Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 65:een 65:sta
  1. #61
    Juhalle hyvin sä vedät, ehkä fiilis vähän hiipuu kun osanotto on vähäistä. Jotenkin pitäis saada ns fresh meettiä myllyyn.
    1340
  2. #62
    Eikös toi TM oo joku tourinki setti? Ei sillä että siinä mitään vikaa. Mut mulle ainakin jäänyt sellanen käsitys tosta että kaikki TM nimikkeen alla olevat liittyy tavalla tai toisella tourinkiin. Ite ainakin nimenomaan kaipasin sellasta "ajetaan absille puhuu paskaa" tai "haetaan rasti" tyylistä

    Tietty oon kamalan paska ketjun alottaja kun en oo viel pyörällä päässy turkuu asti. Noh iltapäivällä sekin ihme tapahtuu.
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  3. #63
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jasu75 kirjoitti Katso viesti
    Tää onkin aika hauska ketju. Pari kaveria hakee vähän rauhallisempaa ajoseuraa ja kaikki letka kuskit vastaa tähän keskenään. Eikö tähän tarkoitukseen sopis paremmin tm yleinen keskustelu?
    I'll get me coat

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #64
    Me olis ehkä voitu lauantaina tulla Turun seudulle, mut sit mä rupesin miettimään et siin on aluks sitä motaria ja renkaat kuluu keskeltä ja sit te ajatte niin kovaa et me ei pysytä perässä, eikä me tunneta teitä ja sit sieltä ei kuitenkaan saa V-poweria ja eiks siellä oo niitä lossejakin missä pyörä voi kaatua? Että pitäkää vaan tunkkinne!
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
  5.  
  6. #65
    [QUOTE=WDW;6402160]Eikös toi TM oo joku tourinki setti? Ei sillä että siinä mitään vikaa. Mut mulle ainakin jäänyt sellanen käsitys tosta että kaikki TM nimikkeen alla olevat liittyy tavalla tai toisella tourinkiin. Ite ainakin nimenomaan kaipasin sellasta "ajetaan absille puhuu paskaa" tai "haetaan rasti" tyylistä

    jeps näin ymmärsin tämän ketjun tarkoituksen
    sen verran vielä itselle tm ajelut on vauhdikasta mutkatie kurvailua hyvässä seurassa. Se on tietty miten jokainen ton touringin funtsii. .
    1340
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123