Katso äänestykset tulokset: Mukaan Imatralle?

Äänestäjät
155. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä, olen mukana.

    54 34,84%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

    90 58,06%
  • Tuskin lähden mukaan.

    11 7,10%
Sivu: 7 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 345:sta
  1. #181
    Onnistui täälläkin
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  2. #182
    Poistettu
    2kpl ostettu. MP-messuilla tuli jo täytettyä kotimaan hörppykiintiö tälle vuodelle, mutta eikös tollainen kansainvälinen tapahtuma lasketa olevan aluevesirajojen ulkopuolella?
  3. #183
    Ostettu 2kpl

    Tarttee varmaan nyt hankkia noi liputkin ajoihin
  4. #184
    Huone ostettu itselle ja vaimolle, ei tarvitsekaan mennä kaverin nurkkiin yöpymään
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  5. #185
    Liput ajoihin ostettu 3xVIP

    Vaimon kanssa jaetaan huone, mutta haluisiko joku tuon mun nuorimman pojan huonekaveriksi?
  6. #186
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jahas, majoitus hommattu.

    Olikos orgin vakiojuopot yleisemmin ostanu nyt Vippejä vai normaalipilettejä?
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  7. #187
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kyl ne tietää, mitä ne tekee.
    Ja sinä tiedät sen koska?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  8. #188
    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    Jahas, majoitus hommattu.

    Olikos orgin vakiojuopot yleisemmin ostanu nyt Vippejä vai normaalipilettejä?
    No VIPpejä tietenkin
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  9. #189
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Ja sinä tiedät sen koska?
    Koska olen lentänyt Finnairilla. Jassulle: VIP ainakin täällä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #190
    Vippilippu lunastettu. Ei tuossa hinnassa ollut oikein vippilisääkään, kun laskee että tuohon kuuluu esim. ruokailut.
  11. #191
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Joo, Vippiä kehiin. Paha vaan jos kaikki on vipissä, niin normipuolelta saa paremmin palvelua... Orgin majoitus tuli itsellekin lunastettua.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  12. #192
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Kyllä me persaukiset ollaa siellä normipuolella, ei huolta.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  13. #193
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Koska olen lentänyt Finnairilla..
    Siis siihen vanhaan hyvään aikaan kun reittilennoilla suorastaan tyrkytettiin viinaa ja kuppeja sai sopivasti eteen ettei tarvinnut kokoaikaa olla kinuamassa.

    Nykyäänhän sua katsotaan kieroon jos pyydät kerralla pari bisseä. Jos saa neuvoteltua isomman annoksen niin ystävällisesti ilmoitetaan että 'Ok, mutta sulle ei sitten vähään aikaan tarjoilla...'

    Lentäminen on mennyt pilalle... Vanhaan hyvään aikaan pysty helsinki-vantaalta lähteä vesiselvänä ja kun päästiin Arlandaan oltiin jo täysin juhlatunnelmissa. Nykyään tolla välillä kerkii saada kaksi lämmintä kaljaa tjs.. tsk tsk.

    Jaa että VIP setti pitäs ottaa... ?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  14. #194
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Siis siihen vanhaan hyvään aikaan kun reittilennoilla suorastaan tyrkytettiin viinaa ja kuppeja sai sopivasti eteen ettei tarvinnut kokoaikaa olla kinuamassa.

    Jaa että VIP setti pitäs ottaa... ?
    En ihan 90-luvun hurjimpiin ehtinyt. Tarjoilu pelas ihan OK 2000-luvun puolivälissä.

    VIP, tottakai.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #195
    Eikö kisalippua pysty ostamaan ilman kirjautumista? Mä vihaan kirjautumisia. Mä haluan ostaa vain lipun!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  16. #196
    Lainaa ttuttu kirjoitti Katso viesti
    Eikö kisalippua pysty ostamaan ilman kirjautumista? Mä vihaan kirjautumisia. Mä haluan ostaa vain lipun!
    Ei muuta kun lähimpään liikeeseen hakemaan
    http://www.ticketmaster.fi/help/outl...language=fi-fi
  17. #197
    Taaaaaaas on yksi salasanallinen juttu prkl! Mutta onpahan majoitus ja piletti!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  18. #198
    Mä ostin VIP lipun jo viime vuonna, kun kulttuuri- ja liikuntaseteleitä oli vanhentumassa, ja nyt vielä tämä huippumajoituskin edullisesti onnistui, me likes!
  19. #199
    Lippupalvelu... tai mikä se nykyään onkaan... nettisivut nurin.
    ©
  20. #200
    Osaako joku kertoa, mitä tuo VIP paketti pitää sisällään? Kun nuo ajojen sivut on harvinaisen epäinformatiiviset.
    Eikäku... Löysinkin jo tuolta ketjun sivulta 4(?) linkin Bike-lehden artikkeliin, jossa avattiin asiaa. Tarttiskohan laittaa vähän palautetta Imatran ajojen nettisivujen tekijälle, että olishan se kiva, jos ihan sieltä niiden omilta sivuilta selviäisi asiat?
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
  21. #201
    Majoitus itelle maksettu.

    VIP paketti ajoihin varattu!
    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

    -FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
  22. #202
    Lainaa Tirli kirjoitti Katso viesti
    Osaako joku kertoa, mitä tuo VIP paketti pitää sisällään? Kun nuo ajojen sivut on harvinaisen epäinformatiiviset.
    Eikäku... Löysinkin jo tuolta ketjun sivulta 4(?) linkin Bike-lehden artikkeliin, jossa avattiin asiaa. Tarttiskohan laittaa vähän palautetta Imatran ajojen nettisivujen tekijälle, että olishan se kiva, jos ihan sieltä niiden omilta sivuilta selviäisi asiat?
    Vähän samaa ihmeteltiin.
    Täytyy toivoa ja uskoa että "ruokailut" tarkoittaa vippialueita joihin voi enempiä jonottamatta käydä istuksimassa ja nauttimassa antimista. Siis enemmän kuin 2 janssoninkiusaukseen oikeuttavaa ruokalipuketta.

    Eniten kyllä jänskättää se hintaan sisältyvä "Vip-emäntä"...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  23. #203
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Vähän samaa ihmeteltiin.
    Täytyy toivoa ja uskoa että "ruokailut" tarkoittaa vippialueita joihin voi enempiä jonottamatta käydä istuksimassa ja nauttimassa antimista. Siis enemmän kuin 2 janssoninkiusaukseen oikeuttavaa ruokalipuketta.

    Eniten kyllä jänskättää se hintaan sisältyvä "Vip-emäntä"...
    No sekin vielä! Minä mitään emäntää tahdo. Naisille pitäisi olla vip-isäntä, näin tasa-arvon aikakautena..
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
  24. #204
    Itse päädyin tuohon VIPiin jo senkin takia että ainakin sen avulla pitäisi päästä istumaan niin että näkee radalle.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  25. #205
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Vipit tilattu x 2

    VIP-emännäksi tilattiin koot S ja XS kun ei tiedä meneeks toi XS jo liian pieneks.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  26. #206
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    Vipit tilattu x 2

    VIP-emännäksi tilattiin koot S ja XS kun ei tiedä meneeks toi XS jo liian pieneks.
    Ai saakeli. Sen emännän kokoako ne kyselikin? Tilasin sitten XL:n. Toivottavasti on sitten naama ja tissit kunnossa.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  27. #207
    Nyt sitä ollaan sit niin VIP että.
    Kylläpä voi olla raastavaa puhelimella ostaa tuolta Ticketmasterilta noita lippuja. Jumii ja sit loppui aika kesken ja aloita alusta ja siinä se ruokis meni mukavasti. Sain kuin sainkin lipun.
    ©
  28. #208
    Mä en ole vielä päättänyt, että ostanko köyhällistölipun vai vip:n.... On tää elämä karmeeta tusksaa.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  29. #209
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Mä laitoin lompakon otsalle ja totesin että VIP:stä turha haaveilla.
    Uskon et sillä säästyvällä rahalla saan ruokaa ja juomaa sopivasti.
    Toiselle emännälle olkookin VIP ei oo käyttöä.
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  30.  
  31. #210
    Ehhehe, tulipa ostettua VIP lippu. Jonka jälkeen huomasin että olen näköjään jo viime vuonna ostanut tavan lipun. Noh, nää yhdessä on sit vissiin überlippu jolla voi palloilla ihan missä huvittaa millon huvittaa.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
Sivu: 7 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen