Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Moottoripyora.orgia ollaan uusimassa, ja urakkaan tarvittaisiin lisää käsiä avuksi. Jos osaat CSS3:sta kohtuu hyvin, niin ota allekirjoittaneeseen yhteyttä, hannula ät moottoripyora piste org. Graafista osaamista ei tarvitse osata, riittää että osaa muuttaa valmiin suunnitelman tyylitiedostoksi. Työvälineet saat valita itse.

    Tehtävä on palkatonta orjatyötä kuten kaikki muutkin duunit meillä. Tarve ois heti ja jatkuu tällä tietoa ainakin tammikuun lopulle. Olisi tärkeää että voit antaa tälle projektille ainakin alkuvaiheessa suunnilleen 5...10 h per viikko. Työtarve on pätkittäistä. Jos PHP5 taipuu myös niin siitä saa näppärästi hieman lisäurakkaa. Siihen voidaan ajatella kyllä toistakin ihmistä jos alkaa siltä näyttämään.
    1000
  2. #2
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Juttelen tästä mielelläni myös lauantaina syyskokouksen yhteydessä. Jos on kiinnostusta päästä tekemään parempaa Moottoripyora.orgia, niin tule nykäisemään hihasta.
    1000
  3. #3
    Nyt olisi jäsenillä, jotka homman hallitsee ja semmoisia varmasti on, mahdollisuus tehdä hyödyllistä talkootyötä ja olla mukana uudistamassa sivustoamme. Rohkeasti mukaan
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  4. #4
    You got mail @Hannula.
    Suzuki GSX 650F ('08) "Pikkubusa"
  5.  
  6. #5
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Minulla on tarkoitus olla tukemassa tätä toimintaa ihan riippumatta siitä valitaanko minua hallitukseen tai ei. En ole CSS-velho, mutta muuhun puoleen varmaankin voisin jeesata kunhan pahimmat syysprojektit saa alta pois. Nyt mennään sata lasissa.
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)