Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Lainaa protoni kirjoitti Katso viesti
    Löytyyköhän noita senan kypäröitä jo oikeasti jostain? Voisi olla ihan kiinnostava vaihtoehto kun alkaa kypärän vaihto olemaan muutoinkin ajankohtaista.
    Itekin olen hankkimassa uutta kypärää, laitinkin meiliä Senan tukeen.
    Kypärän julkaisuajaksi on ilmoitettu tammi-maaliskuu.
    Julkaistaan kuulemma samaan aikaan USAssa ja Euroopassa.
    Kysyin onko touko-kesäkuussa ostettavissa täällä, pitäisi kuulemma olla.
    AllRight ketju kuulemma yhteistyökumppanina.

    Kovastikin mielenkiintoista, nyt kun Neotec 2 on ehkä hiljaisin potta ja ostoslistalla.

    Senan vastamelun toimivuus mietityttää, varsinkin ylläolevia viestejä luettuani..
    Kypärän muu toimivuus, istuvuus ja laatu ovat myös ainakin mulle epäselviä, sovittamaan pitäis päästä

    Hyvät korvatulpat vaimentaa suht hyvin, mut helpottais se harrastusta jos ei niitä tarttis käyttää..
  2. #32
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Kokeilin messuilla vastamelukorvatulppia. Meillä on Bosen vastamelukuulokkeet ja ei noista tulpista ollut kyllä mihinkään kuulokkeisiin verrattuna. Tuo kypäräajatus olisi kyllä mielenkiintoinen.
    Joo eihän niitä tietenkään voi verrata suljettuihin isoihin vastamelukuulokkeisiin. Mutta tulpissa on se hyvä puoli että se mikki on korvakäytävässä, niin se vaimentaa osan myös luiden kautta kulkeutuneesta äänestä. Koko rajoittaa, että tulpat ei vaimenna kovin hyvin muita kuin matalia ja kohtalaisen staattisia ääniä (helpoimmat vaimentaa). Töissä on muutama ujeltava tuuletin, niihin se ei toimi. Kunnon kuulokkeet vaimentaa jopa näppäimistön naputteluäänen, tulpat ei kykene siihen mitenkään. Mutta tasainen tuulen humina on kuitenkin helppo nakki vastamelutulpillekin. Samoin esim. nastarengasmelu autossa.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  3. #33
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Kokeilin messuilla vastamelukorvatulppia. Meillä on Bosen vastamelukuulokkeet ja ei noista tulpista ollut kyllä mihinkään kuulokkeisiin verrattuna. Tuo kypäräajatus olisi kyllä mielenkiintoinen.
    Nyt pitää kysyä tarkentava, siis bosetko on huonot vai jotku muut?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4. #34
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Nyt pitää kysyä tarkentava, siis bosetko on huonot vai jotku muut?
    Muistelen että olisi olleet bosen tulpat mutta en mene vannomaan. Kannattaa kokeilla jossakin liikkeessä itse. Tuo oli sellainen pikahavainto kun olen huomannut miten hyvät nuo Bosen vastamelukuulokkeet ovat.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  5. #35
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tuossa harkinnu noita bosen bluetooth vastamelukuulokkeiden hankintaa päivittäiseen käyttöön töissä ja mahd. jopa kypärän alle jos mahtuu.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6.  
  7. #36
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Nyt pitää kysyä tarkentava, siis bosetko on huonot vai jotku muut?
    Oletin Pete2:n tarkoittaneen niitä QuietOn-vastamelutulppia huonoiksi, mutta olettamukseni oli näköjään väärä. Itselläni on valitettavasti sama kokemus, eli quietonien vaimennus tuntuu Bosen qc25 ja qc35 jälkeen todella vaatimattomalta. Itselläni ongelmaksi muodostuu noissa quietoneissa lisäksi korvakäytävän hankala muoto, jonka vuoksi ne on vaikea saada yleensäkään kunnolla paikalleen, ja kypärän kanssa se on täysin mahdotonta.

    Mitä Boseen muuten tulee, niin ainakin kuppimallin kuulokkeissa vastamelutoiminnon laatu on yksi markkinoiden parhaista, mutta tosihifistille äänenlaatu ei kelpaa.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12