Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Eli pitäs tulpat vaihtaa ja venttiilivälykset tarkistaa -06 bladesta.
    Mitäs kaikkee pitää purkaa?
    Nyt oon jo niin pitkällä et enää tulppien ja venakopan päällä ilmanoton etummanen tötterö joka ei mahu lähteen mihkään suuntaan.
    Pitääkö jäähdytin kennokin irrottaa, et tulisko se ilmanohjain eteenpäin pois?
    ...Blade...1000rr...2006...
  2. #2
    Lainaa ronikko kirjoitti Katso viesti
    Eli pitäs tulpat vaihtaa ja venttiilivälykset tarkistaa -06 bladesta.
    Mitäs kaikkee pitää purkaa?
    Nyt oon jo niin pitkällä et enää tulppien ja venakopan päällä ilmanoton etummanen tötterö joka ei mahu lähteen mihkään suuntaan.
    Pitääkö jäähdytin kennokin irrottaa, et tulisko se ilmanohjain eteenpäin pois?
    Jäähdytintä pitää muistaakseni laskea vähän. Letkuista ei tarvitse irroittaa, vaan letkujen varaan voi laskea alas.

    Tuo tulppien vaihto on kyllä todella ikävä homma tuohon pyörään. Se imutötterö lähtee eteenpäin. On jollain muoviklipseillä kiinni ilmanputsarikotelossa.

    -batt
  3.  
  4. #3
    Jäähdyttimestä pitää irroittaa kaikki 3 kiinnityspulttia ja letkujen varassa niin alas kun menee.

    Ilmanotto purkaantuu kahteen osaan. Se kappale, johon kiinnittyy suodatin elementit, lähtee irti kun löysää sivuilta 2 ruuvia ja vetää kaasuvaijereita kahvalta päin löysälle. (ei siis tarvi irroittaa/löysätä mitään säätöruuveja..)

    Ilmanoton (venttiilikopan) päällä olevan isomman osan saa sieltä pois, kun löysää 2kpl kuusiokolo ruuvia (On ensikertalaiselle aika hyvässä piilossa, kannat kohti lattiaa..) Ja kun syyläri on letkujen varassa alhaalla, saa sen kikkailtua pyörän vasemmalta puolelta ulos. Etulokarin irroitus tais helpottaa hiukan. Venttiilikoppa tulee pois etukautta rungon välistä. Itse n. 4krt tuon homman tehneenä voin kertoa että liikaa tilaa ei ole

    yv:llä tavoittaa jos on hommasta jotain kysyttävää!