Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Tervehdys
    Pitäisi saada K12GT Bemarin kuskin satulaa kavennettua/korotettua ja ehkä vielä lisäksi geeliä.
    Olisko tietoa ammatti-ihmisestä Oulun seudulla joka on hyvä penkintekijä ?
    "manaatin raivolla eteenpäin"

    -07 K1200GT
  2. #2
    Itse hoidin geelityksen täällä:
    http://www.autodeco.fi/moottoripyorat

    Hyvää jälkeä tuli.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  3. #3
    autovi tulee mieleen, mut se on jo Rovaniemellä. toki eihän se pitkä matka ole sinnekään..
    http://www.autovi.com/index.php/verhoilu/mpistuimet
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4. #4
    Satulan muotoiluja omaan pyörään tehneenä, niin suosittelen istuimen muokkaamista ihan itse. Eli jos omistat rälläkän, missä on hiomapaperilaikka ja lisäksi tarvitset terävän keittiöveitsen.
    Noilla tuotteilla onnistuu muotoilu tumpeloltakin.
    Korkotukseen tarvitaan bostik tyylistä liimaa sekä limiä ja geeli-insertin jos sen haluaa paikoilleen. Limiä pystyy ostamaan netistä tai voi hakea maksua vastaan lähes mistä tahansa verhoomosta.
    Penkin päällisen teettäminen esim. täällä Kajaanissa Autotex:issä maksaa alle 100 euroa ja siihen hintaan tulee jo terenauhat ja koristetikkaukset yms. Itse pystyy päällisen kiinnittämään niittipyssyllä.
    Kustanukset itse tehden:
    Limi n. 20-40 euroa nettikaupasta
    Geeli insertti 60-100 euroa ebaysta
    Liimapurkki 0,2 l n. 15 euroa
    Päällinen 80 euroa
    -------------------------------
    175-235 euroa yhteensä. No ei ehkä kannattavaa, mutta mukavaa puuhastelua.. Eli en vastannut valitettavasti kysymykseesi.. 😃
  5. #5
    Miksi tuon pitää tapahtua Oulun seudulla? Bussi, posti, rahti vie satulan ketterästi ihan minne vaan... Vaikka Puolaan.
    <p>2002-2014</p>
  6. #6
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Miksi tuon pitää tapahtua Oulun seudulla? Bussi, posti, rahti vie satulan ketterästi ihan minne vaan... Vaikka Puolaan.
    Ajattelin vaan näyttää että mistä poistetaan ja mihin lisätään-onko mahdollista esim. näin ?
    Vähän vaikea etänä ...
    Kun oli Deauville niin penkki oli mainio,ei painannut mistään vaikka meni vuorokauden yhtäkyytiä.
    Bemarin penkki on kaksiosainen ja leveä,tahtoo painaa sieltä ja täältä.
    "manaatin raivolla eteenpäin"

    -07 K1200GT
  7. #7
    Täältäkin varmaan kannattaa kysäistä. Nimestä huolimatta suunnittelee ja verhoilee satuloita moottoripyöriin.

    http://vancenter.fi/
  8. #8
    Lainaa tentai kirjoitti Katso viesti
    ...
    Bemarin penkki on kaksiosainen ja leveä,tahtoo painaa sieltä ja täältä.
    Hehe. kaksi asiaa jota BMW ei ole ikinä osannut tehdä (vaikka muka hienoja matkapyöriä tekee): Satulat ja tuulilasit.... Noi kun vaihtaa, niin pyöristä tulee toimivia...
    <p>2002-2014</p>
  9.  
  10. #9
    ellinelli ylivieska.
    R1100GS ja uusi elämä alkoi..
    ex K12LT "01
    ex R1100RT
    ex DR 650