Sivu: 3 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 370:sta
  1. #61
    Joku tuolla aiemmin esitti yhteishankintaa pmr puhelimista. Jos sellaista joku tekee, niin mää oon mukana.

    -welpe
    Sähkö on sinistä ja satuttaa...
  2. #62
    Lainaa welpester kirjoitti Katso viesti
    Joku tuolla aiemmin esitti yhteishankintaa pmr puhelimista. Jos sellaista joku tekee, niin mää oon mukana.

    -welpe
    Kappas niinpäs MViktor ehdottikin sivulla 2.
    Mukana myös.

    Jos PMR:stä on iloa myös 28.-30.8 Talavisotajutaus III:ssa, niin sitten hankinnalle tulee jo hoppu
    Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
  3. #63
    Lainaa samio kirjoitti Katso viesti
    Kappas niinpäs MViktor ehdottikin sivulla 2.
    Mukana myös.

    Jos PMR:stä on iloa myös 28.-30.8 Talavisotajutaus III:ssa, niin sitten hankinnalle tulee jo hoppu
    Tuossa noita olen kuikuillut, mutta tällä hetkellä näyttäis tuolta >> http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?s....g8ebt&tuote=Y saavan ihan tolokun hintaan, ei tuolla hinnalla saa tuota edes eebaysta.

    Viktor
    Tunturi Sport > Monkey > GT125 > CB350T > yli 20v.taukoa > XT600Z > R1100GS savuna ilmaan, tuhopolttaja iski, > R850GS (pappamopo), lastutettuna, pörinäputkella ja hieman näpelöitynä peräti tältä vuosituhannelta (2001). AV-jutaaja 35.
  4. #64
    Lainaa osmola kirjoitti Katso viesti
    Eipä taida muita järkeviä vaihtoehtoja olla kuin tuo Midland G8E BT
    http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?s....g8ebt&tuote=Y
    Mä hommasin juuri ton Midlandin pemarin ennen jutausta koska mulla on Midlandin kypäräluuri. Oli siinä aikamoinen homma saada toi pemari naitettua kypäräluuriin, kun ohjeet eivät olleet ihan selkokielisiä, ei edes yhdelle radioamatöörikaverille. Sen jälkeen kun naittaminen onnistui Midlandit ovat toimineet keskenään aika hyvin. Pieni ongelma on sitten se ettei navin opastukset kuulu, mutta onhan meillä huurusmiäs joka toimii oppaana.

    Toistimet on varmaan aika tärkeitä että letkan peräpääkin kuulee opastuksia.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  5. #65
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Sponssi- listakin alkaa jo voimistelemaan.... Mukaan tuli seuraavana Cumulus Hotellit !

    Täähän on hyvä juttu. Saakos jutaajat sitten alennusta yöpyessään Cumuluksessa Suomessa? Lähinnä ajattelen noita siirtymiä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  6. #66
    Lainaa MViktor kirjoitti Katso viesti
    Tuossa noita olen kuikuillut, mutta tällä hetkellä näyttäis tuolta >> http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?s....g8ebt&tuote=Y saavan ihan tolokun hintaan, ei tuolla hinnalla saa tuota edes eebaysta.

    Viktor
    Joo, mä kattelin hintoja mm. Ebaystä ja kyllä tuo rxtx-tuote oli edullisin. Tähän voi mainita myös sen että heidän tekninen tuki on ERITTÄIN HYVÄ. Auttoivat mua vaikken ollut ostanu kypäräluuria heiltä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  7. #67
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    ... ohjeet eivät olleet ihan selkokielisiä...
    Ohjeet eivät tosiaan ole yksiselitteiset. Sieltä täytyy ikään kuin lukea eri kohdista ja niiden perusteella päätellä kuinka yhdistäminen suoritetaan.
    Kun ne on saanut yhdistettyä, toiminta on ollut varsin hyvä.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  8. #68
    Oiskos porukka kiinnostunu hankkimaan jutaus T-paidat AVJ-16 logolla? Mä voisin ruveta kyselemään tarjouksia painatusfirmoista kunhan Huuru's Production saa tehtyä sen logon.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  9. #69
    Lainaa AXP kirjoitti Katso viesti
    Ohjeet eivät tosiaan ole yksiselitteiset. Sieltä täytyy ikään kuin lukea eri kohdista ja niiden perusteella päätellä kuinka yhdistäminen suoritetaan.
    Kun ne on saanut yhdistettyä, toiminta on ollut varsin hyvä.
    Joo, näin se meni. Ohjeita sai lukea valikoiden. Mulla meni jokunen viikko ennen kuin homma rupes pelittämään ja ilta-ajeluilla kävin kiusaamassa yhtä papukaijaa (toistinta). Papukaijan kans ei tarvita toista pemaria joten voi yksin testailla pemarin toimintaa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  10. #70
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Oiskos porukka kiinnostunu hankkimaan jutaus T-paidat AVJ-16 logolla? Mä voisin ruveta kyselemään tarjouksia painatusfirmoista kunhan Huuru's Production saa tehtyä sen logon.

    Oothan kysynyt paita asiaa Huurteelta ? Että saatko ruveta hommaamaan. Idea on hyvä.
  11. #71
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Oothan kysynyt paita asiaa Huurteelta ? Että saatko ruveta hommaamaan. Idea on hyvä.
    Joo, Huurusmiähen kans on sovittu tää paitajuttu.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  12. #72
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Oothan kysynyt paita asiaa Huurteelta ? Että saatko ruveta hommaamaan. Idea on hyvä.
    Rullaamaan vaan:

    AVJ-16 T-paidat, collaget, shortsit, aurinkolasit, suojavoiteet, pakkasrasvat, voitelyöljyt, hiusvoiteet, paikkarasiat, sukkahousut, mätitahnat, pastat, jne,......
  13. #73
    Hieno homma

    Jos saan esittää oman mielipiteen niin ei valkoista paitaa.
  14. #74
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Rullaamaan vaan:

    AVJ-16 T-paidat, collaget, shortsit, aurinkolasit, suojavoiteet, pakkasrasvat, voitelyöljyt, hiusvoiteet, paikkarasiat, sukkahousut, mätitahnat, pastat, jne,......
    Ei muuta kuin kuvaa tulemaan..
    Paidat ja merkit saadaan tehtyä meillä töissä (mustavalkoiset/värit) ja joku vapaaehtoinen voi tulla sitten ne painamaan paitoihin.

    -Jyki
  15. #75
    Ja meinasi unohtua:

    Atlantinvalli Jutaus- kerroshampurilainen!

    sisällä
    -saksanpähkinäkastiketta
    -tammenlehväsalaattia
    -bradwurstmakkarasiivu
  16. #76
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Ja meinasi unohtua:

    Atlantinvalli Jutaus- kerroshampurilainen!

    sisällä
    -saksanpähkinäkastiketta
    -tammenlehväsalaattia
    -bradwurstmakkarasiivu
    Ja palan painikkeeksi mukillinen Schwarzbieriä.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  17. #77
    Hieman ohi otsikon: Miten olisi AVJ-2015 diplomi/osallistujatodistus? Ja tulevaisuudessa myös AVJ-2016 -diplomi jne. Olemmehan todistetusti suorittaneet luikasajokurssin ym., kuten Huurus on briiffeissä ja videoilla "todistanut". Noita IBA-diplomeja olen muutaman kerännyt ja olisihan mukava saada joukon jatkoksi (työpaikan seinälle ihmeteltäväksi) hyvin harvinainen AVJ-diplomi.

    Tämä tietenkin Mr. Huuruksen siunauksella ja diplomit tietenkin myöntäjän allekirjoituksella. Tulevia vuosia varten: "Kerää koko sarja".
    Juke

    - - - - - -
    BMW R1250 GS 2019 + Yamaha SR 400 2016
    Exät:
    BMW R1200 GSA 2016 (R.I.P.)
    BMW K1200 RS 2002
    BMW F650 GS 2002
    BMW K100 RS 1990
    BMW K100 RS 1986
    BMW R100 RS 1979
    Yamaha SR 500 1980
    Suzuki TS 125 M 1975
  18. #78
    Lainaa Jyrkkä-Jyri kirjoitti Katso viesti
    Ei muuta kuin kuvaa tulemaan..
    Paidat ja merkit saadaan tehtyä meillä töissä (mustavalkoiset/värit) ja joku vapaaehtoinen voi tulla sitten ne painamaan paitoihin.

    -Jyki
    Mä aattelin että tehään kunnon paidat, joissa painatus kestää (isältä pojalle), ettei se häviä heti ekassa pesussa. Samoin olis parempi että joku ammattilainen tekee sen painatuksen kuin se että me ruvetaan porukalla sössimään noita paitoja.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  19. #79
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Hieno homma

    Jos saan esittää oman mielipiteen niin ei valkoista paitaa.
    Teen äänestyksen väristä ja eniten ääniä saanu väri on sitten paidan väri.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #80
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Rullaamaan vaan:

    AVJ-16 T-paidat, collaget, shortsit, aurinkolasit, suojavoiteet, pakkasrasvat, voitelyöljyt, hiusvoiteet, paikkarasiat, sukkahousut, mätitahnat, pastat, jne,......
    Mä hoidan paidat niin joku muu saa hoitaa muun krääsän.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  21. #81
    Lainaa AXP kirjoitti Katso viesti
    Ja palan painikkeeksi mukillinen Schwarzbieriä.
    Mut sittehä se olisi jo Atlantinvalli Jutaus- ateria!

    Ja edelleen, jos tuohon ateriakokonaisuuteen valitaan vielä alppitähden muotoiseksi leivottu Edelweiss- muffinssi, niin sittehän tarjottimella olisikin jo Mein-Fuhrer-Atlantinvalli Jutaus ateria!

    Diplomihommiakin tässä tuumaillaan - kahtoo ny -rojektia jos-jonkinlaista ja häätys ajovehkeitäki ulkoiluttaa......net hapettuu ja verkot kohta päällä!
  22. #82
    Varausmaksu maksettu Jutaaja 34
  23. #83
    Lainaa Mopoilijamika kirjoitti Katso viesti
    Varausmaksu maksettu Jutaaja 34
    Tnx tuosta ja nyt ompi 39 "wanhaa" veteraania ilmoittautunut, ja 11 "newbietä"

    HIANOA! Sitten taas sponssien kimppuun....

    EDIT: Jonttekin lisätty (07.08-15) Hyvä!
    Viimeksi muokannut: mchuurre; 07.08.2015 klo 11:43.
  24. #84
    Sponssia lykkää, eli Sami lähti taas völöjyyn ! Kiitos ja ISO kaasukäen puris...eikäku KUNNON ravistus!

  25. #85
    varausmaksu maksettu, ehdokas 58.
  26. #86
    Paljastetaanpa sitten, (yleisön runsaasta pyynnöstä - tai siitä huolimatta), jo AVJ-16:n kontrolli & Starttimesta!

    Rumpujen pärinää:::::::::::::::: TADAA !

    Huoneet jo kaikille varattu, joten olokeepa aivvvan rauhassa vain, (kuten muihinkin mestoihin...), ....
    Viimeksi muokannut: mchuurre; 08.08.2015 klo 22:04.
  27. #87
    Kun puhutaan erilaisista t-paidoista yms rekvisiitasta, mitä mieltä arvon jutaajat ovat siitä, että kaikilla olisi jutauksen aikana yhdenmukaiset heijastinliivit? Niitä voi teettää haluamallaan kuvalla. Ne eivät kuitenkaan ole samalla tavoin hiostavia kuin perus-huomioliivit, koska materiaali on pääosin eräänlaista verkkoa. Tuolla valmistajan sivuilla on esimerkkejä:
    Tinwolf
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  28. #88
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Paljastetaanpa sitten, (yleisön runsaasta pyynnöstä - tai siitä huolimatta), jo AVJ-16:n kontrolli & Starttimesta!

    Rumpujen pärinää:::::::::::::::: TADAA !

    Huoneet jo kaikille varattu, joten olokeepa aivvvan rauhassa vain, (kuten muihinkin mestoihin...), ....
    Mittee voitin, ku arvasin torniota tai lähiympäristöö... ;)

    Pittää jatkaa, ensimmäiseksi etapiksi veikkaan... Nikkaluokta!

    Viktor
    Tunturi Sport > Monkey > GT125 > CB350T > yli 20v.taukoa > XT600Z > R1100GS savuna ilmaan, tuhopolttaja iski, > R850GS (pappamopo), lastutettuna, pörinäputkella ja hieman näpelöitynä peräti tältä vuosituhannelta (2001). AV-jutaaja 35.
  29. #89
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Paljastetaanpa sitten, (yleisön runsaasta pyynnöstä - tai siitä huolimatta), jo AVJ-16:n kontrolli & Starttimesta!

    Rumpujen pärinää:::::::::::::::: TADAA !

    Huoneet jo kaikille varattu, joten olokeepa aivvvan rauhassa vain, (kuten muihinkin mestoihin...), ....

    Onkos toi päätemesta jo selvillä?

    Huh huh, meinas mennä todella tiukaks toi osallistuminen kun huomasin just äsken että mulla on yks kokousmatka Italiaan joka päättyis vasta 3.6. jolloin ei kyllä enää ehtis sitten ajoissa Kemiin. Ei auta kuin lentää kotiin 2.6. ja pakata mopo samana iltana Oulun autojunaan. On sitten koko päivä aikaa ajella Oulusta Kemiin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  30.  
  31. #90
    Roof on kirjoittanu hyvät ohjeet miten tuon Midlandin pemarin saa naitettua Schubertin kypäräluuriin. Sama logiikka toimii myös Midlandin oman luurin kanssa.

    Pemaria voi testata yksinkin ns. PMR toistimien (papukaijojen) kanssa
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Sivu: 3 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen