Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Elikkä kyselisin onko täällä pohjosempana (oulun lähiseutu) ketään kuka säätäis jousituksia sillain alusta klinikka tyyliin.
    Eli tarttis saada ihan perus säätöihin.
    Lähinnä oikeeseen korkeuteen ja omalle painolle sopivaksi.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    Elikkä kyselisin onko täällä pohjosempana (oulun lähiseutu) ketään kuka säätäis jousituksia sillain alusta klinikka tyyliin.
    Eli tarttis saada ihan perus säätöihin.
    Lähinnä oikeeseen korkeuteen ja omalle painolle sopivaksi.
    Team Punalippu saattaas pystyä auttamaan perussäätöjen kans. Vinkkaan niille asiasta.
    Superbike #7
  3. #3
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    En tiä paljonko Nitron viestissä oli piruilua, mutta kyllähän sitä on alustoja oulussa sorvattu

    Yleensähän jos kuski poikkeaa standardi-kuskista selkeästi (~= 70-80kg) niin pitää vähän muutakin tehdä kun naksutella alustaa. Tässäkin nyt tietty vaikuttaa ajetaanko radalla vai missä, kannattaako mitään juuri tehdä. Itse ajan kadulla mielummin tosi löysällä alustalla...

    Jos ratakäyttäytymistä haluaa parantaa niin sitten suosittelen ajatuksella vaikka aluksi tähän tekstiin, mikä on mun mielestä selkeä kuvaus painaumien mittauksista:
    http://www.mprata.fi/index.php?topic...27837#msg27837
  4. #4
    Eikös se motor Service portaankorva ole Oulussa? Siellä kävi oman kotarin takaiskari huollossa ja säädössä viime talvena ja tyytyväinen oon ollut.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  5.  
  6. #5
    Tästä kun löytyi ketju niin turhaan uutta alan tekemään, eli mistä saisi apua normaaliin ajoon, jousituksen säädön kanssa etelä-karjalasta? tai kyllähän tuo pyörä kulkee pidemmällekkin tarpeen vaatiessa.