Sivu: 3 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 507:sta
  1. #61
    Aika outoa jos vielä myyvät noita paketteja missä tämä MotoGP myyjän mukaan on mukana . Miten lienee onnistavan sopparin katkaisu kesken kauden . Minä annoin jatkua viime elokuussa vuodella kun oli halvempi paketti ja kanavia paljon missä oli urheilua . En kyllä olisi jatkanut jos olisi ollut tiedossa että MotoGP ei näy tulevalla kaudella , sitä olisi pystynyt jatkamaan kuukausi kerrallaan sitten . Mutta saahan tuon sitten näkyviin toista kautta kun hankkii tuon passin.
    Ultrafast KTM machine .
  2. #62
    Liityin varta vasten foorumille kun täältä sai ainoana netistä jotain käryä tuleeko tuo MotoGP telkkarista vai ei. Mulla Soneran KotiTV vai Viihdekö se nykyään ja sieltä Nelonen Pro -paketti juurikin vain ja ainoastaan MotoGP:tä varten. Tänään soittivat kun olin katkasemassa tilauksen ja kovasti sanoivat että Nelonen Pro:lla tulee tulemaan.

    Tivasin että miksi ei näy ohjelmaoppaassa mitään niin eivät oikein sanoneet kuin että tulee tuo.

    Perskules että vähän oudoksuttaa yhä tuleeko vai ei. Onko Soneralla sitten parempaa tietoa kuin itse Nelosella? Loppuu kohta kärsivällisyys
  3. #63
    Mulla kaveri töissä nelosella ja se sano, etteivät näytä enää Motogp:tä.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  4. #64
    Lainaa rantaile kirjoitti Katso viesti
    Mulla kaveri töissä nelosella ja se sano, etteivät näytä enää Motogp:tä.
    Sano sille kaverillesi että kohta YT neuvottelut raikaa sanoma yhtiössä kun asiakkaat katoavat .
    Ultrafast KTM machine .
  5. #65
    Voi olla että MotoGP katsojien joukkopako nelonen prolta juuri firmaa talousongelmiin aja..
    Husqvarna 701LR
  6. #66
    Mä ostin perus videopassin 99,95e koko kausi. Ei tarvi enää kikkailla streamien kanssa.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  7. #67
    Minkälaiset laite ja nettiliittymä vaatimukset on jotta homma toimii Videopassilla?
    jouni
  8. #68
    Lainaa brand x kirjoitti Katso viesti
    Minkälaiset laite ja nettiliittymä vaatimukset on jotta homma toimii Videopassilla?
    Samaa kans mietin. Ja toimiiko videopass useammalla laitteella yhdellä hinnalla?
  9. #69
    http://www.motogp.com/en/faq

    Voi katsoa monesta eri laitteesta.

    Itse katselen välillä iPadilla, välillä tietokoneella.

    The connection speeds required are as following: HD one video feed : 4 Mbps HD multiscreen video feed : 12Mbp
    Multiscreen videopass maksaa enemmän ja sitten saa vaikka neljä ruutua samaan aikaan eri kulmista/pyöristä. Kokeilin sitä pari vuotta sitten mutta ei toiminut kovin hyvin. Saattoi olla 5-10 sekuntia epäsynkassa ne ruudut.
    Husqvarna Svartpilen 401 -22
    Ex. Honda Monkey 125
    Ex. BMW S1000RR -15
    Ex. Suzuki UK110 Address
    Ex. KTM 790 Duke
    Ex. R1 -08 kilpa-ajoneuvo
    Ex. ZX-6R -13
    Ex. GSR750
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  10. #70
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa brand x kirjoitti Katso viesti
    Minkälaiset laite ja nettiliittymä vaatimukset on jotta homma toimii Videopassilla?
    Mulla 4g mokkula + läppäri ja toimii ihan hyvin. Tosin tämä kausi varmaan jää väliin kun ei jaksa kattella tota sopupeli pelleilyä. Wsbk ajetaan sentään vielä täysiä voitosta.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  11. #71
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Mulla 4g mokkula + läppäri ja toimii ihan hyvin. Tosin tämä kausi varmaan jää väliin kun ei jaksa kattella tota sopupeli pelleilyä. Wsbk ajetaan sentään vielä täysiä voitosta.
    Älä nyt. Hieno kausi tulossa. Suzukit ja kumppanit lennossa. Toivottavasti lisää tohinaa kärkeen.

    (tai sit Jorge karkaa )
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #72
    Poistettu
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Mulla 4g mokkula + läppäri ja toimii ihan hyvin. Tosin tämä kausi varmaan jää väliin kun ei jaksa kattella tota sopupeli pelleilyä. Wsbk ajetaan sentään vielä täysiä voitosta.
    Mulla on vaan 2/0,5Mb kotiliittymä ja hyvin tulee sen kautta. Lähes kaikki menee 4G:n kautta muuten, mutta kun haluaa katsoa töllöstä Apple-TV:n kautta iPadilla, pitää iPad laittaa wlaniin ja kotiliittymään kiinni. Lähes täysin häiriötön ja hyvä kuva tuollakin tulee. Muuten tollasella kahden megan liittymällä ei kyllä tee kertakaikkiaan mitään.

    Sama juttu, katellaan tää kausi muuta.
  13. #73
    Lainaa TiuSo kirjoitti Katso viesti
    Voi olla että MotoGP katsojien joukkopako nelonen prolta juuri firmaa talousongelmiin aja..
    Näin varmaan on , mutta täytyy tehdä parhaansa että tällä kertaa ajaa . Kummallista silti että nämä kanavapakettien tarjoajat mm. DNA mainostavat edelleen että MotoGP näkyy edelleen paketeissa muiden lajien kanssa . Mitä tästä siis opimmekaan ! Ei missään nimessä kannata uskoa näihin kanavapakettien myyjiin vaikka tarjoaisivat kuinka edullisia kanavapaketteja missä on kaikkea kivaa kaikille .
    Ultrafast KTM machine .
  14. #74
    Joo, kyllä täällä myös nelonen pro lakkaa näkymästä ja satanen menee dornalle.. Aion kuitenkin katsoa kisat.
    Husqvarna 701LR
  15. #75
    Saako kuvan Chromecastilla töllöön vai pitääkö laittaa HDMI-piuhalla?
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  16. #76
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Ne jolla on joku määräaikainen paketti niin älkää ihmeessä maksako laskuja. Ilmoitatte sinne että myyty tuote ei vastaa lupauksia ja jos tulee kinaa niin lausuntoa kuluttajariitalautakunnalta. Sen mukaan sitten olette maksamatta..

    Itse ainakin teen näin jos kisat ei näy. Mulla tosin irtisanomisaika on yksi täysi kuukausi, mut tulee siitäkin 50€ maksettavaa turhasta. Tai voihan sitä kattoa kainalopalloa tai baseballia mopokisojen sijasta ja olla hiljaa



    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  17. #77
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rantaile kirjoitti Katso viesti
    Mulla kaveri töissä nelosella ja se sano, etteivät näytä enää Motogp:tä.

    Onk tää nyt se kuuluisa hyväätiedotusta.fi ??
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  18. #78
    Myös Elisan PRO paketti mainostaa tuota MotoGP kisaa pakettiin kuuluvaksi 54 € kk jotain eli kyllähän pitäisi näkyä vielä , mutta saa nähdä miten perjantaina käy. Taitaa tuo ruutu plus sekoittaa pakettia. Ainakin uusien tilaajien jotka ovat olleet siinä tiedossa että MotoGP näkyy voivat yrittää perua tilaustaan paketin tarjoajilta jos kisoja ei näy. Mun kohdalla ei varmaan onnistu kun vielä Neljä raastavaa kuukautta joudun maksamaan turhasta 40 € per kuukausi jos kisoja ei näy.
    Ultrafast KTM machine .
  19. #79
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Onk tää nyt se kuuluisa hyväätiedotusta.fi ??
    Ei kovin hyvää ole jos puskaradion kautta menee. Ei tuolla nelosen sivuilla näköjään missään valikossa näy Motogp:tä. Vähin äänin ottaneet pois ja luottaneet ettei kukaan huomaa. Tai sitten ei ole vain ylittänyt uutiskynnystä.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  20. #80
    Ei pron (ruutu) sivuilla mainita MotoGp:stä mitään. Ruutu vastas mulle tosiaan että tilanne auki vielä Ei luulis enää kauaa auki olevan. Ja tiedottaa kun asiaan tulee selvyyttä. Mihinköhän se tiedotus ilmaantuu?
  21. #81
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa loordi kirjoitti Katso viesti
    Ei pron (ruutu) sivuilla mainita MotoGp:stä mitään.
    Joskus reilu viikko sitten poistui tiedot MotoGP:n näyttämisestä samalla kun pro:n omat sivut katosivat. DNA:n tiedoista sen sijaan löytyy vieläkin..



    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  22. #82
    Joka tapauksessa kyllä palvelun tarjoajat (Elisa ja DNA , muista en tiedä )mainostavat MotoGP:n kuuluvan Nelonen Pro pakettiin sitä kanavapakettia myydessään . Ilmeisesti kukaan ei tiedä näkyvätkö kisat mutta tiedä sitten . Harhaanjohtamistahan se on jos joku on tämän vuoden puolella ottanut kanavapaketin siinä toivossa että näkyy tämä motoGP sitten.
    Minä olen kyllä ihmetellyt jo pitemmän aikaan ettei Pro kanavilla näkyvien kyläkiekko otteluiden aikana ei ole näkynyt yhtään mainosta alkavasta MotoGP kaudesta .
    Ultrafast KTM machine .
  23. #83
    Itse kun tähän asti katsonut Elisan kaapelin kautta Motogp:n ja ne sitä sivuillanssa mainostaa niin eiköhän sen saa irtisanottu vetoamalla virheellisten mainontaan tai muuhun kusetukseen.
    Lauantaina sitten jos ei aika-ajoja näy niin Videopass tilaukseen.
  24. #84
    http://www.nelonenmedia.fi/kanavat-j...edia-maksu-tv/

    Vielä jatkavat ainakin mainontaa.

    Nelonen Pro – Kotikatsomoiden ammattilaisille
    Nelonen Pro 1 ja Nelonen Pro 2 -kanavat tarjoavat urheilua kotikatsomoiden ammattilaisille. Nelonen Pro tuo kotikatsomoihin koko SM-liigan yksinoikeudella, runkosarjan ensimmäisistä peleistä kevään finaaleihin. Jääkiekon lisäksi Nelonen Pro näyttää kattavan annoksen muuta urheilua: muun muassa rallin MM-sarjaa, MotoGP:tä,
    Eurooppa-liigaa, NBA:ta, Superpesistä ja paljon muuta
  25. #85
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Carson kirjoitti Katso viesti
    Vielä jatkavat ainakin mainontaa.
    Voin sanoa ihan omasta kokemuksesta, että kun noita juttuja lukee viidelläsadallakaheksallakymmenelläkahdella eri sivulla, joista puolet on vanhentunutta, mutta kummittelemaan jäänyttä matskua, niin ei niitä kaikkia muista poistaa/päivittää ikinä silloin, kun olis tarvis.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  26. #86
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Saako kuvan Chromecastilla töllöön vai pitääkö laittaa HDMI-piuhalla?
    Kun avaa streamin kännystä, tietokoneesta tms Chrome-selaimella, kuvan voi sen jälkeen siirtää Chromecastin striimattavaksi. Toimii paremmin kuin PC hdmi:llä.
  27. #87
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Kun avaa streamin kännystä, tietokoneesta tms Chrome-selaimella, kuvan voi sen jälkeen siirtää Chromecastin striimattavaksi. Toimii paremmin kuin PC hdmi:llä.
    Niin paljon tulee outoja termejä että joku kurssi varmaan pitää käydä, jos tuohon VideoPassiin tästä joutuu siirtymään
    jouni
  28. #88
    Paikallisille operaattoreille Dornan videopassi on kyllä hanurista (kuluttajalle hyvä kun saa valita ja näkyy myös maassa missä normi-tv ei näytä), koska on halpa ja laadukas kaikella sisällöllä (kuvakulmat, tilastot, livetiming, arkisto, selostus jne.). Hankala on kilpailla tuon kanssa kun operaattorin pitää tuottaa omat selostukset, mahdolliset studiot ja ne maksaa joka pitäisi asiakkaalta rahastaa. Hankala nähdä isoa ansaintamahdollisuutta tilanteessa joka ei ehkä sponsoreitakaan enää houkuttele tarpeeksi koska pieni markkina ja ei suomalaiskuskeja gridissä.

    Esim. NHL blokkasi oman videopalvelun Skandinaviasta koska Viasat osti tv- ja nettioikeudet Pohjolan perukoille. Täten paikallisen operaattorin on helpompi tehdä businessta tuotteella. Asiakkaalle aina huonompi tuollainen tilanne.
  29. #89
    Lainaa brand x kirjoitti Katso viesti
    Niin paljon tulee outoja termejä että joku kurssi varmaan pitää käydä, jos tuohon VideoPassiin tästä joutuu siirtymään
    Videopass on sovellus, esim kännykässä. Mutta samalla myös oikeus katsoa lähetyksiä livenä tai arkistosta milloin vain myös selaimella. Jos omistaa Chromecast-palikan (ja wifin kotona), sen voi komentaa samaan verkkoon kytketystä laitteesta ja Chrome-selaimesta käsin näyttämään lähetystä tv:n hdmi-liitännän kautta. MotoGP sivulle vaan pitää kirjautua ensin, kuten vaikkapa tänne org:iin. Voit katsoa myös kännyllä, jos siinä on Videopass tai selain, tai millä tahansa vastaavalla laitteella.
  30.  
  31. #90
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Esim. NHL blokkasi oman videopalvelun Skandinaviasta koska Viasat osti tv- ja nettioikeudet Pohjolan perukoille. Täten paikallisen operaattorin on helpompi tehdä businessta tuotteella. Asiakkaalle aina huonompi tuollainen tilanne.
    F-Securen Freedome käyttöön, ni alkaa taas näkyä
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
Sivu: 3 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen