafet ei kyllä omalla kohdalla vaimentanut noita suhinoita oikeastaan ollenkaan. Voi olla että roskiin menevät
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  4. #64
    Mp-messuilta hommasin Finfonic tulpat, joita ei tule käytettyä. Tulppia ei meinaa saada millään korviin ja kun lopulta saa, on korvat kipeinä. Earit siis käytössä.
    GSX1300R ’10
    ex: CB125 '73, CB750 '72, GPZ500s '89, GSX-R750 '92, R6 '99, GSX1300R '99, ZZR1400 '06, S1000RR '12, H2 '15, K1600GT '14
  5. #65
    Lainaa ekiX kirjoitti Katso viesti
    Mp-messuilta hommasin Finfonic tulpat, joita ei tule käytettyä. Tulppia ei meinaa saada millään korviin ja kun lopulta saa, on korvat kipeinä. Earit siis käytössä.
    Äläpä hättäile, mulla oli juuri sama fiilis.

    Ne on alussa tosi hankalat, sait luikkaria mukaan, pistä sitä, mutta tällä kertaa siihen korvatulppaan, ei kyr...n nokkaan.

    Nuo vaatii oikeasti vähän opettelua ja sitä liukkaria aluksi. Sulla menee noin viikko opetellessa, ota korvalehdestä kiinni, väännä käännä, survo ja yritä ruuvata sitä korvaan, ei vaan mene. Muistan kun näin kaverilla tuollaiset ekan kerran ja se pisti ne korvaan sekunnissa. Se vaan työnsi se paikoilleen ja sitten toisen toiseen korvaan. Aikaa meni varmaan eniten siihen kun se etsi sen toisen korvan tulpan silti alle 10 sekuntia että molemmat oli korvassa. Mulla oli aluksi mielessä tuo muistikuva kun värkkäsin varmaan toista minuuttia per korva.

    Usko huvikses, sen oppii mutta se vaatii sen oppiajan. Kun sen jaksat käydä läpi niin se menee tosi nätisti eikä tarvi sitä liukkaria. Sulla on mahtavat tulpat tarjolla, älä hermostu vaan jaksa uskoa että se oikeasti helpottuu ja niiden käytöstä tulee oikesti tosi luontevaa. Jos ne olis noin hankalia, kukaan ei käyttäis noita.

    Käytin erareita ennen kuin sain nuo ja mun korvat ei kestäneet niitä millään koko päivää. Samoin kuin ne ei kestä kuusitulppiakaan. Kun ne laajenee, ne alkaa painaa. Noita voi pitää päivä toisensa jälkeen tuntikaupalla eikä ne ala ahdistaa kunhan vaan oppii sen miten ne menee korvaan. Älä siis missään nimessä anna vielä periksi.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  6. #66
    Olen tullut siihen tulokseen, että ne joilla motosafet eivät toimi, omaavat tulpille liian suuret korvakäytävät. Tätä tukee sekin, että yleensä niistä valittavat käyttävät tyytyväisinä jotain vaahtotulppia, joita toiset eivät kestä korvissaan ja joiden asettaminenkin on hankalaa.

    Motosafet toimivat kyllä jos ne ovat riittävän tiiviisti korvakäytävässä. Itsellä tulos on samaa luokkaa kuin Elacin valetuilla, eli meteli vaimenee etäiseksi.
  7. #67
    Lainaa ekiX kirjoitti Katso viesti
    Mp-messuilta hommasin Finfonic tulpat, joita ei tule käytettyä. Tulppia ei meinaa saada millään korviin ja kun lopulta saa, on korvat kipeinä. Earit siis käytössä.
    Siis kai sulle opetettiin ja neuvottiin miten ne menee korvaan.

    Olin kyselemässä noista kun yksi asiakas kävi paikan päällä sovittamassa omiaan. Yllättäen myyjä ei osannut kunnolla neuvoa, näytin miten ne menee ja asiakas sai sen jälkeen ne aika nätisti.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  8. #68
    Lainaa Joe kirjoitti Katso viesti
    Siis kai sulle opetettiin ja neuvottiin miten ne menee korvaan.

    Olin kyselemässä noista kun yksi asiakas kävi paikan päällä sovittamassa omiaan. Yllättäen myyjä ei osannut kunnolla neuvoa, näytin miten ne menee ja asiakas sai sen jälkeen ne aika nätisti.
    Ei siellä messuhässäkässä mitään neuvottu, eikä liukasteita tarjoiltu.
    GSX1300R ’10
    ex: CB125 '73, CB750 '72, GPZ500s '89, GSX-R750 '92, R6 '99, GSX1300R '99, ZZR1400 '06, S1000RR '12, H2 '15, K1600GT '14
  9. #69
    Mulla oli Finfoniccien kanssa ihan sama fiilis aluksi, että miten hitossa nämä edes saa korvaan ja kun saa, niin eivät tosiaan istu hyvin. Nyt pari viikkoa käytetty ja tosiaan kun oppii tekniikan, niin sujahtaa hyvin korviin. Jos sattuu, niin se korvakäytävään menevä osa on mutkalla (been there, done that).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  10. #70
    Lainaa ekiX kirjoitti Katso viesti
    Ei siellä messuhässäkässä mitään neuvottu, eikä liukasteita tarjoiltu.
    Liukkari auttaa. Jos sitä ei oo/löydy, hitunen jotai ihorasvaa voi ajaa saman asian. Sitä ei lopulta tartte paljonkaan.
    Tuota omaa liukkaria laitan n 1-2 mm tipan sormiin, hieron sen sormenpäihin ja siitä tulppien pintaan.

    Mulla nuo tulpat menee hyvin kun laittaa tulpan takaa yläviistosta korvakäytävän suulle ja peukalon kevyellä työnnöllä pyöräyttää takareunan alas,elikkä oikeassa korvassa vastapäivään sivulta katsoen. Muljahtaa paikalleen kuin etana kuoreensa.

    Kuten tuolla aikasemmin todettiin ei juuri sen pitempään kestä kuin korvan rapsuttaminen. Jos ei oo nauha solmussa niin about 5 sek on kotelosta korvissa.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  11. #71
    Lainaa tube68 kirjoitti Katso viesti
    Itsellä oli tänään ajelulla nuo Alpine MotoSafe -korvatulpat ja voin sanoa että eivät kyllä ole oikein mistään kotoisin tai sitten eiväit vain sovi mun korvaan. Melkein oli sama kuin olisi ajanut ilman. Ensin oli vähemmän vaimentavat ja sitten ennemmän ja lopuksi laitoin normi 3M earit korvaan. 3M on oli kyl paras vaimentamaan äänet mut silloin myös vaimensi kaikki äänet (musiikki ym..).

    Nuo Alpine MotoSafet ei kyllä omalla kohdalla vaimentanut noita suhinoita oikeastaan ollenkaan. Voi olla että roskiin menevät
    Mullakin juuri samansuuntaiset kokemukset motosafe tulpista. Eareita käyttänyt aiemmin ja taidan käyttää tästä eteenpäinkin.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  12. #72
    Elacien, ja ilmeisesti Finnfonicien kanssakin, kannattaa tehdä selväksi että miten päin se tulppa lopulta on paikallaan. Elacissa on sellainen lenksu, jonka tuntee sormissaan, jolloin tietää onko asento oikein, kun tulppaa korvaan pyörittelee. Ohjeen mukaan sitä tosiaan pyöräytetään puoli kierrosta, vaan menee se suoraankin, etenkin liukastettuna.
  13. #73
    Lainaa ekiX kirjoitti Katso viesti
    Mp-messuilta hommasin Finfonic tulpat, joita ei tule käytettyä. Tulppia ei meinaa saada millään korviin ja kun lopulta saa, on korvat kipeinä. Earit siis käytössä.
    Kaksi vinkkiä miten Finfonicit saa helposti korvaan: kostuta ne syljellä kevyesti tai tee kuten F1 kuskit: puhalla siihen iso hönkäys juuri ennen korvaan laittoa (saavat vähän kosteutta hengitysilmasta).

    Minulla vaivaa oikean korvan kipeytyminen, jos tulpat on pitkään korvassa. Jotenkin on sen valu mennyt huonosti, ja korjauksen/tutkimisen tekeminen on aika hankalaa kun myyjä taitaa olla Kokkolasta
  14. #74
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Muotoonvaletuissa voi auttaa se että pitää kypärää päässä sen aikaa kun mömmö kovettuu korvassa. Silloin tulppaa muotoutuu kypärän puristuksen mukaan.
    1000
  15. #75
    Lainaa tube68 kirjoitti Katso viesti
    Itsellä oli tänään ajelulla nuo Alpine MotoSafe -korvatulpat ja voin sanoa että eivät kyllä ole oikein mistään kotoisin tai sitten eiväit vain sovi mun korvaan. Melkein oli sama kuin olisi ajanut ilman. Ensin oli vähemmän vaimentavat ja sitten ennemmän ja lopuksi laitoin normi 3M earit korvaan. 3M on oli kyl paras vaimentamaan äänet mut silloin myös vaimensi kaikki äänet (musiikki ym..).

    Nuo Alpine MotoSafet ei kyllä omalla kohdalla vaimentanut noita suhinoita oikeastaan ollenkaan. Voi olla että roskiin menevät
    Minulla taas päinvastainen kokemus näistä. Ei ole ollu tarvetta kokeilla korkeammilla vaimennuksilla ollenkaan.
  16. #76
    Täältä kanssa +1 MotoSafeille. Ehkä mun korvakäytävät ovat Alpine approved (tm), mutta mulla vaimentaa erittäin hyvin kovia suhinoita. Ja päästävät musiikin, handsfreen, kanssaliikenteen, jne. äänet läpi.
  17. #77
    Lainaa whatnot kirjoitti Katso viesti
    Täältä kanssa +1 MotoSafeille. Ehkä mun korvakäytävät ovat Alpine approved (tm), mutta mulla vaimentaa erittäin hyvin kovia suhinoita. Ja päästävät musiikin, handsfreen, kanssaliikenteen, jne. äänet läpi.
    Kuin myös. Nuo ovat mulle passelit. Ei vaimenna liikaa vaan soppelisti. Jotkut pitää noita vaikeana käyttä kun pitää sillä "asettimella" laitella ja kaivaa pois. Ei minusta hankalaa kun homma menee selkärankaan.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  18. #78
    Mä oon elämäni aikana käyttänyt varmaan pakettiautollisen ihan perus Eareja. Niin kilpa- ja myöhemmin kuntouinnissa kuin moottopyöräilyssäkin. Muotoutuu hyvin kerran pari. Sitten roskiin. Halpoja ovat, vaikka käyttäis vain kerrankin. Mun mielestä ei vaimenna liikaa, kun ei hifiääntä saa kypärään millään muutenkaan. Kypäräpuhelimella pystyy keskustelemaan, puhelutkin onnistuu ja navin ohjeet kuuluvat selkeästi. Eikä soi korvat, vaikka vähän kiljuttaiskin
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  19. #79
    Lainaa TiJuKo kirjoitti Katso viesti
    Mä oon elämäni aikana käyttänyt varmaan pakettiautollisen ihan perus Eareja. Niin kilpa- ja myöhemmin kuntouinnissa kuin moottopyöräilyssäkin. Muotoutuu hyvin kerran pari. Sitten roskiin. Halpoja ovat, vaikka käyttäis vain kerrankin. Mun mielestä ei vaimenna liikaa, kun ei hifiääntä saa kypärään millään muutenkaan. Kypäräpuhelimella pystyy keskustelemaan, puhelutkin onnistuu ja navin ohjeet kuuluvat selkeästi. Eikä soi korvat, vaikka vähän kiljuttaiskin
    Mää kans meen ihan perus vaahtomuovisilla bilsomeilla. Pitemmällä (3 viikon)reissulla pussillinen tulppia mukana ja silti yleensä samat tulpat koko reissun
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  20. #80
    Onko kukaan kokeillut Quieton-vastamelukuulokkeita? Jotenkin muistan että TM tai joku taisi noita kokeilla...?

    https://quieton.com/fi/loyda-hiljaisuutesi/technology/

    -Kähmy
  21. #81
    Tässä keskustelussa on aiemmin juttua käyttäjältä.

    Siitä innostuneena tilasin juuri äsken ja toimitusajaksi luvattiin muutama päivä.
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  22. #82
    Kokeilin Bose vastamelukuulokkeita, nappeja. Eivät toimineet kypärän kanssa-- tuli ihmeellistä paukkumista ja äänen pumppaamista. Tuo paukkuminen oli sen verran kovaa, että ei voi niitä käyttää. Palasin JVC:n nappeihin, jotka minulle ovat olleet parhaat.

    Lentokoneessa nuo vastamelukuulokkeet ovat aivan mahtavat. Junassakin vaimentavat muut äänet kivasti eikä tarvitse kuunnella muiden löpinöitä.

    Kokeiltu: Bose QC20SWH QC20 HEADPHONE WHITE MODPORT36
    Käytössä: JVC AirFit HA-FX67
  23. #83
    Lainaa Kähis kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan kokeillut Quieton-vastamelukuulokkeita? Jotenkin muistan että TM tai joku taisi noita kokeilla...?

    https://quieton.com/fi/loyda-hiljaisuutesi/technology/

    -Kähmy
    Minäkin jo meinasin tilata, mutta sitten onneksi huomasin tuon Peksun arvostelun tuolta Verkkokauppa.comin sivuilta. En uskaltanut koska mulla on vastaavia kokemuksia Alpine Moto Safe -tulpista ja Stanleyn DIY valettavista tulpista. EAR:lla mennään edelleen. Motouutisen testissä noita QuietOneja kehuttiin, mutta lienee hyvin yksilöllistä, kenelle ja millaisen kypärän kanssa sopii tai sitten ei. Pitäisi saada koeajaa, pelkkä liikkeessä kokeilu ei riitä.

    Sonyltä on myös tullut langattomat bluetooth vastamelutulpat. Malli WF-1000X. Viime viikolla tuli Telian mainos, jossa tarjouksessa 199. Siis erona QuietOniin, että Sonyssä on myös bluetooth esim. musiikin kuunteluun. Pelkään, että sama ilmanpumppausongelma vaivaa myös niitä. Kuvissa ovat jopa vähän isomman näköiset kuin QuietOn.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  24. #84
    Moldexin tulppia aloin käyttää ensin ja niitä käytän edelleen, paitsi välillä käytän Alpinen motosafeja, jotka toimivat myös hyvin. Moldexit kun laittaa hyvin korviin, niin en kuule oikein mitään. Motosafeilla kuulen kypäräpuhelimen. Hankaluuksia tuottaa vasen korva, johon on vaikeaa tunkea Moldexia ja jos Motosafen saa painettua sinne, niin poisottaminen on aika hankalaa. Olenpa sitten mennyt Motosafe oikeassa ja Moldex vasemmassa korvassa. Ja jos pidempään ajan, niin Moldexit molemmissa korvissa - ja kypäräpuhelin poissa päältä.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  25. #85
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Kuin myös. Nuo ovat mulle passelit. Ei vaimenna liikaa vaan soppelisti. Jotkut pitää noita vaikeana käyttä kun pitää sillä "asettimella" laitella ja kaivaa pois. Ei minusta hankalaa kun homma menee selkärankaan.
    Mulla kanssa motosafet käytössä, enkä oo ku kokeillu sillä "asettimella" laittoa kerran. Menee ainakin mulla ihan sormilla laittamalla. Tosiaan se vähemmän vaimentava setti käytössä ja kuuluu musat, puhe yms. riittävästi ja vaimentaa suhinat "kokonaan".
    BMW K1200S
  26. #86
    Mulla ei Motosafet toimineet. Oikein asennettunakin ottivat kiinni kypärään pumpaten ilmaa edestakaisin korvakäytävässä. Yritin lyhentääkin sitä karaa, mutta ei. Jos olisi ajanut vain sileitä teitä, olisi ehkä pärjännyt.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  27. #87
    Lainaa Joe kirjoitti Katso viesti
    Äläpä hättäile, mulla oli juuri sama fiilis.

    Ne on alussa tosi hankalat, sait luikkaria mukaan, pistä sitä, mutta tällä kertaa siihen korvatulppaan, ei kyr...n nokkaan.

    Nuo vaatii oikeasti vähän opettelua ja sitä liukkaria aluksi. Sulla menee noin viikko opetellessa, ota korvalehdestä kiinni, väännä käännä, survo ja yritä ruuvata sitä korvaan, ei vaan mene. Muistan kun näin kaverilla tuollaiset ekan kerran ja se pisti ne korvaan sekunnissa. Se vaan työnsi se paikoilleen ja sitten toisen toiseen korvaan. Aikaa meni varmaan eniten siihen kun se etsi sen toisen korvan tulpan silti alle 10 sekuntia että molemmat oli korvassa. Mulla oli aluksi mielessä tuo muistikuva kun värkkäsin varmaan toista minuuttia per korva.

    Usko huvikses, sen oppii mutta se vaatii sen oppiajan. Kun sen jaksat käydä läpi niin se menee tosi nätisti eikä tarvi sitä liukkaria. Sulla on mahtavat tulpat tarjolla, älä hermostu vaan jaksa uskoa että se oikeasti helpottuu ja niiden käytöstä tulee oikesti tosi luontevaa. Jos ne olis noin hankalia, kukaan ei käyttäis noita.

    Käytin erareita ennen kuin sain nuo ja mun korvat ei kestäneet niitä millään koko päivää. Samoin kuin ne ei kestä kuusitulppiakaan. Kun ne laajenee, ne alkaa painaa. Noita voi pitää päivä toisensa jälkeen tuntikaupalla eikä ne ala ahdistaa kunhan vaan oppii sen miten ne menee korvaan. Älä siis missään nimessä anna vielä periksi.
    Meitsillä ainakin auttaa finfoniceissa pikku pyöräytys korvaanlaittaessa, eikä tartte liukkareita.
  28. #88
    Lainaa Kätkäläinen kirjoitti Katso viesti
    Meitsillä ainakin auttaa finfoniceissa pikku pyöräytys korvaanlaittaessa, eikä tartte liukkareita.


    joo ne pitää laittaa korvaan 1/4 osa kierros väärässä asennossa ja samalla hiukian painaa ja kääntää oikeaan asetoon niin oikeeen lupsahtaa pikoilleen. tekniikan kun oppii niin se on muutama sekuntti per korva. mut ilman pyöräytys tekniikkaa ei mene

    liukkarin kanssa treenaa ajatuksen kanssa ja kun tekniikka löytyy nii sit lupsahtaa ilmankin
    R1250RT -20
    aiemmat
    R1200RT -14
    r1200rt -12
    1200 bandit
    650 aprilia pegaso
    yamaha rd 350
    yamaha rd 125
  29. #89
    Alpinen Motosafet oli käytössä viime kesän lopun ja tämän kesän alun. Omiin lasikorviin eivät käyneet, vaimennustaso oli liian matala. Lisäksi välillä eivät asettuneet millään kunnolla korvakäytävään vaan jäivät huonosti ja vaimennuskyky oli vielä heikompi kuin normaalisti. Välillä menivät niin syvälle, että sai sillä putkilolla kaivaa hartaudella niitä pois korvasta. Seurauksena oli ajon jälkeen tinnitusta ja vaihto takaisin Earin tulppiin. Earien kanssa ei vaan meinaa kuulla kypäräpuhelimesta musiikkia tms. kunnolla eli jotain uutta pitäisi löytää.
  30.  
  31. #90
    Lainaa b_racuda kirjoitti Katso viesti
    Alpinen Motosafet oli käytössä viime kesän lopun ja tämän kesän alun. Omiin lasikorviin eivät käyneet, vaimennustaso oli liian matala. Lisäksi välillä eivät asettuneet millään kunnolla korvakäytävään vaan jäivät huonosti ja vaimennuskyky oli vielä heikompi kuin normaalisti. Välillä menivät niin syvälle, että sai sillä putkilolla kaivaa hartaudella niitä pois korvasta. Seurauksena oli ajon jälkeen tinnitusta ja vaihto takaisin Earin tulppiin. Earien kanssa ei vaan meinaa kuulla kypäräpuhelimesta musiikkia tms. kunnolla eli jotain uutta pitäisi löytää.
    Itse sain Alpineista hyvät, kun tukin suodattimet sinitarralla
    Nykyisin käytössä Isolate Minit.
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen