Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    sähköpostiini tuli viesti tilatun tuotteen mahdollisesta seurannasta UPS nimissä. en klikannut avatakseni koska en ole kyseisestä firmasta ( .bitzforbikes.co.uk) mitään tilannut sekä osoite oli ihan päin v----a
  2. #2
    Bitz for bikes kuulostaa kyllä sen verran houkuttelevalta, että oikeastaan toivon että itsellenikin tulisi sama meili


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  3. #3
  4. #4
    Poistettu
    Lähinnä tulee mieleen että kuka sun luottokortilla/PayPalilla on tilannut tavaraa ja kenelle lähetys on menossa...
  5. #5
    en ainakaan minä oo paypollilla tilannu tualta
  6. #6
  7. #7
    Lainaa hoplaa kirjoitti Katso viesti
    en ainakaan minä oo paypollilla tilannu tualta
    Jollet ole mitään sieltä tilannut niin noi postit voi unohtaa.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  8. #8
    Nuo UPS:n rahtikirjoiksi tai firmojen laskuiksi naamioidut sähköpostit ja niiden liitteet ovat saastutettujen mainosbannereiden lisäksi yleisin tapa haittaohjelmien levityksessä. Lisäksi noiden postiliitteiden suhteen tilanne on siitä ikävä, että saman haitakkeen eri variantteja on niin paljon, että virustorjunta ei läheskään aina pelasta. Tylyimmillään sieltä saa kryptoviruksen jonka tuhoilta ei pelasta kuin varmuuskopio jossain paikassa mihin haittaohjelma ei pääse (esim usb-levy joka on irti koneesta).
  9. #9
    UPS on kuiten firma mihin pitää olla kirjautunut asiakas että ees postia tulee. Jos sponttaanisti tulee niin ei se voi rehtiä olla.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #10
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    UPS on kuiten firma mihin pitää olla kirjautunut asiakas että ees postia tulee. Jos sponttaanisti tulee niin ei se voi rehtiä olla.
    Oisko tosiaan noin? Mielestäni joskus työpostiin tuli kyllä ups:ltä ihan aitoa viestiä kun joku firma lähetti mulle ups:n kautta tavaraa. Toki tapauksesta on sen verran aikaa, etten muista varmuudella tuliko ups:n seurantakoodit suoraan lähettävältä firmalta vai itse ups:ltä... Ja toki tuolloin itse lähtökohtaisesti tietää edes odottavansa pakettia.
  11. #11
    On. Vasta tilasin ja valitsin UPS:n toimittajaksi ja vain tilin tekemällä onnistui seuraaminen yksityiselle. 11.02-16 tilasin..

    Jos pukkaa UPS postia niin että et ole kirjautunut jne ... nii syytä on miettiä että hmmmm miksi on lähetetty...
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #12
    Langenhagen, Germany13.02.20165:33SaapumisskannausHerne-Boernig, Germany13.02.20162:58LähtöskannausHerne-Boernig, Germany12.02.201622:56SaapumisskannausEschweiler-Weisweiler, Germany12.02.201619:49Lähtöskannaus12.02.201618:10 LähtöskannausGermany12.02.20169:33Tilaus käsitelty: Valmis UPS:lle


    Tossa juoksee mun seuranta ja vain kirjautuneena toin sai esille. Jos tosiaan pukkaa spostia niin venkulaahanse on jos ei ole tilausta sisällä jne... Maalaisjärkikortti ois tässäkin pop.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #13
    Tilasin kans hollantilaisesta verkkokaupasta tavaraa tammikuun lopulla, ups toimitti muttei lähettäny mitään sähköpostia. Verkkokauppa lähetti seurantakoodin ups:n sivuille. Taitaa olla joku huijausviesti.
    Yamaha Mt-09 Abs -15
    EX. Kawasaki versys 650 -08, Kawasaki zephyr 750 -96
  14. #14
    Ei UPSille mitään tartte kirjautua tilaajan, ainakaan silloin, kun myyjä hoitaa rahtiliikkeen hankkimisen. Sieltä tulee mailiin tiedot pyytämättä ja yllättäen kun paketti on matkassa. Ikinä mihinkään rahtipalveluun oo kirjautunut ja silti niitä seurantoja voi käyttää.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  15. #15
    Viimeeksi tammikuussa tilasin Saksan Amazonista tavaraa. Yksi tuote lähetettiin Espanjasta UPS:n toimittamana ja lähetysnumero toimi ilman kirjautumista UPS:n seurantasivuilla.
    Sähköpostiakin UPS:lta on tullut useammankin kerran, lähettäjänä UPS Quantum View. Liitetiedostoja näissä ei ole koskaan ollut. Näistä on tosin jokunen vuosi aikaa, 2012-13.

    Minkään kuriirifirman seurantaan ei ole koskaan tarvinnut erikseen kirjautua vaan lähetysnumerolla on saanut tarvittavat tiedot. DHL vaatii kirjautumisen, jos haluaa tarkempia tietoja toimituksesta, mutta normi seuranta toimii sielläkin ilman kirjautumista.

    .
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Honda CRF1000L Africa Twin DCT '16
    ex: Solifer SM-82, Yamaha XT660Z Ténéré '13
  16. #16
    En kinamaan käy. Mut näin mitä olen kirjoittanut on mun viimeset UPS kokemukset.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  17. #17
    Lienee selvää että odottamattoman viestin linkkejä ei klikkailla eikä liitteitä auota. Jos viestissä näkyy seurantakoodi niin käynnistää selaimen erikseen ja surffaa sivulle omatoimisesti.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  18.  
  19. #18
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Langenhagen, Germany13.02.20165:33SaapumisskannausHerne-Boernig, Germany13.02.20162:58LähtöskannausHerne-Boernig, Germany12.02.201622:56SaapumisskannausEschweiler-Weisweiler, Germany12.02.201619:49Lähtöskannaus12.02.201618:10 LähtöskannausGermany12.02.20169:33Tilaus käsitelty: Valmis UPS:lle


    Tossa juoksee mun seuranta ja vain kirjautuneena toin sai esille. Jos tosiaan pukkaa spostia niin venkulaahanse on jos ei ole tilausta sisällä jne... Maalaisjärkikortti ois tässäkin pop.
    Kyllähän se on sillä lailla että UPS seurantanumerolla onnistuu ilman kirjautumisiakin.
    https://www.ups.com/content/fi/fi/index.jsx
    ja vasemmalla olevaan laatikkoon seurantanumero, ei tartte kirjautua
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650