Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 219:sta
  1. #91
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Hobla2 asiaa, kahdeksan henkeä on ilmoitellut valitsemismahdottomia kattauksiaan, puuttuuko vielä joku (holtsu?).


    Eli, jos et matkaa ensimmäisten joukossa ostaessasi päässyt valitsemaan minkä ruuan ostit, laita minulle viesti ja hoidan oikean sapuskan tiedot kirjoihin ja tilauksiin.....
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  2. #92
    Kuinkas moni Tampereen suunnalta on reissuun menossa, ja onko täältä lähdössä isompikin joukko samaan aikatauluun liikkeelle? Kyselee matkaa vielä harkitseva...
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
  3. #93
    Minä, Crnd ja Telos ainakin, Terwokin taisi mainita asiasta. Ja eiköhän noita muitakin vakikasvoja sinne mukaan lähde. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin Tampereen porukan löytää taas ensimmäisenä etkoilta.
  4. #94
    Mikä on takaraja kaupassa matkan ja ruokien ostamiselle?
    Pitää tuo lasten sijoittaminen varmistaa...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  5. #95
    Lainaa lowhill kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas moni Tampereen suunnalta on reissuun menossa, ja onko täältä lähdössä isompikin joukko samaan aikatauluun liikkeelle? Kyselee matkaa vielä harkitseva...
    Jep, oon lähdössä reissuun. Nappasin jo lipun onnibussiin perjantain etkoille
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  6. #96
    Mä liityn pirkanmaalaisten etkoryhmään, ku oon tämmönen uus-pirkanmaalainen
    Trying is the first step towards failure
  7. #97
    HeeeeP! Samas paatis teitin kans kotia päin! Muutoin kyl joutuu täl kertaa skippaan . Laivalla tavataan ellen teitä löydä tallinnasta su tuossa kympin aikoihi jostain. Oisko aika maastoutua?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #98
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    HeeeeP! Samas paatis teitin kans kotia päin! Muutoin kyl joutuu täl kertaa skippaan . Laivalla tavataan ellen teitä löydä tallinnasta su tuossa kympin aikoihi jostain. Oisko aika maastoutua?
    Sunnuntaina kympin aikaan saatat löytää uutta nousua odottavia orggeja aulabaarista.. Jos vanhat merkit jotenkaan paikkaansa puolustavat.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  9. #99
    Lainaa Telos kirjoitti Katso viesti
    Jep, oon lähdössä reissuun. Nappasin jo lipun onnibussiin perjantain etkoille

    Aikataulu lähtöön, ja missä etkot pidetään, minne yöksi Hesassa?
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
  10. #100
    Lainaa lowhill kirjoitti Katso viesti
    Aikataulu lähtöön, ja missä etkot pidetään, minne yöksi Hesassa?

    Perinteiset etkot perjantaina 23.10. Dublinerin Guinnes-loungessa.
    Kabinetti on meidän käytössä ikäväkyllä vasta klo.20.30 ja siitä etiäpäin.

    Dublineriin saa kyllä tulla ennen tuotakin
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
  11. #101
    Lainaa lowhill kirjoitti Katso viesti
    Aikataulu lähtöön, ja missä etkot pidetään, minne yöksi Hesassa?
    Pistin YV:tä ja lari pistikin jo etkoista tietoa.
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  12. #102
    Etkoille tullaan, joku Lönnrotinkadun tai lähistön esim omppuhotelli vois taas kiinnostaa, niin pääsis nopeemmin ja helpommin aamulla satamaan. Otin varuiks ton maanantainki vapaaks vaikka viimevuonna sitä ei ois tarvinnu, parina aikasempana vuonna kyllä on ollu hyvin käyttöä.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  13. #103
    Etkoille tulossa ja varmaan Yrjökadun ompusta huone jos kimppa kiinnostaa.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  14. #104
    Noniin, koska laivayhtiö haluaa varmistella lähtijöitä menee myynti kiinni MA 5.10 klo 12:00

    Nyt kaikki halukkaat äkkiä ostamaan piletti mahti reissulle!
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
  15. #105
    Allekirjoittanut ja Kisula juuri maksaneet reissun, noin 5 min. lapsenvahtivahvistuksen jälkeen...
    Saapa nähdä, millainen se nautakattaus onkaan.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  16. #106
    Voiko maksettua reissua perua, ja saada rahoja takaisin?? Panin jo mailia pariin osoitteeseen. Tärkeämpi meno samana päivänä, ni en pääsekkään.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  17. #107
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lähdössä oltaisiin, mutta kotona vasta ke. Silloin sais ostettua.Miten toimii?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #108
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Säästetään paikka sulle. Eli jos on vastaavia murheita tai tili tyhjä ennen puolenkuun palkkapäivää, vinkatkaa niin katsomma mitä tehdä.

    Welmu84, mulle ei ole ainakaan tullut meiliä?
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  19. #109
    Welmu myy JMH:lle, problem solved? Siinähän yks tahtoo eroon ja yks tahtoo lipun.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  20. #110
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Welmu myy JMH:lle, problem solved? Siinähän yks tahtoo eroon ja yks tahtoo lipun.
    Jos vaan ylläpidolle sopii..

    Makeka: laitoin yv.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  21. #111
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Welmu myy JMH:lle, problem solved? Siinähän yks tahtoo eroon ja yks tahtoo lipun.
    Käy mulle. Tunnen velmun, joten voin tilittää fyrkat sille. Ilmeisesti sen yhden roiston kanssa samaan huoneeseen (murina).
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #112
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Käy mulle. Tunnen velmun, joten voin tilittää fyrkat sille. Ilmeisesti sen yhden roiston kanssa samaan huoneeseen (murina).
    Katotaan mitä ylläpito tuumaa. Me pystytään kyllä hoitamaan asia, jos vain muuten onnistuu.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  23. #113
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Ihan ok, JMH käy täyttämässä henkilötietolomakkeen ja ilmoaa jos ei welmun valkkaama ruoka käy valioon..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  24. #114
    Huh,

    Meinas käydä ohrasesti vai kuin se sanotaan... Mut ehdin kauppaan kun huomasin ajoissa! Njoo, olis täs viel ollu aikaa
    KTM 640 SM


    Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
  25. #115
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Minttu kirjoitti Katso viesti
    Huh,

    Meinas käydä ohrasesti vai kuin se sanotaan... Mut ehdin kauppaan kun huomasin ajoissa! Njoo, olis täs viel ollu aikaa
    Mä odotan vielä sitä loppuhetken paniikkialennusmyyntii...
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  26. #116
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Mä odotan vielä sitä loppuhetken paniikkialennusmyyntii...
    Ai sitä kun harhaanjohtavat luovuttavat varauksen ylimääräiset paikat pois ja ovat hetken päästä neuvottelemassa niistä osaa takaisin "oho en ehtinyt" tyypeille ... Pupu kaupoille än yy tee nyt!
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  27. #117
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Mä odotan vielä sitä loppuhetken paniikkialennusmyyntii...
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Ai sitä kun harhaanjohtavat luovuttavat varauksen ylimääräiset paikat pois ja ovat hetken päästä neuvottelemassa niistä osaa takaisin "oho en ehtinyt" tyypeille ... Pupu kaupoille än yy tee nyt!
    Ei ku et ihan ORG! kauppa myy näit paniikkis huomenna about 78% ale hintaan, ku RY varannu puol hotellia ja koko laivan...
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  28. #118
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Ei ku et ihan ORG! kauppa myy näit paniikkis huomenna about 78% ale hintaan, ku RY varannu puol hotellia ja koko laivan...
    Himoitsemaasi alennusmyyntiä ei tule, vaan vain lunastetut paikat käytetään ja loput luovutetaan pois. Jos nyt haluat mukaan kekkereihin niin kauppaan mars
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  29. #119
    Ei helvetti...
    Ei saatana...

    Abusus non tollit usum
  30.  
  31. #120
    Piletti ja possua ostettu
    Trying is the first step towards failure
Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen