Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Toivottavasti ei mitään uutta homosohvaa.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  2. #2
    "jäätä" ?

    "mamuja" ?
  3. #3
    Poistettu
    Arvaan Panigale Nero. Hiilarikatteilla jne, eli Superleggera ilman väriä pinnassa ja makneesiumia.
  4. #4
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Pannariin perustuva naku...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  5. #5
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Pannariin perustuva naku...
    Toivottavasti ei, ku oon ite ihan vakavissaan miettinyt että jätän laittamatta nuo katteet keväällä kiinni.

    Muuten mun projekti alkaa näyttämään epätoivoiselta matkimiselta.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  6. #6
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Toivottavasti ei, ku oon ite ihan vakavissaan miettinyt että jätän laittamatta nuo katteet keväällä kiinni.

    Muuten mun projekti alkaa näyttämään epätoivoiselta matkimiselta.
    No, uudessa Performance Bikesissa oli huputettu Duksu, jonka perä näytti ihan Pannarilta, sivulla oleva pakoputki ja naku... Mene sitten ja tiedä ennen 16. päivää
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  7. #7
    Väri täsmäisi tohon Diavelin custom/cruiser malliin mitä on uumoiltu.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  8. #8
    Onko kuvia...
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  9. #9


    Videosta ei hirveesti infoa irtoa..
  10. #10
  11. #11
    X homosoffa niin ku pelkäsin.

    Edit.

    Audi näköjään ottanut ohjaajan paikan.

    Tämän vuoden teema rot schwarz gold.

    Italilaista disainia raiskataan kustannustehokkuuden miekalla.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  12. #12
    siis oliko toi x diavel nyt tän hypetyksen huipentuma? tartteeko kerätä sijoittajaryhmä ja ostaa ducati pois volkkarilta?
  13. #13
    Lainaa TimoI kirjoitti Katso viesti
    siis oliko toi x diavel nyt tän hypetyksen huipentuma? tartteeko kerätä sijoittajaryhmä ja ostaa ducati pois volkkarilta?
    Tuosta sun volkkarivertauksesta tuli ekana mieleen Porsche joka valmistuttaa neliovista citimaasturia.
    Varmaan taloudellisesti ihan järkevä veto, mutta niskalaukaus merkin vannoutuneimmille faneille.

    Kuis muuten Benelli, Bimota, Moto-Moriini ja MV-Agusta onko nekin kaikki jo rengin kengissä?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  14. #14
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Tämän vuoden teema rot schwarz gold.
    Vähän niinko saksan lipun värit (musta-punainen-kullankeltainen), onko ihan vaan sattumanvaraista markkinointijargonia?
    -vaiko "Isännän otteella" italomenttaliteettia kyykkyyn...
    MAD (mean absolute deviation)
  15. #15
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti

    Kuis muuten Benelli, Bimota, Moto-Moriini ja MV-Agusta onko nekin kaikki jo rengin kengissä?
    Benelli jonkun kiinalaisen pääomasijoittajan hallussa. Wikistä opiskeltuna näyttäis että pääasiallinen bisnes tapahtuis Intiassa.

    Bimotalla pyyhkii hyvin, Eicmassa esittelivät uusia malleja . http://www.gizmag.com/bimota-tesi-rc...charger/40489/
    Omistaja ilmeisesti sijoitusyhtiö.

    Moto Morini:n tilanne epäselvä

    MV Agusta:n omistaa oliko se nyt AMG, Mercedes-Benz vai Daimler, sama asia joka tapauksessa. Kait hyvissä käsissä, esim Turismo Veloce -malli on luokkansa upeimpia luomuksia erityisesti ulkonäöltään. http://i1.wp.com/dreamcdn.therideadv...so-800-008.jpg
    Viimeksi muokannut: TIJ; 20.11.2015 klo 19:19.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  16. #16
    amg menee itsekin räväkämpään suuntaan, agusta siis menee itselleni mieleiseen suuntaan. volkkarista hyvänä esimerkkinä voinee pitää lambon kesytystä ja esim samoja sisustanosia lambossa kuin a sarjan audeissa. sääli jos ducatille käy samoin, toki mä olen sitä mieltä että 999 oli äärettömän upea ilmestys, siitä alkoi laimenemaan. haaveissa silti on panigale ihan kauneuden takia, pani oli harppaus oikeeseen suuntaan xx98 jälkeen, toivoisin vaan lisää yksityiskohtia ja kauniita materiaaleja.
  17. #17
    Aika vahvat värilasit päässä saa noita uutuuksia katsella, jos jokainen itseään mielyttämätön tekele johtuu saksalaisista omistajista Eiköhän Ducati saa tehdä tasan sellaisia pyöriä kuin haluavat. 50 000 pyörää myyty jo tänä vuonna ja mielestäni mallistossa on kautta linjan kiinnostavia pyöriä tarjolla.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  18. #18
    Lainaa Desmosedici kirjoitti Katso viesti
    Aika vahvat värilasit päässä saa noita uutuuksia katsella, jos jokainen itseään mielyttämätön tekele johtuu saksalaisista omistajista Eiköhän Ducati saa tehdä tasan sellaisia pyöriä kuin haluavat. 50 000 pyörää myyty jo tänä vuonna ja mielestäni mallistossa on kautta linjan kiinnostavia pyöriä tarjolla.
    Joo, onhan se varmasti totta, että Porschen myynti kasvoi, kun alkoivat valmistaa neliovisia autoja.
    Mutta siitä huolimatta toivon etteivät Lambo ja Ferrari lähde samaan.

    Minun desmosydämeni voi tiivistää yhteen lauseeseen:
    "Kun estetiikka suutelee tekniikkaa", valitettavasti tämä ei sovi enää samaan kuvaan 2016 Panigalen pakoputken kanssa. Myös sanoista tri colore mulle on tullut mieleen jotain muuta kuin
    pani, xdiavel ja scrambleri samassa rivissä.

    image.jpg

    Kun kesko osti sivat ja valtsut, ni ainakaan minä en hurrannut,
    että kiva kun kohta saadaan tomattipestoa ja vadelmastrazziatella pirkkana joka paikasta.
    Kyllä minulle se vanha basilika, mozzarella, tomatti kombinaatio herättää enemmän ruokahalua

    Olisi hienoa että jatkossakin olisi tarjolla edes silmäkarkkina niitä KHL-cheerleadereita vaikka kotona odottaisikin keskon kassa.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  19. #19
    En muista oliko tässä vai naapurilangassa, ku joku mainitsi että musta alkaa olla jo out.

    No näköjään ne Italiassa tai Saksassa jaksaa vielä uskoa mustan seksikkyyteen, kun laittoivat pukinkonttiin tuollaisen limited edition scrämblääjän...


    http://scramblerducati.com/en/bike/italia-independent

    Nyt pitää olla kiltisti ku alko tekemään mieli.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  20.  
  21. #20
    Liekö johtunut folkkarista vai mistä, mutta 2015 Multi vaikutti sen verran paremmalta että piti ostaa pois . Jotenkin tuntuu että mitoitus on mennyt parempaan suuntaan omasta vinkkelistä katsottuna (paremmin tilaa tällaiselle yli 180 senttiselle).
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.