Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Opiskelen vaatesuunnittelua yliopistossa ja yhtenä kurssityönä olen suunnittelemassa (nahkaisen?)ajotakin ja -housut moottoripyöräilyyn. Olen laatinut nettiin kyselyn, johon tarvisin kipeästi vastauksia moottoripyöräilyn harrastajilta.

    Kyselyn tekeminen ei vie kuin muutaman minuutin ja jokaisesta vastauksesta on varmasti apua omassa suunnittelutyössäni.

    Tässä on linkki kyselyyni: https://www.kyselynetti.com/s/af8b986



    Jos sinulla on vielä jtn muuta asiaa vaatteisiin ja varusteisiin liittyen (epäkohtia, ideoita jne.), voit kertoa niistä tässä viestiketjussa tai laittaa minulle ihan yksityisviestiä/sähköpostia.

    - Kiitos paljon ajastasi!
  2. #2
    Täydennä lomaketta vuotuisen ajomäärä osalta.

    Nakkikioskille ajavien varusteet valitaan eri kriteerien perusteella.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  3. #3
    Itsekin vastailin. Olis varmaan kannattanut indeksoida kyssäreitä enemmän drop-downeihin tai radio-buttoneihin. Tommosen free txt palautteen perkaaminen on työlästä...
    KTM Duke
    Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  4. #4
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Toivottavasti saat paljon vastauksia.

    Lisäksi olisi mielenkiintoista sitten nähdä, millainen on vastausten perusteella laadittu "suomalaisten" ajoasu.

    Eikä toi vastausten perkaaminen niin työlästä ole...

    Nimim. Haastatteluita litteroin 52 sivua, joista tekstiä lopulliseen raporttiin n 5 sivua
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  5. #5
    Kiitos kaikille vastanneille!

    Juffe: Itseasiassa olin jo muuttamassa kyselyä sellaiseksi monivalinta -tyyppiseksi, mutta mietin kuitenkin, että sitten jäisi joku tärkeä vastausvaihtoehto laittamatta, joten päätin jättää sen sellaiseksi kuin sen olin jo tehnyt. Kiitos siis ajastasi myös!


    Olen saanut rutkasti tärkeää tietoa ja yksityiskohtia, ja vastauksia on tullut jo nyt sen verran paljon, että voin oikeastaan sulkea kyselyn. Kurssin aikataulukin on sen verran tiivis, että nyt on jo aika siirtyä luonnosteluvaiheeseen, jota en halunnut aloittaakaan ennen kuin saan vähän tietoa minkälaiset ovat teidän motoristien omat kokemukset ja tarpeet kun puhutaan ajovaatteista.
    Tästä on nyt hyvä jatkaa eteenpäin!

    Eli, vielä kerran, kiitos suuresti että jaksoitte vastata kaikkiin kysymyksiin, vaikka se vähän näpyttelyä vaatikin!
  6. #6
    Kysely tuli ja meni, melko nopeasti. Uteliaisuuttan kysyn, kuinka monta vastausta ehti tulla, ei tarkkaa lukua vaan suuruusluokka. Noin parikymmentä, viisikymmentä, sata vai satoja?
  7. #7
    Yli 100 tuli.

    Jos olisin tekemässä kokonaista mallistoa, olisin tehnyt vielä vähän isomman kyselyn ja sillä olisi ollut myös isompi osuus koko suunnittelutyössä. Nyt kun olen tekemässä kuitenkin vain yhtä asukokonaisuutta ja tämän kurssin puittessa kyselyn osuus on paljon pienempi, pääsen näillä jo hyvin etenemään työssäni.

    Täytyy sanoa että yllätyin vastausten määrästä näinkin lyhyessä ajassa, joten olen pahoillani, että jouduin sen jo sulkemaan, mutta tosiaan aikataulu tulee tässä vastaan.
    Viimeksi muokannut: mppicks; 20.09.2015 klo 11:50.
  8. #8
    Todennäköisesti sait ihan väärät vastaukset, kun en päässyt osille. Aivan turha kysely. Happamia.
  9. #9
    Hienoa, että sait niin mukavasti vastauksia. Lähinnä kiinnostikin kuinka innokkaasti tällaisiin osallistumme.

    Toivotan työniloa projektisi tiimoilta ja onnistunutta lopputulosta.
    Toivottavasti joskus saamme kuulla jotain miten projekti etenee ja valokuvia lopputuloksesta.
    Viimeksi muokannut: Ossinmopo; 20.09.2015 klo 21:31.
  10. #10
    Ossinmopo: Kiitos! Ajattelinkin laittavani sitten jonkinlaista näyttöä lopputuloksesta tänne teille kun sen aika tulee.
  11. #11
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Turvallisuudessa yks mistä ei voi tinkiä on saumat. Itte yhden pienen pyllyliu'un tehneenä huomasin miten sormet alkoi kurkkia ratahanskoista kun saumat antautui. Kaikki pitää olla tuplasaumalla ja vahvinta lankaa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  12.  
  13. #12
    Menny ohi iteltäkin. Tuo mainittu turvallisuus on pääprioriteetti mutta yksi hemmetin usein eteen tullut ongelma on se ettei leikkauksia ole mietitty loppuun kuskin ajoasento huomioiden. Eli seistessä vaate istuu mutta kun kurotat sarville ja koukistat jalat tapeille, hihojen ja lahkeiden suut nousevat ylös ja taipeet kiristää. Ainakin näin 198 sentiselle kuskille tavattoman usein esiintyvä kiusallinen ilmiö. Ilmiö joka muuten esiintyy erilailla, eri pyörätyyppien (kyykky, naku, enska, custom) kohdalla joten uskoakseni aika haasteellinen keissi.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter