Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Hei,

    Tietääkö kukaan mistä saisi ostettua palvelua "mopon" kuljetukseen Viikintieltä, HKI parkkihallista uuteen macaveen Vantaakoskelle, Vantaalle?

    Kyseessä nakupyörä ja itse tulen autolla tietysti paikalle kumpaankin päähän.

    Olen kysynyt parilta kolmelta mopo myyjältä mutta melko hiljaista on, jos ei ole ostanut heiltä....
    Ducati Monster 1200S vm 2014
    Ex Triumph Speed Triple vm 2011
    Ex Condor A350 vm 1975
    Ex Aasiassa Honda mopo/kevari
    Ex Solifer SM
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Paku tai peräkärry vuokralle taitaa olla halvin vaihtoehto?
    Superbike #7
  3. #3
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Paku tai peräkärry vuokralle taitaa olla halvin vaihtoehto?
    Meidän kylällä Motoneti tarjoaa kanta-asiakkaille kuomukärriä 10€urolla päiväksi.
  4. #4
    Ja jos ei Motonetin kärry oo mukavan matkan päässä, ni Vantaan seudulla puolet huoltoasemista vuokraa kuomullisia peräkärryjä parikymppiä/päivä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  5. #5
    Oon käyttänyt muutamia kertoja aiemmin paku24.fi firmaa kuljetuksiin esim. säätäjälle talvella. Paku, kuski, prätkätelineet, nafta, vakuutus - kaikki kiinteään tuntihintaan. Tunnissa tuommoisen keikan yleensä heittää. Näytti olevan tuntitaksa kuskin kanssa nyt 40€.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  6. #6
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kolmekymppiä niin tuun pakulla kuljettamaan.
    Laita privaa jos tarvetta.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  7. #7
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Kolmekymppiä niin tuun pakulla kuljettamaan.
    Laita privaa jos tarvetta.
    Olin heittämässä täysin identtistä tarjousta iteki mut sit muistin että mul on paku täynnä roinaa, ei mahdu pyörää sinne täl hetkellä
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  8. #8
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Olin heittämässä täysin identtistä tarjousta iteki mut sit muistin että mul on paku täynnä roinaa, ei mahdu pyörää sinne täl hetkellä
    Kävi itelläkin mielessä, mutta kärry on semmosen kinoksen sisällä, että alta parin sadan en edes ala miettimään sen kaivamista esiin.
    Superbike #7
  9.  
  10. #9
    Kiitoksia kaikille hyvistä neuvoista ja varsinkin avusta jotta kuljetus onnistui.
    Mopo on nyt "Mancavessa" ja huomenna täytynee hieman pestä ym

    Kommentteja ja avunanto ehdotuksia tuli todella nopeasti ja siitä innostuneena maksoin eilen jäsenmaksunkin taasen pitkästä aikaa.

    Hyvä huumori ja toisten auttaminen tarvittaessa on asia mistä on hyvä pitää kiinni ja kannustaa.
    Ducati Monster 1200S vm 2014
    Ex Triumph Speed Triple vm 2011
    Ex Condor A350 vm 1975
    Ex Aasiassa Honda mopo/kevari
    Ex Solifer SM