Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 32:een 32:sta
  1. #31
    Mä veikkaisin vahvalla mutulla että CompK:n ja K3:n seokset on aika lailla samat, eli ei suurta eroa toiminnassa. Ite ajelin viime kesän kymppiärrällä CompK:lla, pitäisi tämäkin kesä niillä aloittaa kunhan radalle asti pääsee. Eturengas mulla toimi samoilla 2.5 bar kuumapaineilla niin Alastarolla, Kemoralla kuin Ahvenistollakin ilman mitään ihmeellisyyksiä. Olisiko sitä etusella tullut ajettua joku nelisensataa kierrosta, pintaa on vielä puolet jäljellä. Vauhti Alastarossa ja Ahvenistolla keskinopean nopeampaa päätä, Kemoralla nopean hitaampaa puolikasta.

    Takarengas mulla toimi kaikkialla muualla moitteetta, paitsi Alastarolla, missä repesi aina milloin mitenkin. Seoksena oli Medium, mutta sanoisin että repeilyn syy oli alustassa, ei renkaassa itsessään. Repeilyn seurauksena takarenkaita sitten kuluikin melko lailla enemmän. Mulla oli lämppärit käytössä, mutta vissiin nuo toimisivat ilmankin, mikäli tosiaan ovat K3 kanssa samanlaisia. Mutta noin niin kuin yhden kesän kokemuksella sanoisin, että erittäin hyvät renkaat omaan käyttötarkoitukseensa.
    1835
  2.  
  3. #32
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Contin soft + medium kokoonpanolla ajettu seuraavasti keskinopean nopeamman pään vauhteja:

    171 kierrosta Alastaroa + käännön jälkeen 70 Kemoraa. Sitten annoin takasen pois, ja uusi omistaja tuuttaa päivän/ puol Alastarolla.

    Etunen vielä hyvä. Ajelen varmaan pari päivää ja vaihdan vaihtamisen ilosta uuden orgin skabaan.

    Oli lämpötila mikä tahansa, niin oon tähdännyt, että lämppäripaine ennen settiä on 2,25/1,60

    Alusta huollettu viime talvena.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12