Sivu: 2 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 507:sta
  1. #31
    Lainaa yamapower kirjoitti Katso viesti
    kuulin huhua että nelonenpro ei näyttäisi tällä kaudella MotoGP ja rallicross lähetyksiä. Voi vitura sentään
    Mistä huhu on peräisin? Jos on totta niin kortti joutaa hevon......n. Ja jos on totta niin mistähän MotoGP:n näkisi? Siis telkkarista, ei tietokoneelta.
    SV 1000
  2. #32
    Lainaa sukahoto kirjoitti Katso viesti
    Mistä huhu on peräisin? Jos on totta niin kortti joutaa hevon......n. Ja jos on totta niin mistähän MotoGP:n näkisi? Siis telkkarista, ei tietokoneelta.
    Itse olen käyttänyt yhdistelmää iPad + Moto GP Videopass + Apple TV (eli tästä kuva telkkariin). Kuvanlaatu on loistava ja lähetystä tulee läpi viikonlopun, eli aina kun ovat radalla ja jos eivät ole voi katsoa sitä kun olivat.

    Edit: Selostajat on myös huippuluokkaa ja niitä jaksaa kuunnella (jos englanninkielen kuuntelu onnistuu sujuvasti). Melkein vois sanoa, että Mertarannelle lyövät kampoihin myös fiilistelypuolella.
    Husqvarna Svartpilen 401 -22
    Ex. Honda Monkey 125
    Ex. BMW S1000RR -15
    Ex. Suzuki UK110 Address
    Ex. KTM 790 Duke
    Ex. R1 -08 kilpa-ajoneuvo
    Ex. ZX-6R -13
    Ex. GSR750
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  3. #33
    Tommottis tiatoo..............

    http://www.nelonenmedia.fi/kanavat-j...edia-maksu-tv/

    Nelonen Pro – Kotikatsomoiden ammattilaisille
    Nelonen Pro 1 ja Nelonen Pro 2 -kanavat tarjoavat urheilua kotikatsomoiden ammattilaisille. Nelonen Pro tuo kotikatsomoihin koko SM-liigan yksinoikeudella, runkosarjan ensimmäisistä peleistä kevään finaaleihin. Jääkiekon lisäksi Nelonen Pro näyttää kattavan annoksen muuta urheilua: muun muassa rallin MM-sarjaa, MotoGP:tä,
    Eurooppa-liigaa, NBA:ta, Superpesistä ja paljon muuta
  4. #34
    Lainaa exhaust kirjoitti Katso viesti
    Itse olen käyttänyt yhdistelmää iPad + Moto GP Videopass + Apple TV (eli tästä kuva telkkariin). Kuvanlaatu on loistava ja lähetystä tulee läpi viikonlopun, eli aina kun ovat radalla ja jos eivät ole voi katsoa sitä kun olivat.
    Kai toi onnistuu ilman että hankkii koko II tuote sarjan, Nelonen poro kanavilla menty pari vuotta spurtti pyörät eurosportin kautta.
    Sitten kun kanava päällikkö myy ja ostaa uutta ohjelmistoa niin vaihdetaan kanavia sen mukaan.
    Uutta kautta odotellessa.
  5. #35
    Ja toimii hyvin chromecastilla, vaikka kännystä ampuu kuvan telkkuun. Motogp videopass, eurosportplayer jne. Pitää vaan olla wifi kotona. Samalla konseptilla Yle areena, Netflix yms.
  6. #36
    Tai lyö vain koneen kiinni telkkariin. Htpc:t ovat edelleen muodissa.

    2016 ja mahdollisuudet ovat lähes rajattomat.
    ...
  7. #37
    Tossa chromecastissa on se etu, että se ei tee mitään muuta kuin striimaa lähetystä netistä. PC saattaa joskus (=usein) puuhastella muutakin ja striimaus kärsii. Ja kätevää kun voi ohjastaa sohvalta käsin koko homman ilman piuhoja.

    Itse saan parhaan laadun tuolla pulikalla. Olikohan niin, että uusimman mallin voi kytkeä myös langalla reitittimeen, niin on vielä vakaampi. 35€ .
  8. #38
    Nelosen asiakaspalveluun soitto ja sieltä kerrottiin että moto gp poistuu Ruutu-palvelusta, mutta näkyy edelleen tv:n puolella Nelonen Pro-palvelussa.
    -11 BMW F800GS
    ex:
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
  9. #39
    Kiitti TomeS infosta jos noin on. Mun mielestä kiiveri ja kaas hoitanu MotoGP:n hyvin nelonenprolla. Huhu oli peräisin Twitteristä.
    GSX-R 1000 K9
  10. #40
    Lainaa TomeS kirjoitti Katso viesti
    Nelosen asiakaspalveluun soitto ja sieltä kerrottiin että moto gp poistuu Ruutu-palvelusta, mutta näkyy edelleen tv:n puolella Nelonen Pro-palvelussa.
    Toivottavasti pitää paikkansa. Itse soitin äsken asiakaspalveluun ja sanottiin ettei sopimusta ole tehty ainakaan vielä...
    jouni
  11. #41
  12. #42
    Lainaa Oz kirjoitti Katso viesti
    Ainakin sivut ovat ajan tasalla: http://www.nelonenpro.fi/motogp/motogp
    Joo, 2015 kausi..
    jouni
  13. #43
    Ohjelmatietojen mukaan Nelonen Pro1 tai Pro2 ei näytä MotoGP kisoja
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  14. #44
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Ohjelmatietojen mukaan Nelonen Pro1 tai Pro2 ei näytä MotoGP kisoja
    Ikävä kyllä, vaikuttaa siltä ettei suomenkilelistä selostusta tule miltään kanavalta..
    jouni
  15. #45
    Suosittelen lämpimästi, että hankitte Motogp kauden katseluoikeudet sarjan pyörittäjän kautta (oli motgp saatavissa nelosen kautta tai ei). Hinta peruspaketilla 100€/kausi.

    https://secure.motogp.com/en/subscri....motogp.com%2F


    Itse olen katsellut tuolta nyt 3-4 edellistä kautta ja olen ollut erittäin tyytyväinen tuohon pakettiin, kun taustalla itsellänikin oli useampi vuosi nelosen motogp lähetyksien seuraamista telkun kautta (hermot meni aikaisemmin ja jälkeenpäin ajateltuna olis pitäny heittää noi nelosen/dna kanavapaketit mäkee jo paljon aikaisemmin)
    Ton sarjan virallisen videopassin kautta näkee kaikki hajoitukset aika-ajot ja kisat suorina tai vaihtoehtoisesti ihan milloin ehtii katsomaan, jonka lisäksi pääsee käsiksi halutessaan käsiksi myös paremmin ajajahaastatteluihin ja muihin erikoispätkiin.
    Selostus on englanniksi, mutta eiköhän se kaikille härmäläisillekkin ala toimimaan ainakin pienen totuttelun jälkeen (näiden kaverien selostustyyli on nelosen motogp selostajiin verrattuna monta pykälää hehkuttavampi, mutta nopeasti siihenkin varmaan tottuu 😃)
  16. #46
    Otin tuon passin viimeiseen osakilpailuun ja eikös se perhana ruvennut puskuroimaan juuri lähdössä.
    Ei minulla yleensä netti töki, joten epäilen lähettäjän kaistaa.
    EX:BMW K1200LT -04
    -V-max 1200 -96
    -Honda xl1000v -99
    -BMW K1200 RS
    -Yamaha FJ1200
    -Aprilia RSV 1000R Factory
    -Suzuki RF900,GSX750es
    -Kawasaki Z650SR
  17. #47
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Ohjelmatietojen mukaan Nelonen Pro1 tai Pro2 ei näytä MotoGP kisoja

    Laitoinpa oikein kyselyä tuonne asiakaspalveluun, nimittäin meikäläisen asiakassuhde katkeaa välittömästi jos kisoja ei tule PRO:lta. Silloin loppuu myös meikäläisen kisojen katselu kokonaan, koska meille ei ilmeisesti saa sellaista nettiä millä riittäisi kaista noiden kisojen katsomiseen streeminä (oletan että vaatii about 10 megasen yhteyden).

    Vastaus tuli: "Sopimusneuvottelut ovat edelleen käynnissä, joten valitettavasti lopullista tietoa jatkosta ei vielä ole tiedossamme. "


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  18. #48
    Lainaa Jääkone kirjoitti Katso viesti
    Ton sarjan virallisen videopassin kautta näkee kaikki hajoitukset aika-ajot ja kisat suorina tai vaihtoehtoisesti ihan milloin ehtii katsomaan, jonka lisäksi pääsee käsiksi halutessaan käsiksi myös paremmin ajajahaastatteluihin ja muihin erikoispätkiin.
    Itsellä on ollut tuo pari vuotta, mutta juurikin tuo ottaa pattiin, että tuo "milloin ehtii katsomaan" ei toteudu kauden päättyessä, kun ratkaisut tapahtuu. Katseluoikeus päättyy viimeisen kisan jälkeen päivässä. Sama näkyy olevan 2016. Mikä vitun järki tässä on?
    Ei ehkä kovin iso juttu, mutta itseä ketuttaa...varsinkin viime vuonna tökki viimeisessä kisassa striimaus (kuten täällä mainittiinkin) ja ajattelin katsoa myöhemmin....tässä maassa kun ei ole vaiketa pysytellä mediapimennossa tämän lajin suhteen. Ei sitä sitten voinutkaan katsoa enää parin päivän päästä.

    Muutoin "pääsääntöisesti" ihan toimiva palvelu.
  19. #49
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Laitoinpa oikein kyselyä tuonne asiakaspalveluun, nimittäin meikäläisen asiakassuhde katkeaa välittömästi jos kisoja ei tule PRO:lta. Silloin loppuu myös meikäläisen kisojen katselu kokonaan, koska meille ei ilmeisesti saa sellaista nettiä millä riittäisi kaista noiden kisojen katsomiseen streeminä (oletan että vaatii about 10 megasen yhteyden).

    Vastaus tuli: "Sopimusneuvottelut ovat edelleen käynnissä, joten valitettavasti lopullista tietoa jatkosta ei vielä ole tiedossamme. "


    - T -
    Jaa että tällästä no sopparihan sanotaan sitten irti viikonlopun aikana jos ei motoGP näy kyseisiltä kanavilta, aika käy vähiin varsinkin jos on Juha Sipilän kaltainen huippu neuvottelija ostamassa TV aikaa.
    Kokeneemmat videopassin omistajat osaa varmaan kertoa mitä eroa on Season MultiScreen ja Season passeilla ?
  20. #50
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bartti kirjoitti Katso viesti
    Jaa että tällästä no sopparihan sanotaan sitten irti viikonlopun aikana jos ei motoGP näy kyseisiltä kanavilta, aika käy vähiin varsinkin jos on Juha Sipilän kaltainen huippu neuvottelija ostamassa TV aikaa.
    Kokeneemmat videopassin omistajat osaa varmaan kertoa mitä eroa on Season MultiScreen ja Season passeilla ?
    Tuossa multiscreen -palvelussa taitaa tosiaan tarvita useamman näytön, jotta saa kaiken ilon irti. Yhdeltä ruudulta saa livekuvan radalta, ja toiselta näytöltä esim väliajat sektoreittain. Ja ilmeisesti tarjolla on erittäin paljon lisää sen normaalin lähetyksen päälle.

    Pitkiksellä taisi olla tuo multiscreen jokin aikaa sitten, muistaakseni taisi mainita, että vaatii melkosta taitoa myös katsojalta että kykenee hyödyntämään tuon informaatiotulvan...

    Itse olen tyytyväinen tuohon ihan tavalliseen videopassiin.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  21. #51
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Tuossa multiscreen -palvelussa taitaa tosiaan tarvita useamman näytön, jotta saa kaiken ilon irti. Yhdeltä ruudulta saa livekuvan radalta, ja toiselta näytöltä esim väliajat sektoreittain. Ja ilmeisesti tarjolla on erittäin paljon lisää sen normaalin lähetyksen päälle.

    Pitkiksellä taisi olla tuo multiscreen jokin aikaa sitten, muistaakseni taisi mainita, että vaatii melkosta taitoa myös katsojalta että kykenee hyödyntämään tuon informaatiotulvan...

    Itse olen tyytyväinen tuohon ihan tavalliseen videopassiin.
    Suoraan tuolta sivuilta: "Pick your favourite layout to watch up to 4 of the 6 available feeds simultaneously!"
    Kyllä perus videopassillakin voi avata kierrosaikaikkunan omaan ikkunaan, mutta videokuvaan ei voi vaikuttaa. Minullekin tuo perussetti on riittänyt.
  22. #52
    Pahasti vaikuttaa tosiaan siltä ettei NelonenPro näytäkään sarjaa vaikka ovat niin mainostaneet. Ollut ihan hyviä lähetyksiä ja kun on tallentava digiboxi niin on voinut katsoa rauhassa itselle sopivaan aikaan. Shit!

    Mä laitoin kans tiedustelun asiakaspalveluun, turhasta on ehkä nyt saanut maksaa.
    Sarjan tiivis seuraaminen on vähän vaisumpaa jos joutuu virittelemään tietsikasta kuvan telkkariin, pätkii kuitenkin, sehän on varma...

    No, paikan päälle kuitenkin menen, tällä kertaa liput on varattu Saksan osakilpailuun heinäkuussa. Aiemmin olen pari kertaa käynyt Assenissa. Ja mopolla tietenkin! Suosittelen - viikonlopun tunnelma kisapaikkakunnalla on huima ja kisat livenä on todella hauskaa ohjelmaa!
  23. #53
    Jotenkin tuntuu että nelosen ohjelmapäälliköt yrittää saada pienemmillä kustannuksilla nämä moto gp kisat kun ei ole suomalaisia ajamassa tänä vuonna . Harmittaa vain se että kun on elisan viihdepaketti jonka soppari päättyy vasta elokuussa niin sitäpä ei katkaista kesken ja joutuu tyytymään kyläkiekkoiluun ja NHL otteluihin siihen asti kun niitä näkyy vielä .
    Täytyy vissiin lopettaa nyt alkuunsa nämä Sanoma yhtiöön liittyvät lehtitilaukset eli ainakin hesari jos ei kisat näy .
    Ultrafast KTM machine .
  24. #54
    Laitoin kanssa neloselle kyselyä. Pahalta näyttää, ei ainakaan ohjelmatiedoissa ole mitään mainintaa lähetyksistä. Mun mielestä Kiiveri ja Pepe oli ihan jees parivaljakko, mutta täytyy ostaa sitten passi jos ei näy nelosella.
    Ihmetyttää enemmänkin se että laji on melko tuntematon Suomalaisille, mutta ainakin omasta mielestä paljon mielenkiintoisempi kun vaikka Formulat. Nyt ollaan rakentamassa täyttä höyryä Kymiringiä Suomeen. Sinne olisi jo tarkoitus järjestää Motogp kilpailut 2017. Epäilen asiaa, mutta jos näin todella on niin missä markkinointi? Jos meinataan jatkossakin järjestää kilpailuja Suomessa niin olis ihan kiva että katsomossa olis muitakin kun bussilastillinen Espanjalaisfaneja.
    Ei tätä tahtia kukaan tiedä eikä tule kiinnostusta lajia kohtaan kun ei se edes näy missään!
  25. #55
    MotoGP:n striimien tökkimiseen suosittelen vaihtamaan sitä vpn tjsp kohtaa itse lähetyksestä. Pitäisi auttaa. Pari vuotta katsellut tuota kautta ja on hyvä paketti.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  26. #56
    Vastasivat soneralta, että: MotoGP kisat alkavat 20.03.2016, joten se tulee kyllä näkymään teidän kanavapaketilla (pro1).
    EX:BMW K1200LT -04
    -V-max 1200 -96
    -Honda xl1000v -99
    -BMW K1200 RS
    -Yamaha FJ1200
    -Aprilia RSV 1000R Factory
    -Suzuki RF900,GSX750es
    -Kawasaki Z650SR
  27. #57
    Ruutu-tiimi vastasi tänään että ei ole vielä tietoa onko MotoGp näytillä tulevan kauden ajan. Asia on vielä kesken. Tästä tiedotetaan heti kun asia on selvä.
  28. #58
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Pikkulinnut lauloi, että Nelonen ei näytä MotoGP:tä. Ehkä joku muu Cana... *köhköh* kanava näyttää, mutta sekin on vissiin vielä täysin levällään.

    Oli miten oli, täällä menee videopass hankintaan.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  29. #59
    Joo, irti nelosen paketista ja dornalle eurot. Toivottavasti ei pätki!
    Husqvarna 701LR
  30.  
  31. #60
    Taitaa olla aika viritellä satelliittilautanen paikalleen, taitaa onneks vielä tulle jostain FTA kanavilta sekä MotoGP että F1:set.
Sivu: 2 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen