Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Junnun Husqvarnaan tarvittaisiin karkeammat kumit montulle ja poluille. Löytyykö hyviä kokemuksia 17 tuumaisista jotka kävisivät suoraan SM 125:n vanteelle. Nykyiset katukumit ovat 120/150.
  2. #2
    Continental TKC80 on aika suosittu 17" motovanteilla. Tai sitten "välikelin renkaat" eli Avon Distanzia.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  3. #3
    Mitas
    merkin rengasta taakse jos haluu päästä perille asti  eturenkaaksi aika paskat vaihtoehdot pitäs olla 110 profiilin ku 120 nappula näyttää ja tuntuu aika todellisuutta leveämmältä.. Itel ollu 620 dukessa motoilla
    nappula/piikit 5 vuotta
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  4. #4
    kiitos vastauksista, Mitaksista on jonkun verran komemusta omasta enskasta, siinä on toki 21" eturengas....

    Noita 110 kumeja tuntuu olevan vähän vaikea löytää, onko 120 vielä ihan ajettava vai muuttuuko kankeaksi?
  5. #5
    mulla on melkein kokonainen 125SM missä on 21/19 endurovanteet ja renkaat, osta pois...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  6. #6
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    mulla on melkein kokonainen 125SM missä on 21/19 endurovanteet ja renkaat, osta pois...
    Juniorin budjetilla liikutaan, eli riippuu hinnasta
  7. #7
    Lainaa j_alli kirjoitti Katso viesti
    Juniorin budjetilla liikutaan, eli riippuu hinnasta
    mä maksoin tosta avk;lle 550€, se on papereilla , ja siitä puuttuu pytty, kaasari ja putki... oli rosvottu
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  8. #8
    Itsellä tällä hetkellä KTM duke 2:ssa edessä TKC80 ja nyt loppukesäksi laitoin taakse Mitas e-07 kumin(vähän tiheämpi nappulaväli(kääntyy seisten helpommin kaasulla pienissä vauhdeissa)). Tuohon comboon olen itse ainakin tyytyväinen. TKC80 takana oli selvästi huonompi ajaa assulla sekä tkc80 kuluu todella nopeasti tuollaisessa isossa ykspyttysessä,kesti n. 2000km. Ajotyylejähän on toki monenlaisia, itsellä ehkä siellä kuluttavimmasta päästä ajot oli 80% hiekkatietä/polkua/umpimehtää 20% assua.

    Avon distanziat oli pyörän ostaessa alla, en suosittele kenellään joka haluaa normihiekkatieltä syrjemmäksi poiketa.
  9. #9
    Minkä vuosimallin laite kyseessä, olisiko kuvia?

    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    mä maksoin tosta avk;lle 550€, se on papereilla , ja siitä puuttuu pytty, kaasari ja putki... oli rosvottu
  10.  
  11. #10
    Tuo kuulostaa hyvältä kombolta, e-07 on omassakin enskassa takana. Täytyy miettiä tätäkin vaihtoehtoa...


    Lainaa flasssi kirjoitti Katso viesti
    Itsellä tällä hetkellä KTM duke 2:ssa edessä TKC80 ja nyt loppukesäksi laitoin taakse Mitas e-07 kumin(vähän tiheämpi nappulaväli(kääntyy seisten helpommin kaasulla pienissä vauhdeissa)). Tuohon comboon olen itse ainakin tyytyväinen. TKC80 takana oli selvästi huonompi ajaa assulla sekä tkc80 kuluu todella nopeasti tuollaisessa isossa ykspyttysessä,kesti n. 2000km. Ajotyylejähän on toki monenlaisia, itsellä ehkä siellä kuluttavimmasta päästä ajot oli 80% hiekkatietä/polkua/umpimehtää 20% assua.

    Avon distanziat oli pyörän ostaessa alla, en suosittele kenellään joka haluaa normihiekkatieltä syrjemmäksi poiketa.