Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Moi,

    Kevät saa ajatukset taas pörräämään ja iskin silmät Raision Biketeamissa olevaan speedyyn, http://www.nettimoto.com/triumph/speedmaster/1967528

    Kokemuksia briteistä ei ole metrin metriä. Entisaikojen puheet sähkövioista ja öljyvuodoista taitavat kuitenkin olla historiaa. Tuo 2sylinterinen ei tekniikaltaan varmaan kauhean vaativa ole, mutta miten se kestää yleensä kilometrejä?

    Muitakin kokemuksia speedmasterista ja americasta kuullaan mielellään. Vanhat ketjut jo kahlattu läpi


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  2. #2
    Koeajon oon joskus tehny ja kaverilla on sellanen.
    Kestävyys ..mitä väliä, aika siisti pikku-customi
  3. #3
    Itse olen tehnyt Speedyllä vain lyhyen koeajon, mutta Triumphin luotettavuusongelmat ovat taaksejäänyttä elämää.
    Kotimaiselta triumph -sivustolta tai jenkkien triumphrat.net sivustoilta lisää tietoa.
    Hyvin moottorit ovat kestäneet, sama pata kaikissa Bonnevilleissä.

    Ainoa ongelma, mitä muistan lukeneeni oli jarrujen nypytys, joka taisi johtua huonoeräisistä jarrulevyistä: Menivät kieroiksi käytössä.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  4. #4
    Kiitos vastauksista. Joku muu tarvitsi Trumppaa enemmän koska oli näköjään myyty


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  5. #5
    Ajattelin tässä vielä jatkaa kyseistä keskustelua, kun olen myös katsellut ja haaveillut kyseisiä 800 sarjan twin Triumph pyöriä ( Bonneville/American)

    Miten mahtaa olla kestävyys tai paremmin tyyppiviat jos puhutaan useamman kympin ajetuista?
  6.  
  7. #6
    Ostin omani (vm. -04) aikoinaan kymppitonnin ajettuna ja lähti eteenpäin viiskyt tonnia ajettuna. Mitään vikaa ei neljässä vuodessa ja noissa kilsoissa ollut. Kerran oli toisen kaasarin tyhjäkäyntisuutin tukossa eli bensan vika vissiin tuokin. 100% luotettava peli siis, voin vilpittömästi suositella, ainakin kaasariversiota.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18